NOD Januari

Discussion in 'NOD forum' started by Fransje77, Nov 18, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Vlinder78

Vlinder78 Bekend lid

Nov 13, 2006
    514
    0
    0
    lerares
    Bovenkarspel
    @Andrea: Ik weet hoe je je voelt hoor! Maar je gevoel blijft hetzelfde als je in ronde 1 zit of in ronde tig (zoals ik), denk ik. Mijn zusje is nu zwanger en mijn beste vriendin van vroeger etc etc. Huil maar lekker uit, dat heb je dan gewoon even nodig. :cry: Vanoavond goed klussen, dan voel je je ook vast beter. Dat heeft mij dit weekend zeker goed gedaan. ;)

Mijn hubby belde net dat hij weer thuis komt. YEAHHH! Ik had zo'n lekker weekend met hem gehad en toen moest hij maandag ineens naar Duitsland. Maarja, dat heb je met een man in de off-shore. Ik ben nu blij dat ik full-time werk, dan mis ik hem niet zo.

Voor een aantal ziet het er nu toch erg positief uit. Ik voel positieve testen komen..........

2. Tamara85

Tamara85 Actief lid

Jan 16, 2007
    142
    0
    0
    thuiszorg
    Helden
    hallo dames,
    dit is ronde 5 voor ons ,
    vorige maanden erg veel op een zwangerschap gehoopt heb nu eigelijk de hoop een beetje op gegeven dat het deze maand wel zo mag zijn en we eindelijk ons eerste wondertje mogen verwachten.......:cry:

3. Diddl

Diddl Fanatiek lid

Jan 13, 2006
    3,907
    0
    0
    Fryslan
    Heb daar ook vreselijke last van de laatste dagen.... :oops:
    Laten we hopen dat het een goed teken is.

4. Moons

Moons Fanatiek lid

Jul 2, 2006
    1,633
    0
    0
    huismoeder / administratie schildersbedrijf van mi
    provincie Groningen
    Een goed maar stinkend teken haha.

5. Schaapje82

Schaapje82 Actief lid

Sep 1, 2006
    494
    0
    0
    Whaha! :p

Mja, misschien dat ik morgen een testje waag. Mijn kwaaltjes, buiten vermoeidheid en boertjes, zijn volgens mij nu wel weggetrokken. Daarvoor in de plaats is er buikpijn gekomen. Niet zo'n goed teken dus. Ik zal er nog eens een nachtje over slapen. ;)

6. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

Oct 28, 2006
    2,378
    0
    36
    Female
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Hoi Meiden

Heb een vraag

Kun je een innestel eerder krijgen dan verwacht?

Want was vanmorgen naar de wc geweest en had een bruin-rose iets in me broekje :oops: en daarna had ik het niet meer maar wel heel licht nog verder in me onderrug lage pijn maar moet nog helemaal niet ongi worden

Wie kan me wat vertellen hoop zo dat het raak is

Liefs Tijgertje23

7. Marieke21

Marieke21 Bekend lid

Sep 1, 2006
    959
    0
    0
    Hai hai,

Aileen: Gefeliciteerd meid!

Ik schrok daarnet even een beetje. 'k Had helder rood bij het afvegen... Help... In wordt ongi denk ik... Enik wil het helemaal niet! Ik had me eigenlijk al een beetje voorbereid op een positieve test vrijdag... *zucht* Ik denk dat ik het beste maar kan afwachten wat dit te betekenen heeft en of het doorzet. 'Natuurlijk' voel ik opeens ook krampen..

Nou ja, ik wilde jullie er in elk geval even deelgenoot van maken :(

Slaap lekker!

8. esmay

esmay Actief lid

Oct 25, 2006
    184
    0
    0
    Hoi!
    Hier zijn ook de voorbodes van de ongi gekomen..bruine afscheiding.. :cry: denk ik tenminste!
    Hé en ik had zo'n goede hoop....
    Wachten maar af...

groetjes Es

9. Visjes

Visjes Bekend lid

Jan 2, 2007
    592
    0
    0
    Laat het zo zijn; ik had er een paar dagen geleden ook al last van hahaha

10. aisca

aisca Actief lid

Nov 26, 2006
    377
    0
    0
    leerkracht
    Kudelstaart
    Goede morgen dames,
    de :evil: :evil: zijn hier net gekomen, denk ik. Verlies veel slijm, wat helder bloed en stukjes (sorry voor de onsmakkelijke beschrijving). Voelde me gisteravond heel beroerd en nu nog steeds.

Vind het niet zo heel erg hoor, weet tenminste nu waar ik aan toe ben. Maar toch wel een beetje teleurgesteld :( was al zo lang overtijd.

