NOD Januari

Discussie in 'NOD forum' gestart door Fransje77, 18 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Doris

Doris Fanatiek lid

26 okt 2006
    1.197
    0
    0
    Goeiemorgen meiden!

Nog niet alles gelezen, maar voor een aantal behoorlijk spannend zag ik!
    Voor de meiden die ongi zijn geworden, balen maar heel veel succes in de volgende ronde!
    Hier alles nog rustig, heb natuurlijk wel klachtjes maarja of die nu zijn omdat ik ongi ga worden of omdat ik zwanger ben, dat is natuurlijk altijd de spannende vraag :rolleyes:
    Nog een paar dagen en dan weten we hopelijk meer!

Alle andere wachters ook succes!
    Nu ga ik weer lekker werken (goeie afleiding ;) )
    Ga vanavond ff alles goed bijlezen 8)

Groetjes Doris

2. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hi ladies!

Ik moet ff zeuren hoor! (After -egg issus hihihihi ;) )

Ik heb over het algemeen een cyclus tussen de 31 en 33 dgn. Ik kan er bijna de klok op gelijk zetten wanneer ik mijn zgn. "after-egg" klachten krijg...dat is ongeveer vanaf dag 22 v/d cyclus.
    De klachten zijn dan:
    - Onreglematige huid;
    - Pijnlijke borsten;
    - Rommeldende c.q. "pijnlijk" gevoel in de onderbuik.

Echter maakt het niet uit of ik ongie wordt of zwanger ben, de symptomen zijn hetzelfde (ook na een miskraam, komen deze symtomen).

Ik zit nu op dag 27 cyclus...en wat denken julllie...
    NIETS, NADA, NOTHING, NJENTE!! :rolleyes:
    Ik heb een rug, schouders, nek, gezicht en zelfs achter mijn oren (echt heeeeeeeeeeeeeel erg dit keer) die eruit ziet als een krentebol, maar verder....NIETS, NADA, NOTHING, NJENTE!! :rolleyes: geen enkel symptoompje....tis gewoon niet te geloven!

Sorry hoor maar ik moest ff kwijt.... :cry:

3. Niet meer actief

Wauw hé Silla, dat is op z'n minst OPMERKELIJK te noemen! Weet je wel zeker dat je ei al is geweest?

4. Andrea mv Ryan

Andrea mv Ryan Fanatiek lid

31 dec 2006
    1.052
    0
    0
    Groepsleidster kinderopvang
    Noord-Brabant
    @justforlove: Jammer, over een paar dagen gewoon weer proberen, misschien ben je toch iets te vroeg geweest.

@Silla: Dat is toch wel erg lekker voor, geen last van vervelende kwaaltjes. Nu maar afwachten of het positief is dat je die kwaaltjes niet hebt!

Ik voel ook van alles in mijn buik, echt steken, maar ben van onderen heel erg droog, afgelopen dagen ook bijna geen cervixslijm gehad. Ik weet dus niet wanneer ik mijn ei heb gehad, als ik die uberhaupt heb gehad. We klussen gewoon gezellig verder en we zien het over 2 weekjes wel.

5. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    @ Silla....hier bijna hetzelfde. Normaal blijft mijn baarmoeder hoog staan tot de dag van ongi. Deze maand is hij vrij snel weer gedaald, maar nog geen ongi.
    Heb ook geen zeurderige buikpijn zoals altijd.
    Ook was mijn ei een week eerder dan mijn gemiddelde van de laaste maanden...gelukkig voel ik hem wel goed en hebben we hem dus niet gemist.
    Erg vreemd allemaal. :(

Ga maar nergens vanuit, maar zou wel erg fijn zijn als dit goede tekens zijn. We hebben gisteren binnen drie kwartier heel wat slecht te verwerken gekregen, dus wat positiefs zou welkom zijn.
    Mijn man's oma is [toch sneller dan verwacht] overleden en mijn tante haar scan's zagen er niet goed uit [de kanker is weer terug ]:cry: :cry:

6. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    @ Indigo & Andrea,

Ja ik weet het bijna met 100% zeker...
    Mijn eisprong is over het algemeen op dag 19 van de cyclus (ik heb ook een aantal maanden getemperatuurd, dus vandaar dat ik dat weet). Door de druk in mijn onderbuik (wat meerdere dagen aanhoud) weet ik dat mijn vruchtbare periode begint...dan gaan we naast het "fun" klussen ook voor het eggie klussen hihihihhi om de dag dus. Vanaf dag 21 is dat drukkende gevoel in mijn onderbuik weg...dan weet ik dat mijn vruchtbare periode voorbij is.

Maar na een jaar zonder pil (en 3x zwanger te zijn geweest) heb ik mijn lijf heel goed leren kennen...vandaar dat het ik het errug raar vind dat ik nu helemaal niets voel?! Maar goed mss is het wel iets positiefs, maar ik blijf het raar vinden.......hihihhihihi

HEERLIJK HE LADIES, DAT WACHTEN ;)

7. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Jeetje Diddle, idd je hebt heel veel dingen moeten verwerken. Poeh, ik wens jou en je man heel veel sterkte toe.
    Daarnaast hoop ik dat het verdriet eind deze maand mss een beetje verzacht wordt door een klein wondertje in je buik!
    dikke digi knuffel van mij...

8. Juudje1975

Juudje1975 Actief lid

18 dec 2006
    259
    0
    0
    Secretaresse
    Utrecht
    Hallo dames,

Pffffffff snap d'r niks meer van. Heb gisteravond een test gedaan. Weer negatief. Maar ook nog steeds niet ongi. Heb nog nooit zo'n lange cyclus gehad. Wilde eigenlijk vanmorgen gaan testen, maar m'n mannetje kon niet meer wachten. Dus gisteravond gedaan. Geen streepje, niks. Als ik zwanger zou zijn, dan zou dat hcg er toch allang moeten zijn? Baal hier echt van. Laat die verrekte :evil: :evil: dan gewoon komen! Die onzekerheid vind ik echt killing :(

Ben in staat om elke test die d'r maar bestaat te kopen en te proberen.

