NOD Januari

Discussion in 'NOD forum' started by Fransje77, Nov 18, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Irene

Irene Fanatiek lid

Dec 1, 2006
    1,034
    0
    0
    Zondag kan ik testen, het lijkt een eeuwigheid te duren. Ik heb tot nu toe last van steekjes in mijn liezen, heb het heel erg warm (sinds vandaag), stemmingswisselingen, af en toe steekje in mijn borst, zeurend gevoel in mijn onderbuik en af en toe ijzerachtige smaak in mijn mond. En mijn huid is droog en geïrriteerd en dat heb ik nooit normaal. Het zou dus kunnen, maar het kan ook allemaal vals alarm zijn. Hebben jullie ook moeite met wachten?

2. Diddl

Diddl Fanatiek lid

Jan 13, 2006
    3,907
    0
    0
    Fryslan
    Meiden die ongi zijn geworden....balen hoor, succes in de volgende ronde.

3. daantje86

daantje86 Fanatiek lid

Nov 20, 2006
    3,570
    0
    0
    kraamverzorgende
    ijsselstein
    nog even wachten en dna is het zo ver voor mij

4. ElsaLois

ElsaLois Lid

Oct 16, 2006
    32
    0
    0
    Hallo allemaal! Gisteren was mijn NOD en nog niks te bekennen van :evil:. Ik heb al wel getest maar deze was negatief. Ik denk (hoop) dat ik tevroeg heb getest. Ga vanmiddag een paar andere testen halen en dan wacht ik tot zaterdag ofzo voor ik weer ga testen.
    Vind het allemaal erg spannend, we zitten nu in onze 2e ronde (3e na het stoppen van de pil). Ben in oktober gestopt met de pil en mijn cyclus was de laatste keer netjes 30dagen.
    Succes allemaal!

5. Marieke21

Marieke21 Bekend lid

Sep 1, 2006
    959
    0
    0
    Nou zeg... Nu zijn de :evil: :evil: er dan toch echt. *snif snif*
    We gaan weer een ronde verder en ik verhuis naar de februari NOD...

Succes verder nog! En ik hoop jullie daar niet te zien :)

6. diana1980

diana1980 Actief lid

Jan 12, 2007
    232
    0
    0
    @elje spannend zeg ik hoop met je mee dat het te vroeg was voor testen.

@Marieke..balen zeg als je een tijd overtijd bent dan ga je toch vanzelfsprekend dingen denken, en ja sorry, maar ik hoop je ook niet daar te zien ;) veel succes de volgende ronde

@ aisca en @ magaretha ook balen zeg begrijp ik goed.

@caitlin iid gewoon vragen bij de huisarts, nee heb je ,ja kun je krijgen

hier tot nu toe nog niks, afentoe ongikrampjes, maar ze gaan ook steeds weer weg en als je er niet op let voel je ze ook niet.ik had dat bij de eerste ook, dus ik blijf een klein beetje hopen dat de iui de eerste keer gelijk gelukt is.

groetjes diana

7. Jannes

Jannes VIP lid

Oct 6, 2006
    7,714
    1
    36
    Testen van Kruitvat zijn heel gevoelig, dus wellicht die eentje halen..

8. Jannes

Jannes VIP lid

Oct 6, 2006
    7,714
    1
    36
    Heb ik ook! Voel krampen als ik er over nadenk. Maar als ik dan druk aan het werk ben of rondloop, besef ik me opeens dat ik ze helemaal niet meer voel.

9. ElsaLois

ElsaLois Lid

Oct 16, 2006
    32
    0
    0
    Bedankt voor de tip, alleen ik woon op Aruba momenteel dus geen kruidvat voor mij haha. Ik kijk vanmiddag wel even welke andere ze hebben.
    Jij ook succes he!

10. Jannes

Jannes VIP lid

Oct 6, 2006
    7,714
    1
    36
    Ha ha ha... nee dat wordt moeilijk...
    Lekker hoor, Aruba! Tis hier echt zwaar herfstweer... :confused:

11. Flore

Flore Actief lid

Oct 4, 2006
    114
    0
    0
    Hier is ook nog niks te bekennen. Ik ga morgenvroeg testen, heb alleen cb digitaal in huis en morgen zit ik op mijn 26e dag (als ik reken dan is dit ook mijn gemiddelde) Zou er dan genoeg HCG in zitten? Antwoord ff snel kan ik ook nog naar kruidvat door de stromende regen.

