ok dames we wachten af. ga de ketel maar eens reseten want het is hier ijskoud. Dacht dat het door de stress kwam maar hij geeft een storing aan. Ik laat nog wel van me horen
Quote: ja jessica, ben ook nog steeds aan het hopen en de mensen uit mijn omgeving zeggen alleen"je moet er niet teveel mee bezig zij"net of dat zo makkelijk is Dat lijkt me wel vervelend ja die goed bedoelde adviezen die toch niet helpen. Je bent er NATUURLIJK veel mee bezig. Jij en ik en al die meiden weten ook echt wel wanneer we er IETS te veel mee bezig zijn. Ik kan mezelf dan gelukkig in gedachten goed toespreken dat ik gewoon effe normaal moet doen. En het komt zo als het komt.
@Tamara. ik heb wel een aantal mensen verteld dat we 'bezig' zijn, maar zelf heb ik het er nadien bijna niet meer over. Ik houd heel veel voor mezelf en gelukkig is dit forum er om lekker alle gedachten eruit te halen. Met mijn vriend heb ik het er natuurlijk ook wel over, maar ook maar minimaal. Al die vrouwenklachtjes, dat kan een man niet aan! Daar heb ik jullie voor hi hi
jessica, ja daarom ben ik ook hier hier kan ik teminsten lekker kletsen over die vrouwen dingen heb je ook last gehad van zwangerschapsverschijnselen (misselijk,hoofdpijn, vaak plassen) heb het vooral de laatste 2maanden gehad toen was de teleurstelling ook erg groot. Deze maand heb ik zoiets van het komt toch niet ga ervan uit dat ik ong. wordt dan zal de teleurstelling wel minder groot zijn
Zo was ik weer. Ketel doet het weer. Wij hebben ook bijna niemand verteld dat wij bezig zijn. Alleen een goede vriendin weet het en mijn zusje gokt maar wat. M'n man en ik hebben dat zo besloten omdat je anders best veel vragen krijgt. Het scheelt ook erg dat ik hier op het forum mijn ei kwijt kan. Ik was er dan ook niet zo mee bezig omdat er 3 rondes zo voorbij gingen door een candida en gebroken ribben bij m'n man. Meiden succes en veel wachtgeduld.
@Tamara jazeker heb ik ook symptomen gehad. Zo veel/vaak zelfs en dan nog niks, dat ik daar ook niet meer in geloof. (ahum, hou mezelf voor de gek) Ook getempt 3 maanden (heb ik alvast wat achter de hand voor het geval een HA bezocht moet worden) Deze keer heb ik sinds mijn ei pijnlijke (.)(.) en de laatste dagen steekjes in de schaamstreek. Normaal een paar daagjes voor NOD krijg ik wat pukkeltjes en krijg ik hoofdpijn. De avond voor de ongi (bijna) altijd buikpijn en dan weet ik al "game over" Ik heb ook al eens flink gejankt, maar de laatste keren niet gelukkig. (heb mezelf nog in de hand hihi)
@Flore bij mij gokt mijn zusje ook maar wat. Ze vraagt ook telkens aan mijn moeder die het dus wel weet. Mijn zusje zit voor een jaar in Australie en zou speciaal terugkomen mocht ik een baby krijgen. Maar ze weet dus helemaal niet zeker of we bezig zijn. Maar wellicht dat ik haar toch dat maar eens moet gaan opbiechten. Haar jaar is toch eind juli voorbij en ik krijg voor die tijd toch geen beeb!
ha meiden, gelukkig ben niet de enigste dacht al dat ik niet goed wijs was vorige maand had ik echt veel last van m'n '(.)(.) kon geen bh maar verdragen dacht zeker dat het zover was daarna ook misselijk en hoofdpijn "kon niet mis gaan" wel dus. toen heb ik effe flink gejankt en nu spits ik me er niet zo op.. Wel om de dag geklust ze zeggen dat dat het beste is.
Mijn zus kwam binnen met de vakantieboeken en zei: we gaan in juli naar Kreta, da's over 6 maanden en dan komt er toch nog geen baby. Hoezo aan het vissen
@ Tamara Je lichaam houdt je soms erg voor de gek. Ik wist vaak dat ik niet zwanger kon zijn maar aan m'n lichaam te voelen dan was ik al lang zwanger geweest. Toen ik nog aan de pil was had ik nooit last van zere borsten en misselijkheid. Alleen in de stopweek veel last van hoofdpijn. Ze zeggen dan ook dat veel zwangerschapsklachten ook lijken op ongesteldheidsklachten.
Hoi hoi Wat duurt dat w8ten toch lang he dames Verder ben ik niet misselijk alleen vanmiddag lichte druk in me hoofd En last van me buik maar kan ook spanning zijn? Verder ook lage rugpijn maar verder geen symptomen ofzo iets want weet niet echt waar ik op moet letten maar wel wat gevoelige tepels en soms hard maar dat heb ik soms ook zomaar dus Ik weet het echt niet maar ik zie gewoon als het komt dan laat maar komen Toch? En hoe is het verders met iedereen ben een beetje nieuwsgierighoor Liefs Tijgertje23
Goedemorgen deze morgen, Lekker voreg he! Ja, je moet er wat voor over hebben om samen met je man te testen. Maar helaas negatief. Zelfs niet een heel klein streepje. Toch is er nog niets van een evt. ongi te bekennen! Ik w8 het rustig af. Volgende week nog maar een x testen. Fijne dag allemaal en tot later. Ik ga nog even slapen! Liefs
just4 love,jammer zeg,maar nog geen te zien toch? hier n beetje gevoelige borsten en lage rugpijn.helaas heb ik dat iedere ronde en dus niet raak.. waren we maar iets meer dan n weekje verder... wil het nu wel weten of het raak is!