NOD Januari

Discussion in 'NOD forum' started by Fransje77, Nov 18, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Schaapje82

Schaapje82 Actief lid

Sep 1, 2006
    494
    0
    0
    Ik heb deze morgen er toch een testje tegenaan gegooid. Negatief, maar ik ben niet zo teleurgesteld, omdat ik hier al vanuit ging. Vreemd genoeg ben ik eigenlijk vrij opgewekt en ik heb zin om het huis schoon te maken! Whaha!

*Gaat weer aan de poets en wacht alles gewoon maar rustig af...

2. Doris

Doris Fanatiek lid

Oct 26, 2006
    1,197
    0
    0
    @aileen: GEFELICITEERD!

Voor de meiden die ongi zijn geworden, BALEN!

Hier nog niet veel bijzonders, alleen erg zweten (en het niet echt warm hebben :rolleyes: ) En het gevoel alsof er in mn buik vanalles gebeurd, maar dat kan natuurlijk vanalles zijn. Dus ik trek me er niet teveel van aan, eerst zien dan geloven ;)

Moet deze week elke dag werken, dus dat scheelt heb ik niet de hele dag tijd om eraan te denken....

Hoe gaat het met de andere wachters?

Succes allemaal,

groetjes Doris

3. Jannes

Jannes VIP lid

Oct 6, 2006
    7,714
    1
    36
    Nou laten we dan maar hopen dat die van mij bedrog was :)

4. Chrisje79

Chrisje79 Fanatiek lid

Oct 10, 2006
    1,193
    0
    0
    Hé meiden! Ik ga door naar februari!
    Helaas zijn ze gisteravond weer gearriveerd... Nou ja, weer nieuwe kansen! Allemaal heel veel succes, mijn duimen blijven voor jullie draaien!

Liefs Chris

5. just4love

just4love Actief lid

Sep 13, 2006
    123
    0
    0
    Goedemorgen allemaal,

Geen nieuwe zwangeren vandaag. Jammer!

Schaapje, met poetsen verzet ik ook altijd mijn gedachten even.

Sinds vanmorgen ben ik echt onwijs misselijk. De rest van de cyclus heb ik niets gevoeld. IK heb ook wat last van mijn buik. Morgen NOD. Ik hoop dat ze wegblijven!
    Ik ben 1x overtijd geweest, maar dat kwam door een narcose die ik gehad heb. Verder altijd op tijd. Ben benieuwd.

Jullie horen van me.

Gaat er nog iemand testen vandaag?
    W8ers suc6!
    Meiden die ongi geworden zijn dikke knuf!

Liefs

6. Jannes

Jannes VIP lid

Oct 6, 2006
    7,714
    1
    36
    @just4love: wij lopen gelijk... hoop dat we allebei verhuizen naar het september mama forum!

7. Dorinka

Dorinka Lid

Jan 8, 2007
    12
    0
    0
    Hallo!

Ik moet nog wachten tot zaterdag...

Kreeg gisteravond ineens krampen links boven mijn lies. Dacht eerst dat het mijn lies was, had veel gelopen, maar het zat toch hoger...

Aangezien ik een cyste op mijn linker eierstok heb erg ongerust. Na overleg met moeder en schoonmoeder de huisartsenpost gebeld.

Arts belde terug en stelde me op mijn gemak. Hij vertelde dat het niet perse de eierstok hoefde te zijn maar dat het ook het uitrekken van de baarmoeder kan zijn ivm een eventuele zwangerschap...

Nu nergens meer last van. Wel erg zenuwachtig of ik wel of niet ong ga worden....

Gelukkig hier meer in de wachtpositie! Hoop dat er nog meer positieve testen bij komen!

8. Niet meer actief

Goedemorgen!

Nou, ik ben weer blij, ben net terug van de poliklinische OK. Heb ff 2 moedervlekken weg laten snijden. Toch altijd weer opgelucht als ik daar weg ben.
    Nu alleen vrijdag ff nog voor een uitstrijkje en dan heb ik wel weer genoeg artsen gezien deze week :confused:

Vandaag nog geen zwangeren helaas :(

Alle meiden met ongi: bah, ik voel met jullie mee!

