NOD Januari

Discussion in 'NOD forum' started by Fransje77, Nov 18, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ronnie

Ronnie Lid

Jan 1, 2007
    92
    0
    0
    Even een snel vraagje... waar kan ik de september 2007 mama's eigenlijk vinden ?

2. aisca

aisca Actief lid

Nov 26, 2006
    377
    0
    0
    leerkracht
    Kudelstaart
    Ik heb geen idee waar je de september mama's kan vinden. Zoek ze eigenlijk ook, ben erg nieuwsgierig hoe het met ze gaan.

Een klein vraagje: ik heb net getest met digi cb, maar negatief. Toen ik de test eruit haalde zag ik een heel vaag 2e streepje. Telt dit ook mee of mag ik daar niet naar kijken?

3. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

Nov 13, 2006
    2,601
    0
    0
    Onder bevallingslijstforum.... het is daar erg gezellig en nog ruimte voor meer mama's

4. caitlin80

caitlin80 Actief lid

Dec 29, 2006
    286
    0
    0
    he dames,

Gisteravond had ik er even geen zin meer.... je raad het al, weer negatief. Blaen hoor! Voel me nu al twee weken of ik angi moet worden.
    Hebben jullie vaker gehoord dat je wel zwanger kan zijn maar nog niet positief test (ik heb nog een klein beetje hoop over!)

Ronnie: Gefeliciteer!

5. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

Nov 13, 2006
    2,601
    0
    0
    @Caitlin: er zijn meiden die wel pas later positief testen... of de hcg fabriek komt wat langzaam op gang of er is een later eitje geweest die maand, waardoor alles dus is doorgeschoven.... Maar weet je toevallig wanneer je je eitje hebt gehad?

6. aisca

aisca Actief lid

Nov 26, 2006
    377
    0
    0
    leerkracht
    Kudelstaart
    dat ene streepje is al weer weg :cry: :cry: . Volgens mij begin ik nu gewoon dingen te zien die er niet zijn. Baal er behoorlijk van :( !

7. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

Nov 13, 2006
    2,601
    0
    0
    gewoon over een paar dagen nog een keer een testje doen.. maar met de cb digi mag je niet afgaan op de streepjes die je ziet zegt de bijsluiter... hoewel ik toen ik niet zwanger was geen tweede streepje had en toen ik wel zwanger was dus wel....

8. caitlin80

caitlin80 Actief lid

Dec 29, 2006
    286
    0
    0
    Nee geen flauw idee. Niet gevoeld of zoiets.

9. Nex

Nex Fanatiek lid

Dec 5, 2006
    1,553
    0
    0
    Gelderland
    Heb ik op dit moment ook last van, heb net getest en zag echt een streepje maar hij lijkt te verdwijnen! Maar streepje is streepje toch? [-o<
    Heb voor de zekerheid nog maar wat testen gedaan dan kan ik morgen en overmorgen nog eens testen.

Aisca: heel veel suc6 dat we maar lekker duidelijk positief mogen testen!

10. caitlin80

caitlin80 Actief lid

Dec 29, 2006
    286
    0
    0
    aisca, jij bent ook lang overtijd zie ik nu! Heb je dit vaker gehad?

11. aisca

aisca Actief lid

Nov 26, 2006
    377
    0
    0
    leerkracht
    Kudelstaart
    Toen ik aan de pil was, ben ik 1 keer schijnzwanger geweest. Dit is nu 1 1/2 jaar geleden. Heb toen 4 maanden geen menstruatie gehad. Daarna elke maand wel, maar wisselt hevig of weinig. Sind juni ben ik gestopt met de pil op aanraden van de ha en netjes elke maand ongi geworden. De laatste keer was erg hevig (zo erg had ik het nog niet eerder gehad). Nu heb ik dus nog niets.

Heb wel last van verschillende dingen, als moe, buikpijn onderin, pijnlijke (.)(.), heel veel zin in zoetigheid, stemmingswisselingen en erg koud. Maar de testen zijn negatief. Ik weet het ook niet meer. Van de ha moet ik wachten tot de volgende menstruatie dat is denk ik 29 jan.

knuffels

12. aisca

aisca Actief lid

Nov 26, 2006
    377
    0
    0
    leerkracht
    Kudelstaart
    Zit nu heerlijk een zak engelse drop van mijn man leeg te eten. Ben normaal nooit zo'n snoepkont. Is er nog iemand die zin heeft in een dropje? De zak is groot genoeg, hahaha.

13. Anz

Anz Actief lid

Dec 21, 2006
    288
    0
    0
    Den Haag
    Toen ik laatst met de digi teste had ik ook een heel vaag tweede streepje. Het was alleen iets grijzig, kon er geen blauwe kleurstof in zien. Dat reageerd volgens mij echt alleen op Hcg. Ik was dus ook niet zwanger.
    Hoop dat je er wat aan hebt.
    Vage streepjes zijn zooooo irritant! Zeker omdat ik bij mijn vorige zwangerschap bij 1 dag na m'n nod, ook een heel vaag streepje pas na een kwartier per ongeluk ontdekte.

14. Schaapje82

Schaapje82 Actief lid

Sep 1, 2006
    494
    0
    0
    @aisca: Nee, dank je... ik ben meer in voor de vette hap. :)

Die onzekerheid lijkt me echt vreselijk. *Geeft digiknuff.

15. aisca

aisca Actief lid

Nov 26, 2006
    377
    0
    0
    leerkracht
    Kudelstaart
    Bedankt voor je reactie Ant en de andere natuurlijk ook. Ik denk dat ik de volgende keer geen digi. testen meer neem. Te onduidelijk, geef mij maar een test met streepjes of +++.

16. aisca

aisca Actief lid

Nov 26, 2006
    377
    0
    0
    leerkracht
    Kudelstaart
    Bedankt voor sde reacties. Ik denk dat ik de volgende keer maar weer 'normale' tests neem i.p.v. digi. Vind ik toch makkelijker :D .

17. caitlin80

caitlin80 Actief lid

Dec 29, 2006
    286
    0
    0
    jaaaaaaa dropjes. strooi er er paar deze kant op, ben nog aan het werk, nog 1,5 uur.......pffffff

Wat een onzekerheid allemaal. Dus de dokter had er geen verkaring voor? En nu dus wachten tot de 29 ste. Ik leef met je mee!

Lin

18. ElsaLois

ElsaLois Lid

Oct 16, 2006
    32
    0
    0
    Hallo allemaal :D ! Vandaag is ook mijn NOD vind het allemaal erg spannend! We zitten in de tweede ronde voor ons eerste kindje. Heb vanmorgen getest alleen die was negatief. Ben bang dat ik te vroeg ben geweest. Verder nog helemaal geen last van :evil: dingen of wat dan ook. Vind het allemaal erg spannend. Hoop dat het deze keer raak is!
    Verder wil ik iedereen natuurlijk veel succes wensen!

19. Schaapje82

Schaapje82 Actief lid

Sep 1, 2006
    494
    0
    0
    Zo te zien hadden jullie ook last van die kleine storing van daarnet. ;) :)

20. caitlin80

caitlin80 Actief lid

Dec 29, 2006
    286
    0
    0
    Wat vreselijk die onzekerheid, en nu maaer wachten tot de 29ste. Sterkte ermee, ik leef met je mee hoor!

En wat die dropjes betreft? Strooi er maar een paar deze kant op. Kan wel wat suiker gebruiken. Val bijna in slaap op het werk. nog 1,5 uur. pffffff

Share This Page