@ Zico: Balen meid! En zo te horen heb je het ook nog erg druk met je werk?! Hopelijk geeft het ff genoeg afleiding en zodra je thuis bent plof je op de bank en laat je je is ff lekker verwennen! (Met veel chips en chocola ) Knuf Doris
Aaaaah ik hou het niet meer uit! Morgen zou ik ongesteld moeten worden......wat spannend. Na september een kindje van 14 weken verloren te hebben is dit alweer onze 5 ronde.....de eerste keer was het na de tweede ronde al raak.... Aaahhh vind het zo spannend! Hbe wel last van mijn humeur.....maar ja dat kan je ook hebben als je ongesteld ga worden.....verder nergens last van..... Spannend! Zo dat wou ik ff kwijt....sorry!
hmmm, ik kon vanmiddag geen berichtjes plaatsen (dacht ik...) Daarna kon ik een hele tijd niet op de site, en nu staat mn berichtje er toch op, 3x Maar ik zag al dat ik niet de enige was met driedubbele berichten haha Ik kan ze ook niet verwijderen, das wel jammer... Groetjes Doris
@ Doris...heb al een berichtje geplaatst voor lotte. Ik kon ook niet inloggen daarnet...misschien een storing?
vast een storing, kon er net ook niet op. hier is nog niks aan de hand. wacht tot donderdag met testen. ik hoop zo dat het raak is. voel nog geen ongiverschijnselen dus we doen nog mee in de ronde.
Dat denk ik, zie overal dubbele berichten staan 8) Maar ik kon er vanaf haf 5 niet meer op en nu net deed ie het weer, merkte toen pas hoevaak ik ff op de site kijk
Heb net even een potje zitten janken en denk dat ik zo weer zal doen: Krijg binnen een uur van 2 vriendinnen te horen dat ze zwanger zijn, waarvan ik het er van 1 nog heel niet had verwacht. Wist wel dat ze wilden, maar moesten eerst nog zo veel in huis doen voordat ze er echt voor zouden gaan... Ik ben ontzettend bij voor hun beiden, maar... Ik hoop dat ik ze heel snel mag volgen, alhoewel ik er maar van uit ga dat het niet zo is, dan valt het niet zo tegen over +- 2 weken... Vanavond "moeten" we wel aan de klus, want mijn eitje is in aantocht!
da's eventjes niet zo leuk nieuws. hoop dat je vanavond raak klust. je weet in ieder geval dat je zwanger kunt worden. Ik wens je veel geduld toe
Kon er ook niet opkomen. Dacht dat het aan de computer lag. Hebben jullie de dropjes gevangen? Ik was letterlijk en figuurlijk aan het strooien ! Was zo boos op die negatieve test dat ik te wild was met de zak, zodat die scheurde en dat ik dus overal dropjes vandaan kon halen . Was wel erg lachwekkend, ben weer helemaal over mijn depri bui heen. knuf
Balen als je dat hoort want je wilt zo blij voor ze zijn zonder dat je toch ook een beetje jaloers bent. Wie weet word dit je maand. Ga maar goed klussen vanavond hopelijk kan je hun ook snel op de hoogte brengen en dit geluk samen delen. Liefs, Gaby
Pfft ik voel me niet zo goed... Erug misselijk, vooral s'avonds. Kramp in me onderbuik, hoofdpijn veel plassen en een heeeele droge mond. Geen koorts (37.1 graden). En ook veel afscheiding ( hallo nat onderbroekje ) Ook benik erg verstrooid, echt een harrywarry. Maar goed dat ik vandaag lekker ben thuis gebleven.
Dat lijkt me dus idd ook helemaal geweldig: Samen zwanger zijn! Had net mijn hubbie aan de telefoon, hij is nu werken, even het nieuws verteld, waarop hij meteen erachteraan zei: En nu moet jij je inhouden... Oftewel me eigen niet gek maken, hij weet dat ik het er moeilijk mee heb. Ik ben zo blij voor hun , maar ondertussen... En dan zijn wij nog maar net begonnen voor de 2e, als ik hier zo hoeveel vrouwen er al zo lang bezig zijn. Hoe ga je daar mee om, joh? Ik zou het niet op kunnen brengen denk ik. Vrienden van ons zijn sinds september 2005 al bezig, maar helaas nog niets. Ondertussen zijn we al bijna 1,5 jaar verder, maar ik durf gewoon niet te vragen of ze al langs de ha zijn geweest of hoe het er verder voor staat. Dat komt vooral omdat zij er zelf niet zo veel over vertellen en hij er in het begin niet helemaal voor open stond om voor een wondertje te gaan... Voor degene die al in ronde zoveel zitten: Zijn jullie er open over naar anderen en stellen jullie het op prijs als er belangstelling voor is of is dat juist elke keer een onderwerp dat je liever vermijd?
He Juudje, je hebt dus nog niet getest? (of lees ik ergens overheen) je houdt het wel spannend hoor. Ik blijf duimen. Liefs, Gaby
Schaapje, ik heb ook last van windjes met rotte eiergeur, misschien toch wel een symtoom. Volgens mij is de periode tussen ei en ongi tussen de 11 en 16 dagen, dus als je ei op dag 13 is geweest zou je nod maximaal dag 30 zijn toch? Gooi er een test tegenaan morgen, zou ik wel doen. Succes, lief Moons
Nou hier is het ook positief! gelukkig.... ik voelde al zoveel symptonen en ze zijn nu bevestigd met een heel vaag streepje. Maar ik heb hier geleerd: een streepje is een streepje! m'n man heeft wel een kwartier erboven gehangen en kon hem bijna niet zien. uiteindelijk wel. kon het ook bijna niet geloven. Voel me heel erg gezegend. Ons tweede wonder weer in de eerste ronde raak. ik hoop dat velen mogen volgen met goed nieuws! Heel veel succes allemaal. Ik zal op zoek gaan naar de septembermama's groeten Aileen
Dat is zeker even slikken! Ik hoop dat je vanavond raak klust! Have fun en ik zal voor je duimen.....
Aileen en mannetje, gefeliciteerd (een voorzichtige),. Inderdaad een streepje is een streepje hoe vaag het ook mag zijn. Geniet ervan! Mag ik vragen hoeveelste ronde dit was? Knuf, Aisca
Ik heb altijd een cyclus van 33/34 dagen gehad, ook voordat ik aan de pil was. Nu ik gestopt ben met de pil heb ik twee cyclussen gehad van precies 34 dagen, en nu zit ik al op de 37e dag...... Ik snap er niks van, twee keer negatief getest. Voor mijn eerste zwangerschap was ik ook uitgegaan van 34 dagen en dat was direct raak (1e ronde). Ik verwacht helemaal niet dat ik nu ook weer zo snel zwanger raak maar ik vind et wel vreemd. 't Is ook niet zo dat ik er heel erg mee bezig ben dus dat 't van stress oid kan komen. We wachten af. Samen met een heleboel anderen hier op het forum. Alle meiden die met mij wachten: ik hoop dat jullie heel snel een positieve test in handen mogen hebben.