NOD Januari

Discussion in 'NOD forum' started by Fransje77, Nov 18, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. just4love

just4love Actief lid

Sep 13, 2006
    123
    0
    0
    Nog steeds niet te bekennen hiero!

2. wies31

wies31 Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    3,371
    1
    0
    roosendaal
    ik gebruik sinds de 4e ronde ovulatietesten omdat ik toen onregelmatig begon te worden. Ik gebruik de clear blue testen. Wel duur, maar erg duidelijk. Je krijgt een smiley of niet.

Ik heb trouwens deze week zwangerschapstesten besteld van deze site. Weet iemand hoe lang het duurt voordat ze binnen zijn?

Ben niet ongeduldig hoor....

liefs wies

3. Jannes

Jannes VIP lid

Oct 6, 2006
    7,714
    1
    36
    Hoi hoi, duurt maar 1 of 2 werkdagen. Zijn heel snel binnen.
    Hier trouwens nog even een check gedaan op het toilet: niets te zien! Wel zijn mijn darmen flink van streek. Net gegeten en het rommelt of ik een week niet gegeten heb.

4. diana1980

diana1980 Actief lid

Jan 12, 2007
    232
    0
    0
    just4loves en jannes...gelukkig ook nog niks te bekennen bij jullie.
    Hier ook nog niks.SPANNEND!

5. ElsaLois

ElsaLois Lid

Oct 16, 2006
    32
    0
    0
    Ook hier vandaag nog steeds niks te bekennen. Ik wacht maar rustig (hoe moeilijk dat ook is) tot zondag. Dan doen we als we nog niet ongi zijn, maar weer een testje. Wachten duurt lang.......
    Geduld geduld....

Succes allemaal!

6. Andrea mv Ryan

Andrea mv Ryan Fanatiek lid

Dec 31, 2006
    1,052
    0
    0
    Groepsleidster kinderopvang
    Noord-Brabant
    Meiden, wat houden jullie het spannend. Ik zou niet kunnen wachten met testen hoor!

Balen voor iedereen die toch de :evil: op bezoek hebben gekregen!

Ik klus vrolijk verder en probeer zo min mogelijk aan mogelijke kwaaltjes te denken (Waar het nu toch nog te vroeg voor is).

7. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

Oct 15, 2006
    4,500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    Als ze het geld vandaag voor 17.00u binnen hebben, heb je ze meestal morgen al in huis. Was bij mij tenminste zo.

Suc6!

Groetjes Marjo

8. Yvetje1982

Yvetje1982 Bekend lid

Jan 17, 2007
    700
    0
    0
    fulltime mama
    Limburg Zuid
    Je hebt dezelfde nod als ik,zie ik...Is het te vroeg voor symptomen?Heb nl erg gevoelige(lees;pijnlijke) tepels...

9. diana1980

diana1980 Actief lid

Jan 12, 2007
    232
    0
    0
    @andrea...ik kon ook niet wachten met testen, maar helaas hij was negatief.Ik weet niet wat ik ervan moet denken en wordt er knap onzeker van.

Wat zouden jullie denken als je mij was: 1 week na iui steken onderinbuik, linkerborst was gevoelig en had het idee de hele tijd met stijve tepels te lopen.(zelfs mijn man viel het op), maar de pijn in mijn borst is nu weer weg, wel zijn de tepels erg gevoelig.

Sinds dinsdagavond een beetje ongikrampen, vooral met volle blaas.En anders heb ik nooit ongikrampen van te voren.Vannacht ook steeds een zeurend gevoel onderin buik, en het deed me heel veel denken aan bandenpijn, dat had ik met de eerste ook al heel vroeg in de zwangerschap.Vandaag geen ongipijn gevoeld.

Maar goed de test was negatief, dus we moeten gewoon afwachten.

10. Jannes

Jannes VIP lid

Oct 6, 2006
    7,714
    1
    36
    Kan ook aan je eisprong liggen die je net gehad hebt. Dan krijg ik ook altijd gevoelige tepels. Echt symptomen zijn over het algemeen pas te merken na innestelling. Tenminste dat wordt hier op het forum overal geschreven...