12. Diddl

Diddl Fanatiek lid

Jan 13, 2006
    3,907
    0
    0
    Fryslan
    Zou als ik jou was uitgaan van je langste cycles als je met cb wilt testen.
    Geloof dat deze aardig wat hcg nodig heeft.
    Als je echt wil testen morgen zou ik voor de kruidvat test gaan.

13. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

Oct 28, 2006
    2,378
    0
    36
    Female
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Hoi hoi meiden

Hier ben ik weer

Heb last van me rechter eierstok vervelend
    en ik krijg nu ook meer afscheiding weet niet wat het betekent
    en het ziet wit rozig uit en het heeft en beetje rare geur
    Niet zurig iig en het jeukt ook niet

En hoe is het met iedereen

Liefs Tijgertje23

14. Flore

Flore Actief lid

Oct 4, 2006
    114
    0
    0
    Nou het is mij te guur buiten. Ik kijk wel morgen als er nog niks aan de hand is ga ik dan wel naar het Kruitvat. Bedankt voor je snelle reactie

15. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

Dec 1, 2006
    1,561
    0
    0
    Hallo dames,

Ik laat me hier ook weer eens zien. De laatste tijd druk geweest met van alles dus weinig op het forum geweest, en ben er ook even niet zoveel mee bezig...
    Mijn banner staat op 30 dagen maar de vorige cyclus was 37. Ik zie wel hoe het loopt.
    Moet weer heel vaak plassen... Maar dat had ik vorige maand ook voor mijn ongi.
    Hebben meer meiden hier last van?
    Hoop voor de testers dat het positief zal zijn!

groetjes Nikkie

16. Evi27

Evi27 Actief lid

Nov 15, 2006
    289
    0
    0
    @ Nikkie,
    Ik was je al kwijt! Vorige maand hadden we een beetje hetzelfde en ik dacht hoe zou het met jou gaan!

Vandaag een beetje weeïg gevoel ik m'n buik. Denk dat de duivels komen..maar nu al?

17. wies31

wies31 Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    3,371
    1
    0
    roosendaal
    dorinka; ik had ook steken in mijn linkerlies, dat begon zondag. Dus ik hoop dat jouw huisarts gelijk heeft!

Ik heb sinds zondag last van winderigheid, dat wil je niet weten! Mijn man wordt er helemaal gek van! Weet iemand of dit een symptoom is? Ik hoorde namelijk dat je darmen gaan rommelen als je zwanger bent.
    Verder voel ik het nog een beetje nazeuren in mijn lies en mijn tepels zijn gevoelig. Moet nog even wachten tot maandag, maar ik vind het wel erg spannend deze maand! We hebben ook zo ons best gedaan in de klusperiode!

liefs wies

18. tanja8

tanja8 Niet meer actief

haai meiden.

Nou NOD komt er weer aan over 5 dagen testen..
    Ik denk niet dat het raak is heb een miskraam gehad enzo en niet echt op de goeie dagen sex gehad.. maar ja je weet het nooit!
    Heb nu wat mentuatie pijn enzo dus ik denk op naar februari!

19. Smeetje

Smeetje Bekend lid

May 28, 2006
    605
    0
    0
    Twente
    Ben er ook weer eventjes!
    Al een boel zwangeren erbij sinds mijn laatse bezoekje, gaaf zeg!
    Ik kan volgende week woensdag testen, maar heb deze maand helemaal mijn ei niet gevoeld! Ik voel het normaal elke maand! Dit is mijn 2e ronde na mijn mk, misschien is mijn lichaam nog wat van slag? Vorige maand voelde ik het wel duidelijk.
    We hebben wel gewoon doorgeklust dus hopelijk heb ik wel mijn ei gehad.

Heeft iemand dit ook eerder gehad?

20. Els2806

Els2806 Actief lid

Hoi, weer veel meiden de :evil: :evil: op bezoek, balen zeg. Veel suc6 in de volgende ronde.

Hier neemt de spanning toe. Ik heb geen idee wanneer mijn eisprong is geweest en dus ook niet wanneer ik ongeteld word. Mijn banner staat op 35 dagen, mijn langste cyclus tot nu toe.

Ik voel ze nog niet komen. Heb enkel wat steken in mijn buik, bij ongie is het meer een duwende pijn. Verder veel acne in mijn hals en 's morgens voor ik ontbeten heb redelijk misselijk.

We zien wel hé

Veel ammusement aan de klussers en sterkte aan de wachters

Share This Page