Knuffels

11. marina99

marina99 Bekend lid

Sep 12, 2006
    913
    0
    0
    jammer zeg,alle ongi dames...
    iedere keer weer balen en dan je erover heen zetten en met goede moed naar de volgende ronde hoor!heel veel succes!

ik heb last van mn onderrug,heb ik altijd tussen ei en ongi

12. caitlin80

caitlin80 Actief lid

Dec 29, 2006
    286
    0
    0
    balen aisca! .......maar nu in iedergeval geen onzekerheid meer. op naar de volgende ronde. Veel succes en geluk gewenst voor de volgende ronde.

hier nog steeds niets...........Ik heb vrijdag een afspraak bij de dokter voor iets anders, kan meteen even vragen wat hij er van vind. Mischien dat ik deze keer gewoon heb overgeslagen.

Caitlin

13. elle

elle Actief lid

Hoi Es.. bij mij precies hetzelfde helaas!
    Op naar ronde 18 :(

14. elle

elle Actief lid

ps.. want ik neem aan dat bruinverlies niet bij een evt zwangerschap hoort
    bovendien was mijn test negatief!

Groetjes elle

15. zico

zico VIP lid

Sep 28, 2006
    6,336
    0
    0
    belgische kempen
    he dames we beginnen aan een nieuwe ronde met nieuwe kansen , ooit lukt het ons wel

16. Juudje1975

Juudje1975 Actief lid

Dec 18, 2006
    259
    0
    0
    Secretaresse
    Utrecht
    Ha meis! Nee heb nog niet getest. Had dus zondag en maandag negatief getest met de predictor. Maar gister las ik hier op de site dat predictor aardig wat hcg nodig heeft. Ik was van plan om gister na m'n werk een kruitvat test te halen. Maar toen ik naar huis reed dacht ik: nee, ik ga het niet doen. Ik ga nog even afwachten. Nog geen :evil: :evil: in ieder geval. Denk dat ik tot vrijdag ga wachten. Als ik dan nog niet ongi ben, ga ik testen. Ik weet wel bijna zeker dat ik op 1 januari m'n eitje had. Dan hadden de duivels er toch al moeten zijn?

Hoe gaat ie met jou meis?

17. GabyBaby

GabyBaby Actief lid

Jul 18, 2006
    405
    0
    0
    Hi Juudje, toch super dat er nog geen tekens van je :evil: aanwezig zijn. Ben jij wel waker overtijd geweest? Dan maakt het wel extra spannend. Hopelijk blijven ze lekker weg en test je vrijdag positief. Kom ik vrijdag weer even gluren hier hoe jij een mooie postieve test in je handen hebt ;)

Oh was ook raar was ik had mijn eitje te vroeg en op een of andere manier heb ik altijd 14 dagen erna mijn nod maar nu kwam ik op mijn normale aantal dagen uit omdat ik pas 17 dagen na mijn eitje de duveltjes op bezoek kreeg. Dus ik heb geleerd... ik kan nergens opaan. Ik dus de nieuwe maand in met een telling van 31 dagen ongeacht wanneer mijn eitje komt. Maar ik ga wel eerder beginnen met ehhhh klussen :)
    Ik blijf het een vervelende maand vinden. Maar die vergeet ik vast als ik volgende maand (net als jij deze maand) positief test en naar de oktober mama's ga.

Succes en sterkte met de spannende dagen die komen.

Liefs,
    Gaby

18. Jannes

Jannes VIP lid

Oct 6, 2006
    7,714
    1
    36
    Morgen is mijn NOD en vannacht droomde ik dat ik ongesteld werd... wellicht om me alvast voor te bereiden.
    Heb namelijk zo het gevoel ook in mijn onderbuik dat ze eraan komen :evil:

19. GabyBaby

GabyBaby Actief lid

Jul 18, 2006
    405
    0
    0
    Ach Jannes ik droomde dat ik zwanger was ... en dat was niet zo. Weet je nog dromen zijn bedrog ;)
    Hou hoop!

20. Juudje1975

Juudje1975 Actief lid

Dec 18, 2006
    259
    0
    0
    Secretaresse
    Utrecht
    Raar dan he? Dat het ineens anders dan anders is. En daar krijg je juist hoop door. Ja daar leer je ook weer van he? Ik zit zelf pas in ronde 2, dus heb er nog niet zoveel ervaring mee. Maar als ik alle verhalen hier lees kun je idd nergens echt van op aan. Je lichaam kan je echt in de zeik nemen hoor. Volgende maand heb je vast een positieve test in handen! Hoop het zo voor je, en ik blijf ook voor jou duimen. Ga iig maar lekker aan de klus ;)

Ik vind het echt spannend ja. Ben nu op m'n werk, en iedere keer als ik naar de wc ga ben ik zo bang dat m'n ongi is begonnen. Maar tot op heden nog niks. Heb wel veel buikkramp. Is anders dan wanneer ik ongi moet worden. Lijkt wel of er aan de zijkanten iets uitgerekt wordt. Beetje gevoel alsof je buikspieroefeningen hebt gedaan. Maar ja, kan ook tussen m'n oren zitten. Je wilt ook zo graag iets voelen he? Kan niks anders doen dan afwachen. Maar ik hou je op de hoogte hoor!

Liefs,
    Juudje

Share This Page