NOD Januari

Discussie in 'NOD forum' gestart door Fransje77, 18 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Bij deze meld ik me ook hier aan.

Ik ben gisteren ongesteld geworden en ga nu mijn eerste ronde in. Mijn NOD is 19 januari 2007, alleen ik heb mijn dag bij 2006 gezet ( beetje dom!) Kan em zelf niet veranderen geloof ik. Kan iemand dat voor mij doen? :(:

2. Schaapje82

Schaapje82 Actief lid

1 sep 2006
    494
    0
    0
    Bah, wat sneu en zeker met de feestdagen. Knuf voor iedereen!

@Evi27: Ik las een keer een topic waarin iemand vertelde dat haar gyn al meerdere keren heeft meegemaakt dat vrouwen die in een cyclus maar zeer kort vloeiden (ik weet niet wat daar qua tijd onder wordt verstaan) de volgende cyclus zwanger werden. De baarmoeder zou zich voorbereiden of iets in die richting. Ik weet het eigenlijk niet meer precies. Misschien kan je het eens opzoeken.
    Ik wil je hiermee natuurlijk geen valse hoop geven, maar 't is misschien wel een leuk weetje. ;)

3. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    @Daan: ik heb hetzelfde gedaan :oops: Kan iemand van het beheer dit veranderen, 2006 moet 2007 zijn! Ben wat te haastig geweest!
    Dus ik hoop dat iemand dit leest van de moderators en het even aanpast.

groetjes Nikkie

4. Shelly

Shelly Actief lid

23 nov 2006
    238
    0
    0
    Rotterdam
    ik hoop zó dat 2007 jullie jaar word meiden!

Ik had me hier maandag al gemeld, omdat ik ongesteld was geworden, maar het was na een kwartier al weer over....
    Niet een puntje bloed, nee, best flink voor het begin van een ongesteldheid.
    Dus omdat dat te vroeg was, dacht ik: ik word gewoon heel langzaam maar zeker ongesteld...
    Ik had ook heeeeeel veel heldere kleverige afscheiding.
    Die ik normaal rond mijn eisprong moet hebben, maar dan heeeeeel veel.
    En tijdens mijn eisprong had ik die niet!
    Ik had ovulatietesten gebruikt, omdat ik het deze maand zó graag wilde.
    Mijn opa is vorig jaar vlak voor kerst overleden en 24 december begravenen. mijn moeder vind kerst nu natuurlijk een beetje triest.
    Vorige maand en die daarvoor had ik alle zwangerschapssymptomen, en nu niets.
    Af en toe een heel vaag krampje, alsof ik ongesteld moet worden,maar die zijn meteen weer over.
    Ik kon dus een hele lichte ongesteldheid hebben gehad en al in mijn nieuwe ronde zitten, OF het was een innestelingsbloeding....
    Ik werd vrijdag en zaterdag niet ongesteld.....
    zaterdag kon ik natuurlijk al testen, maar dan zou ik op mijn werk heel de dag chagerijnig of met een big smile hebben rondgelopen, dus wilde ik tot zondag wachten....pffff wat slopend zeg.
    Dus vannacht was ik om 2 uur! klaarwakker.
    om 3 uur nog steeds, en om half 4 was mijn vriend ook wakker...
    Ik hield het niet meer, ik moest het weten!
    Ik moest toch naar het toilet...
    Test gedaan( digitale van Clear blue, die is tenminste duidelijk, geen twijfel wel/niet), en terug naar de slaapkamer gegaan.
    Mijn vriend zat al rechtop in bed
    Binnen één minuut stond er zwanger op!
    IK BEN ECHT ZWANGER !
    Ik heb gelachen en gehuild, ik weet het allemaal niet meer...
    Mijn vriend ook hoor.
    Om 5 uur kon ik toch nog een beetje slapen...
    Ben nu al weer wel wakker... dacht dat ik het had gedroomd.
    Maar de test ligt nog op tafel.
    Ik ben in mijn baby(dag)boekje gaan schrijven, ik houd in een klein boekje bij wanneer we besloten hadden een baby'tje te willen, en wat we van iemand gekregen hebben (sokjes,iemand had het aan onze gezichten gezien)wanneer ik nu dus zwanger ben en hoe ik me tijdens de zwangerschap voel.
    Mijn vriend heeft zoiets van zijn moeder, met korte tekstjes in een fotoalbum, hij is zijn moeder verloren toen hij 2 was, en heeft haar dus nooit gekend, dit boekje betekend zoveel voor hem.
    en ik vind het zó mooi.
    En nu kan ik voor mijn moeder kerst weer heel fijn laten worden.
    Mooi, denken aan dood, maar ook aan nieuw leven!
    Ik had al een doos gekocht met allerlei babykleerjes, cremekleur met een beertje in maatje 50.
    Die ga ik haar morgen geven!
    Mijn vriend mocht zelf bedenken hoe hij het aan zijn vader wil vertellen, hij heeft een heel mooi doosje bonbons gekocht ( hij is gek op chocolade) en doet er babysokjes in!
    Voor allebei de ouders is het het eerst kleinkind!

sorry voor mijn lange verhaal, ik moest het kwijt....

5. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Hoi Shelly
    Wat Super zeg, ik krijg er gewoon tranen van in mn ogen!
    Zo mooi en ook mooi verteld.
    IK denk dat je moeder heel blij zal zijn, een mooier kerst geschenk kan je niet hebben.
    Ik wens je een hele fijne zwangerschap toen!

Lieff Ikke

6. mark en maria

mark en maria Fanatiek lid

5 mei 2006
    1.125
    0
    0
    noord holland
    goedemorgen dames

aller eerst
    shelly
    VAN HARTE GEFELICITEERD

meiden die ongi zijn geworden welkom
    en heel veel succes in deze ronde

gr maria

7. Evi27

Evi27 Actief lid

15 nov 2006
    289
    0
    0
    Bedankt voor je reactie..
    Het is een leuk weetje. Begon me eerder zorgen te maken! Maar heb ook gelezen dat als je cyclus regelmatig is het geen kwaad kan..

8. Evi27

Evi27 Actief lid

15 nov 2006
    289
    0
    0
    @ Shelly

Gefeliciteerd! Leuk voor jullie! Geniet ervan!

9. Micha

Micha Fanatiek lid

8 jan 2006
    1.231
    0
    0
    Woerden
    Shelly gefeliciteerd meid.

10. Niet meer actief

Ook ik kom me hier melden :(
    Had me al gemeld bij de zwangere meiden vanwege meerdere vage streepjes en een stijgende temp, maar een dag te laat toch ongie geworden. :cry:
    20 januari is mijn nod weer.
    Op een vruchtbaar 2007! ;)

11. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    hallo schelly ook ik heb met tranen in m'n ogen je verhaal gelezen en ben heel blij dat je zwanger bent, het leven is heel hard, maar zo wordt het toch een beetje weer mooi he...

Geniet ervan meis, wij willen ook zo snel mogelijk zwanger worden maar de natuur beslist erover he. Wij kunnen niet meer doen dan klussen

12. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    @Lies: nee toch meid! Ik had het zo voor je gehoopt..... bah

13. just4love

just4love Actief lid

13 sep 2006
    123
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik kom jullie ook vergezellen na 3 dagen van onzekerheid.
    Wel/niet ongi, maar vanmorgen in alle hevigheid losgebarsten. Geen twijfel mogelijk!
    Dat onzekere is ook niet prettig hoor! Dan maar liever zeker weten dat het niet zo is dan het twijfelen.

Op naar 2007 allemaal!

Veel liefs

14. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Shelly, gefeliciteerd! Echt heel mooi zeg meis! geniet ervan!

Ik zit nu op de wachtbank...zit nu op dpo 2...
    wachten duurt altijd zo lang!
    Maarja, met de feestdagen heb ik ook wel afleiding! :)

Liefs

Syl

15. lisa84

lisa84 Actief lid

20 dec 2005
    319
    0
    0
    moeder, vrouw, werknemer
    Almere
    Volgens mij is het van mij de 11de van januarie...
    maaar ik heb geduld.... NOG wel :p

16. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    hallokes,

Ik heb me in de voormiddag naar baarle gespoeid omdat daar het kruidvat nog open was voor toch maar eens een test te gaan doen.

Heb deze nu gedaan maar zit nog met de onzekerheid, ik heb een heeeeeeeeeeeeeeeeel fijn blauw 2 de streepje, heb hem aan m'n dochter getoond en ze zei dat er eentje stond maar wel heel licht. Kan ik op m'n 13 de dag dpo innesteling hebben gehad? Heb 2 dagen vuil bloed verloren maar niet hard. Nu al 2 dagen niets meer.

Ik ga gewoon een nieuwe cyclus regelen, want het zal wel niets zijn, anders zien we het volgende testperiode wel. Ga me niet gek maken.

De beste kerstwensen allemaal

17. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    Het kan.... ik zal voor je duimen dat het alsnog wel wat is.... misschien als het niet terugkomt over een paar dagen nog eens kijken en testen?!

18. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    He Zico,

wat apart zo'n tweede streepje. Ik zou toch over een paar dagen nog eens testen. Je lijf kan soms rare dingen doen.

Hier zijn we ook nog rustig aan het wachten.

19. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

@Zico,

Ik vind het ook wel apart zo'n tweede streepje hoor, misschien dat je over paar dagen nog eens moet testen en kijken of het streepje donkerder is..

Hier nog niks veranderd. heb mn ei gehad en zit nu op DPO2..pfff...wat kan de tijd dan soms langzaam gaan zeg....was ik maar al een week verder...nouja, toch ben ik er niet teveel mee bezig.

Liefs

Syl

Mijn nod is dus 5 januari

20. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    goedemorgen dames,

kom hier mee kletsen nog geen ongie maar gister een positieve ovutest met een dikke donkere streep eindelijk mijn ei vandaag of morgen dus als het nu raak is, is het verwekt met kerst wel mooi!
    we zullen zien mijn nod is rond 8 januari.......

succes allemaal

Deel Deze Pagina