Ja, vanmorgen maar weer es gestest maar negatief... wacht wel weer een weekje! Jij gaat morgen weer testen? Spannend!
He wat balen zeg dat ie negatief is. En je bent al best lang over tijd. Ben je vaker zo lang over tijd? Ja ik ga morgen testen. Heb geen test meer in huis, dus die ga ik na m'n werk even halen. Ga die van het kruitvat maar es proberen. Had zondag en maandag predictor gebruikt maar die waren negatief. En omdat ik van een heleboel dames hier al heb gehoord dat die van t kruitvat gevoeliger is voor hcg dan predictor.... ben echt zo benieuwd!
Goedemorgen allemaal. Wat een spannende tijden weer voor vele van jullie, hier ook een spannende tijd alleen dan voor mijn eitje. Vandaag dag 18 en nog geen smiley. Spannend hoor. Knuffel voor iedereen, Bibu !
je kan een pb sturen naar caruli,met je volledige naam en geboorte datum http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=18431 hier kun je er wat meer over lezen.
Ik hoop nou dat mijn nod wat eerder komt aangezien ik gisteren de hele dag hoofdpijn heb gehad. Die komt altijd een week voor mijn nod.
Hey allemaal, Wat een spannende boel hiero zeg... zelf zit ik nu ook als het ware op de wachtbank... Ik heb (denk ik) dinsdag me eitje gevoeld, had zo'n last van steken en ongikrampen dat het wel eens zo geweest zou kunnen zijn. Nou heb ik wel de hele tijd beetje zeurend gevoel in me buik, mja dat kunnen ook andere verschijnselen zijn he zoals ontpillen of tussen de oren... 30ste heb ik me nod, vind het allemaal wel spannend. Nou voor iedereen heel veel succes en sterkte... dat er nog maar veel zwangere bij mogen komen deze maand. Knuf jollie
Nou bij mij is mijn banner niet helemaal eerlijk hoor! Ben rond 13 december voor het laatst ongi geweest en een paar dagen daarvoor gestopt met de pil. Normaal gesproken zou ik vorige week ongi zijn geworden, maar das niet helemaal reeel natuurlijk. Heb al wel bijna 2 weken het gevoel dat ik op elk moment ongi wordt, maar het zet maar niet door... ben elke keer weer verbaasd als ik op de wc zit haha Ik heb echt zoiets van; wordt nou ongi of geen een posi test! Ik heb de testen van de site gebruikt, zijn die ook betrouwbaar? Ik ben ook benieuwd joh, ben jij vaker overtijd dan?
Ooooo ja dat is lastig dan he? Zou ook ontpillen kunnen zijn. Hoop voor je op een posi test! Wanneer ga je weer testen? Of wacht je nu gewoon af? Ik ben echt nooit over tijd. Of hooguit 1 dag. Maar ben toch ook wel erg bang dat het op een teleurstelling gaat uitdraaien. Blijven duimen maar!
O ja, @Visjes; Je vroeg naar de tests van deze site. Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar ze zouden toch wel betrouwbaar moeten zijn. Die kunnen geloof ik 4 dagen voor je NOD al positief testen.
nou hier vandaag 2 weken na de iui en nog geen te bekennen. De temp vanmorgen was eerst terwijl ik net 2 sec. wakker was 36,7 en dat zou betekenen dat ik morgen ongi zou moeten worden, maar na even iets wakkerder geworden te zijn was de temp 36,9 en na nog even rustig liggen 37,0 dus ik ben vanmorgen langs de kruidvat geweest, want ik moest echt een testje doen, maar helaas negatief....maar zolang de niet komen houden we hoop, wel heb ik kleine bobbeltjes op mijn tepelhof en af en toe ongikrampjes sinds eergisteravond, en dat heb ik anders nooit van te voren, maar goed tis nu een opgewekte cyclus dus dat kan meespelen.Ik hoop zo dat ze wegblijven, stel dat ik morgen of zaterdag ogi wordt...dan kan ik wel janken, want zaterdag gaan we ook nog naar vrienden die net 14 weken zwanger zijn, dus dan sta je er weer extra goed bij stil... Hopelijk heeft mijn moeder gelijk, bij haar waren de testen pas na 2 weken positief...
Ik duim voor je mee hoor! Spannend! Het lijkt in elk geval positief! Ik probeer een week te wachten... Maar ja voor t zelfde geld wordt ik vandaag nog ongi! Zou ook wel lekker zijn... mijn moeder had altijd cyclussen van 6 weken... dus ja kan best zijn dat ik volgende week ongi wordt... Maar liever wat kortere cyclussen... des te meer kansen heb je...
Gebruiken jullie ook ovutesten? Zo ja, sinds welke ronde? Ik zit pas in mijn eerste ronde en wil daar eigenlijk nog niet mee bezig....
ik gebruikte nooi ovutesten, heeft weinig zin bij mij, ja het kan wel, maar wordt een beetje duur, aangezien mijn cyclus erg onregelmatig is. Ik houd altijd de temp in de gaten. vlak voor de eisprong daalt hij iets, maar daar deed ik het niet echt voor, ik kon nagaan als de temp onhoog was, dat ik een eisprong gehad had en kon dan denken, hebben we het vaak genoeg gedaan, maar ik deed het meer zodat ik wist wanneer ik ongi zou worden, omdat ik het meestal opeens ben en vaak ook opeens heel erg, en dan kon ik er rekening mee houden,
Ik gebruik ze sinds de 5e ronde, maar meer omdat ik mijn eisprong niet voelde. Dan bleek mijn cyclus 2 dagen langer te zijn en had ik mijn eisprong op de verkeerde dag staan. Ik vind het ideaal. Was in ronde 6 zwanger (helaas niet goed gegaan) en deze maand wilde ik ze gebruiken, maar opeens voelde ik hem wel. Testje gedaan en ik bleek goed te zitten. Dus het kan ook een bevestiging zijn van je gevoel...