11. Jannes

Jannes VIP lid

Oct 6, 2006
    7,714
    1
    36
    Gisteren had ik ook menstruatiekrampjes. Vandaag nog niet één. Houden zo!

12. Yvetje1982

Yvetje1982 Bekend lid

Jan 17, 2007
    700
    0
    0
    fulltime mama
    Limburg Zuid
    Ah zo ja dat zou ook kunnen,ja je let gewoon op alles nu hè,normaal let ik er niet zo op.

13. just4love

just4love Actief lid

Sep 13, 2006
    123
    0
    0
    het wordt idd wel spannend allemaal.

Ik kan bijna niet meer w88, maar ik ben ervan overtuigd dat je het beste in de ochtend een test kan doen, dus ik w8 echt nog.

Tests van deze site zijn de volgende dag binnen. Ik was verbaasd over hoe snel het was. Super!

Liefs

14. just4love

just4love Actief lid

Sep 13, 2006
    123
    0
    0
    Jannes, ben je ook zo onzeker?
    Wat voel ik nu echt en wat niet.

15. Andrea mv Ryan

Andrea mv Ryan Fanatiek lid

Dec 31, 2006
    1,052
    0
    0
    Groepsleidster kinderopvang
    Noord-Brabant
    IK weet niet precies wanneer ik mijn eitje heb gehad, maar ga er van uit dat dat gisteren was. Dan is het nu nog niet aan het innestelen en heb je eigenlijk niet echt symptomen. Als iemand het anders heeft ervaren hoor ik het graag.

16. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

Dec 12, 2006
    3,801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Hee meiden,
    spannende tijden hier zeg!
    Hier vanmorgen negatief getest (ik weet het veel te vroeg, maar ik kon de drang niet onderdrukken :oops: )
    Eigenlijk baal ik er wel een beetje van, want ik was gisteren en vandaag misselijk. kan natuurlijk door vanalles komen, maar als het toch komt door een evt zwangerschap is het in ieder geval niet zo erg..
    Ach ja, ik moet maar leren een beetje meer geduld op te brengen. Waarschijnlijk komen de :evil: tjes morgen of zaterdag toch gewoon op bezoek. En anders ga ik zondag weer testen.

17. Yvetje1982

Yvetje1982 Bekend lid

Jan 17, 2007
    700
    0
    0
    fulltime mama
    Limburg Zuid
    Ik heb mijn ei volgens mij gister gevoeld,maar weet het niet zeker,vanavond nog maar een x klussen voor de zekerheid ;) heb wel genoeg geklust dus ben benieuwd...maar duurt nog zo lang :-s

18. Jannes

Jannes VIP lid

Oct 6, 2006
    7,714
    1
    36
    Ja vooral omdat het pas 1e ronde is na MK. Ergens denk je dan: kan bijna niet meteen raak zijn. Of zal mijn cyclus beetje in de war zijn. Maar ik weet exact wanneer ik mijn ei gehad heb, dus staat NOD echt voor vandaag.

En ik heb maand op dit forum al veel dames gezien die echt veel over tijd waren en opeens toch ongesteld werden.

Maar het voelt niet of ik ongesteld ga worden. Het voelt anders.. maar misschien beeld ik me dat gewoon in...

19. Tamara85

Tamara85 Actief lid

Jan 16, 2007
    142
    0
    0
    thuiszorg
    Helden
    hoi meiden wij zijn bezig met ronde 5 deze maand voor het eerst gericht geklust ben benieuwd of het raak is .
    kan niet wachten tot ik al die vervelende zwangerschapskwaaltjes krijg hihih

20. Pearly

Pearly Fanatiek lid

Sep 11, 2006
    1,318
    0
    0
    Zuid-Limburg
    Heey meiden,

Het wordt spannend voor een aantal dames! Ik duim voor jullie!
    Hier nog 6 daagjes pff en wat duurt het lang zeg!
    Ik heb nergens last van en de temp wil ook niet echt omhoog! Blijft constant op 36.7! Nou ja we zien het wel over een paar lange daagjes!

Liefs Pearly

Share This Page