NOD Januari

Discussie in 'NOD forum' gestart door Fransje77, 18 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    @Evi: lief dat je even aan me dacht. Hoe is het met jou? Hier verder geen klachten. Had alleen een keer wat lichte krampjes afgelopen week; verder niet. Ik ga mijn banner denk ik maar even aanpassen en op 37 zetten, anders lijkt het straks dat ik al over tijd ben terwijl ik dan nog maar mijn kortste cyclus tot nu toe heb gehad. Of ik neem 34.
    Ik hoop niet dat ie nog langer dan 37 dagen word deze keer... Maar dat verwacht ik eigenlijk niet.

liefs Nikkie

2. lient

lient Actief lid

16 dec 2006
    200
    1
    0
    Ik denk niet dat ik wacht met testen als ik 1 dag overtijd ben! (Ik ben nog nooit overtijd geweest) Mijn NOD is zaterdag. Mijn temp is vandaag iets gestegen, als deze zaterdag niet gedaald is en :evil: :evil: zijn nog niet gekomen dan ga ik zaterdag testen.

Groetjes!

3. Visjes

Visjes Bekend lid

2 jan 2007
    592
    0
    0
    Ik heb mijn banner maar even aangepast... we hebben een week geleden voor het laatst geklust (vakantie was voorbij, druk en allebei te moe 's avonds haha), dus het is eigenlijk wachten tot m'n ongi doorkomt... kan bijna niet zwanger zijn toch? We hebben de eerste 2/3 weken wel om de dag en soms elke dag geklust...

4. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Nou dames, hier nog steeds niets.
    Ga nu door de storm naar huis. Ben benieuwd of ik me in kan houden en niet ga testen. Ben zo bang voor een teleurstelling!

5. Tamara85

Tamara85 Actief lid

16 jan 2007
    142
    0
    0
    thuiszorg
    Helden
    hoi jannes,
    ik weet hoe je je voelt probeer je in te houden met testen, heb zelf ook al een fortuin uitgegeven aan die testen.
    je kunt beter wachten tot je iets langer overtijd bent.ik hoop voor je dat de :evil: weg blijven
    groetjes tamara

6. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Ik ga even aan mijn vriend vragen wat hij wil. Als hij wil wachten, dan wachten we.
    Maar als hij het graag wil weten, dan gooien we er een testje tegenaan.

Ben al ooit zwanger geweest en heb er toen ook pas een gedaan na NOD. Ben niet iemand die al voor NOD test of meteen de ochtend van. Zoveel kan ik mezelf nog wel inhouden.

Ben nog nooit overtijd geweest. En dat maakt het zo vreemd.

7. Tamara85

Tamara85 Actief lid

16 jan 2007
    142
    0
    0
    thuiszorg
    Helden
    hoi jannes,
    ben benieuwd.....heb je al een test in huis liggen?
    en laat je iets weten als je getest hebt

8. Flore

Flore Actief lid

4 okt 2006
    114
    0
    0
    en daarom heb ik zo'n hekel aan een streepjestest.
    Ik heb net getest met Kruidvat en een heel heel vaag blauw streepje. Ik zit op dag 26 van mijn cyclus, is dus nog te vroeg om met CB digitaal te testen. Zie onderstaand hoe mijn cyclus verloopt. Verder heb ik wel zere zware borsten ben af en toe misselijk en soms een beetje duizelig. Weet niet goed wat ik er mee aanmoet. Iemand een idee?

9. Flore

Flore Actief lid

4 okt 2006
    114
    0
    0
    zaterdag test ik wel weer

10. Tamara85

Tamara85 Actief lid

16 jan 2007
    142
    0
    0
    thuiszorg
    Helden
    hoi flore,
    Een streepje is een streepje hoe vaag dan ook volgens mij ben je gewoon zwanger!

groetjes tamara

11. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    kan je er een fotoke van maken? dan kunnen we eens kijken

12. Flore

Flore Actief lid

4 okt 2006
    114
    0
    0
    leuk zo'n nieuwe camera. Ik krijg het niet scherp. Het streepje is dan ook erg vaag en helemaal op de achtergrond in het schermpje. Het ligt er ook aan hoe je het in het licht houdt. In de schaduw is die het duidelijkst

13. Tamara85

Tamara85 Actief lid

16 jan 2007
    142
    0
    0
    thuiszorg
    Helden
    hey flore
    als je gen hcg zou hebben zou er helemaal geen streepje komen te staan dus een licht streepje geeft aan dat je hcg hebt

14. Flore

Flore Actief lid

4 okt 2006
    114
    0
    0
    ja da's waar. Logica wint het vaak van onzekerheid. Bedankt maar ik als ongelovige thomas hang de vlag nog niet uit. Wil eerst een zwanger op m'n cb hebben staan.

15. Tamara85

Tamara85 Actief lid

16 jan 2007
    142
    0
    0
    thuiszorg
    Helden
    ja dat snap ik wel, denk dat ik het ook niet zou geloven als het zo was mag ik vragen hoelang je al bezig bent voor ons is het de derde ronde
    groetjes tamara

16. Jessica77

Jessica77 Actief lid

24 mei 2006
    256
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hoi Ongelovige Thomas alias Flore,

Ik denk dan ook dat je toch zwanger bent hoor! Maar ik snap dat je een betere bevestiging wilt als een streepje die pas in de schaduw zichtbaar wordt. Ik heb het in ieder geval nog nooit gehad (zit in ronde 11)
    Succes met afwachten.

Groetjes Jessica

17. Tamara85

Tamara85 Actief lid

16 jan 2007
    142
    0
    0
    thuiszorg
    Helden
    hoi jessica
    helemaal met je eens zit in ronde 5 en heb al menig test versleten maar ik kon ook geen streep ontdekken hoe ik hem ook bekeek

18. Jessica77

Jessica77 Actief lid

24 mei 2006
    256
    0
    0
    Noord-Brabant
    ik wil ook een streep!

Moet nog even wachten tot volgende week woensdag/donderdag
    aaarrrggg.

19. Tamara85

Tamara85 Actief lid

16 jan 2007
    142
    0
    0
    thuiszorg
    Helden
    ja jessica,
    ben ook nog steeds aan het hopen en de mensen uit mijn omgeving zeggen alleen"je moet er niet teveel mee bezig zij"net of dat zo makkelijk is

20. sporty78

sporty78 Actief lid

15 jan 2007
    195
    0
    0
    wat spannend allemaal zeg, ik moet ook nog even wachten...........
    Ik duim voor iedereen dat het maar snel 2 dikke strepen mogen zijn.

Deel Deze Pagina