Nou, moest ik ff kwijt hoor.

9. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Dankje Silla.
    Laten we samen voor een positieve test gaan...wel zo gezelli. ;)

10. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Goedemorgen dames, hier nog steeds niets.
    Wel last van mijn darmen en ongikrampjes, dus misschien komen ze nog... maar we hopen natuurlijk van niet... :D

Heb nog niet getest. Wil vandaag en morgen nog even afwachten. Heb geen zin in een teleurstelling bij een negatieve test.

11. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    tja, je kunt wel blijven testen he? maar niet veel is zo frustrerend als een negatieve test, want dan weet je eigenlijk nog steeds niks. Meteen een dag later weer testen heeft ook meestal niet zo veel zin, want dan is je eventuele hcg level nog niet heel hard gestegen.
    en wat eerder al vaker is gezegd.... of je nu test of niet: als je zwanger bent is dat gewoon zo! (alleen is het wel leuk om het te weten natuurlijk).

Relax en haal diep adem ;)

Veel sterkte weer vandaag en komend weekend aan de testers. Bij mij kan het alle kanten op, we zien het wel volgende week!

Er zijn namelijk leukere dingen dan alleen maar wachten tot je kunt testen, nietwaar?

@Jannes: hoop dat er snel meer duidelijkheid voor je is. Want zoveel test-stress direct na een MK lijkt me errug ongezond: heb je daar wel zin in? Waarom neem je niet even een adempauze/break? het is nog niet eens een maand geleden! Geef je jezelf wel de tijd om te 'rouwen'? Ik duim voor je dat je snel meer weet!

12. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hi Jannes,

Ik zie dat jij een dag na mij een MK gehad hebt?! Hoe gaat het met je, zo te zien wel goed want je bent overtijd...
    Ik moet nog ff wachten maar goed. Ik zou als ik jou was idd nog ff wachten met testen het kan zijn dat je cyclus wat langer is, maar laten we hopen dat er gewoon weer een wondertje in je buik zit. Ik ga voor je duimen !

13. Schaapje82

Schaapje82 Actief lid

1 sep 2006
    494
    0
    0
    Wat maken jullie het allemaal spannend! Vooral Flore met haar vaag streepje!

Bij mij is er ook nog niets doorgekomen, maar ik heb het gevoel dat dat niet lang meer zal duren. Ik hoop, dat als ik niet zwanger ben, ik vandaag ongi wordt, want dan heb ik twee keer achter elkaar een cyclus van 35 dagen.

Ik heb nog steeds van doorzichtige afscheiding en vermoeidheid. Nu heb ik ook last van puistjes (heb ik altijd voor mijn ongi).

14. caitlin80

caitlin80 Actief lid

29 dec 2006
    286
    0
    0
    Helaas na 13 dagen toch de :evil: :evil: ......
    Vanochtend bij de dokter geweest (voor iets anders) maar een bloedtest was dus al niet meer nodig. Nu op naar de volgende ronde.
    Maar hoe weet ik nu in vredesnaam hoe mjn cyclus gaat lopen, en wanneer ik dus mijn eisprong heb?

zucht...................

15. lient

lient Actief lid

16 dec 2006
    200
    1
    0
    Hey Caitlin, jammer hoor. Veel succes in de volgende ronde.
    Voor alle dames die overtijd zijn, ik duim voor een positieve test. Ook voor mezelf natuurlijk. Morgen NOD, temp is nog steeds erg hoog en ik heb een beetje een trekkend/stekend gevoel links onder in m'n buik. Verder geen klachten, zelfs geen zere borsten. :p

16. caitlin80

caitlin80 Actief lid

29 dec 2006
    286
    0
    0
    Ook maar even mijn banner aangepast. Klopt alleen niet helemaal omdat je maar een cyclus van 38 in kan vullen, terwijl mijn langste nu 40 is. Dat betekent dat ik nog net doorga naar het februari forum (28 feb NOD)
    Iedereen die nog gaat testen, heel veel succes! En laat ik jullie niet zien in het februari forum.
    En ik houd jullie natuurlijk stiekum in de gaten.

Dikke kus
    Caitlin

17. Andrea mv Ryan

Andrea mv Ryan Fanatiek lid

31 dec 2006
    1.052
    0
    0
    Groepsleidster kinderopvang
    Noord-Brabant
    Schrijf ik net nog dat ik zo goed als geen last heb gehad van cervixslijm. GA ik net naar de wc, volop aanwezig, dus vanavond maar even klussen.

18. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    @ caitlin80 ... balen meid...succes in de volgende ronde.

Is het koud hebben ook een symptoom? Heb het de laatste dagen toch zo vreslijke koud....terwijl de kachel thuis op 21° staat en op het werk nog hoger. :(
    Zit nu naast de verwarming met een dikke trui aan, maar krijg het maar niet warm. Moet over een uurtje ook nog naar buiten om de kinderen uit school te halen.

19. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Succes en veel plezier alvast ;) ... kun je er ook draden mee trekken dan?
    Heb zelf op het moment ook weer meer afscheiding dan een paar dagen geleden, maar daar kan ik geen draden mee trekken. M'n ei is dus al echt geweest vorige week. :oops:

20. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Balen Caitlin, maar in ieder geval kun je weer 'verder'...

Diddl: geen griepje te pakken?

Deel Deze Pagina