9. mark en maria

mark en maria Fanatiek lid

May 5, 2006
    1,125
    0
    0
    noord holland
    hey hey

zie dat er al 14 zwangere zijn in januari dus dat gaat super

allemaal van harte gefeliciteerd

meiden die ongi zijn geworden balen
    hopelijk is februari net zo vruchtbaar

meiden allemaal heel veel succes

gr maria

10. diana1980

diana1980 Actief lid

Jan 12, 2007
    232
    0
    0
    hier nog geen :evil: te bekennen.Gister wel steekjes rechts boven bij navel, best pijnlijk en erg irritant.Savonds ook een beetje ongipijnen, maar zijn weer weggegaan.
    Ik heb anders nooit van te voren last van buikpijn alleen als ik al ongi ben, dus het blijft spannend.
    Ik heb het de laatste paar dagen smorgens zo koud in bed.
    Mijn temp was iets lager, maar nog niet zo laag dat ik vandaag ongi wordt, dus morgen is het een heel spannende dag, durf vast bijna niet te tempen....het tempen geeft me wel een soort rust over de verdere dag, als de temp nog hoog is, hoef ik me de rest van de dag niet druk erover te maken, en als hij laag is, dan weet ik smorgens al, hoever het is en als ik dan smiddags of savonds ongi wordt is het niet meer zon verassing.

Willen jullie allemaal duimen dat ik morgen niet ongi wordt en een hoge temp heb?
    Met al die vervelende berichten van mensen die toch ongi zijn geworden heb ik het wel even nodig, kan me zo goed voorstellen dat jullie ontzettend BALEN en *** voelen.

groetjes diana

11. Jannes

Jannes VIP lid

Oct 6, 2006
    7,714
    1
    36
    Bij mij begint het ook spannend te worden. Begin wel wat krampjes te krijgen, dus dat zegt niet veel goeds.

Maar duim ik voor jou, duim jij voor mij :D

12. caitlin80

caitlin80 Actief lid

Dec 29, 2006
    286
    0
    0
    Ik duim voor jullie allebei, dan moet het toch goed gaan!

13. Jannes

Jannes VIP lid

Oct 6, 2006
    7,714
    1
    36
    Dat is lief!

Hoop dat het snel weekend is en ik duidelijkheid heb. Ene moment voel ik menstruatiekrampjes, dan weer niet, dan ben ik heel moe en denk ik weer 'zou het toch'.

Laatste dag voor NOD vind ik altijd verschrikkelijk!

Trouwens, heb je nog geen bloed laten prikken bij HA. Wellicht kan zij/hij je meer duidelijkheid geven.

14. Aszz

Aszz Niet meer actief

BBtje gefeliciteerd!

Mijn temp is weer flink aan het stijgen, gister zati k nog op 36.6 ( innestelingsdipje? :D ) Vandaag zit ik alweer op 37.0
    Mn mannetjes is ervan overtuigd dat ik zwanger ben.... I hope so!

Heb trouwens heel erg veel last van mijn huid. Droog en geirriteerd...

15. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

Nov 13, 2006
    2,601
    0
    0
    @Astrid: ik hoop het voor je... maar laat je niet gek maken door je temperatuur. In mijn album kun je ook mijn grafiek zien van mijn eerste ronde met een mooie dip en toen dus niets en in ronde 2 geen dip te bekennen en dus wel raak.....

Nog een weekje geduld en dan hoop ik ook voor jou een +++ test

16. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ik zag het idd.... ow geduld hebben is moeilijk :(
    Ik hoop t ook voor mezelf :D

17. margaretha

Nov 21, 2006
    60
    0
    0
    Hallo, helaas zijn vandaag de duivels gekomen bij mij, maar het is nog maar ronde 2, dus ga er weer vol goede moed in, toch wel spannend steeds die week voor je NOD en dan blijkt het toch niet raak te zijn, ja dat is wel weer jammer.... nu hopelijk minder mee bezig dan voorgaande maanden, want dat is toch wel stressen elke keer... iedereen hier heel veel suc6!

18. Marieke21

Marieke21 Bekend lid

Sep 1, 2006
    959
    0
    0
    Hoi Aisca,
    We waren (zijn) beiden flink overtijd hè? Wel balen dat het nu niet raak was. Maar idd zoals je zegt: dan weet je wel weer waar je aan toe bent en kun je opnieuw gaan klussen en wachten en in spanning zitten...
    Hoeveel rondes zijn jullie bezig?

Ik had gister en vandaag ook last van wat spotting, maar echt doorzetten wil het nog niet... 'k Heb wel een ongelooflijke trek in zoetigheid en chocolade... Vast geen goed voorteken.

19. caitlin80

caitlin80 Actief lid

Dec 29, 2006
    286
    0
    0
    Nee nog geen bloedtest gedaan, ik heb wel vrijdag een afspraak met de voor iets anders, en dan ga ik er wel om vragen. Maar hij zal wel vinden dat ik zeur. Want dit is pas de derde ronde.

20. Jannes

Jannes VIP lid

Oct 6, 2006
    7,714
    1
    36
    Nou dat zal wel meevallen hoor. Het is inderdaad pas je 3e ronde, maar wel een hele lange. Zal het vast geen probleem vinden om je bloed even te laten prikken. Je bent heus niet de enige die dat vraagt!

Share This Page