NOD Januari

Discussie in 'NOD forum' gestart door Fransje77, 18 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Nee, gelukkig niet.

2. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    O ik heb geen test stress hoor :D Lief dat je je er om bekommert.
    Ik ben heel nuchter en ga niet testen omdat ik echt wel snap dat mijn cyclys wellicht in de war is. Ik zie het wel....

En rouwen... ja vind het moeilijk om aan te geven omdat andere vrouwen wel 'rouwen' om hun miskraam. Maar ik ben er een dag verdrietig om geweest en denk er soms aan, maar meer echt niet.... Misschien moeilijk voor anderen om voor te stellen, maar ik heb er écht geen verdriet om of last van. :oops:

Ik had er namelijk vanaf dag 1 al geen goed gevoel bij (intuitie), dus was er compleet op voorbereid. Heb gesprek gehad met VK en zij gaf aan dat ze ook merkte dat ik er oprecht geen moeite mee heb.

En we zien dus wel wanneer het weer komt. Kijk het moet geen maanden gaan duren of vaker mee maken (dat lijkt me heel verdrietig), maar ik ben er heilig van overtuigd dat onze dag komt!

3. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36

Jeetje wat jammer! Komt je cyclus nu wel een beetje overeen met andere cycli? Of heb je nu hele afwijkende?

4. Bibu

Bibu Fanatiek lid

18 nov 2006
    1.496
    0
    0
    gezondheidszorg
    Zuid-Holland
    Hoi hoi,

Wat spannend allemaal, nou meiden heel veel succes met dat vervelende wachten maar weer, meer zit er helaas niet op.

Hier nog steeds geen smiley, dag 19 dus ook ik blijf wachten.

Fijne dag allemaal, Bibu !

5. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    @Jannes: wat fijn zeg, dat je het zo opvat en je niet al te verdrietig bent (geweest). Dan kan ik me wel voorstellen dat je juist graag weer voor de volgende kans gaat!

En het is waar, iedereen gaat er weer anders mee om, absoluut. Sommigen mensen komen in de Ziektewet of maken een hele website voor hun ongeboren vruchtje van een paar weken en andere bekijken het van de andere (nuchtere) kant en zien het als een onvoorkoombaar feit...

Ik zit daar zelf een beetje tussenin. Was wel echt kapot van mijn 1e MK, hadden het totaal niet aan zien komen, dan is de klap groot. Maar dat heeft een paar weekjes geduurd en toen kon ik de wereld ook wel weer aan, hoor, haha! De 2e MK was direct na de positieve test, ik voelde toen inderdaad, wat je zegt, ook al dat het mis was. Toch was ik daar ook wel een poosje verdrietig over, maar meer omdat ik ook begon te twijfelen wanneer het dan wél goed zou gaan...

Maar nu heb ik er weer het volste vertrouwen in hoor!

Succes de komende dagen!

6. diana1980

diana1980 Actief lid

12 jan 2007
    232
    0
    0
    hier ook nog steeds alles rustig geen :evil: te bekennen dus we houden moed.geen ongipijntjes meer gehad, maar mijn borsten doen geen pij meer, ook de tepels zijn minder gevoelig...pffff.
    Zijn er meer mensen die 2 weken na hun iui niet ongi werden, als ik niet zwanger ben, wil ik het liefste gelijk maar ongi worden en anders een positieve test in handen hebben, maar helaas geen vanbeide.

Een beetje down omdat vanmorgen op het werk weer een zwangere erbij is.Werkelijk iedereen die hun 1ste zo oud heeft als de mijne heeft de tweede al of is er zwanger van sommige al van de de 3de...hoe doen ze dat toch?

7. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    @Murmel, volgens mij ken ik jou van een ander forum ;) Welkom hier.

Hier ineens wat bloedverlies, zit nu op dag 27 van mijn cyclus. Ben benieuwd of het doorzet... Dan zou ik ineens een vrij normale cyclus hebben na de vorige keer.
    Hoop natuurlijk niet dat ik ongi word, maar anders is het jammer.
    We hebben ook niet veel "geklust" deze maand (dat woord vind ik al niks maar gevreeën klinkt ook weer een beetje stom).

groetjes Nikkie

8. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    @ Nikkie: Haha, ja, ik had je al eerder gezien inderdaad! Klein wereldje weer he?

9. GabyBaby

GabyBaby Actief lid

18 jul 2006
    405
    0
    0
    Lieve Juudje, balen dat je zo in het ongewisse wordt gelaten. Hopelijk heb je snel meer duidelijkheid d.m.v. een superpositieve test in je handen ;)
    Sterkte, ik weet hoe zenuwslopend het is.
    Liefs,
    Gaby

10. GabyBaby

GabyBaby Actief lid

18 jul 2006
    405
    0
    0
    Hi Jannes, wat spannend. We blijven duimen. Liefs,Gaby

11. just4love

just4love Actief lid

13 sep 2006
    123
    0
    0
    iemand nog stormschade?

Gisteren heel nederland in rep en roer en hier wordt er niet over gerept! Grappig wel.

Ik had erge lekkage en mijn gordijnen zijn naar de kl*te. Balen, maar ja daar zijn we voor verzekerd.

Dakpannen verschoven. Wordt vandaag weer gerepareerd.

Liefs

12. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    HE DIDLL: IK HAD (EN HEB HET NOG STEEDS) ERG KOUD... OOK VOOR MIJN +++ TEST DUS WIE WEET IS HET BIJ JOU OOK WEL EEN TEKEN... IK DUIM VOOR JE

13. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Hi, leuk om je weer even hier te zien. Toevallig vanochtend nog aan je gedacht.

Was niet ongesteld, reageerde blij, maar dacht toen nog: tja zo ging het vorige week ook met GabyBaby... Door zulke dingen blijf je toch heel realistisch!

14. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    @Murmel: ik weet ook niet of ik zo positief ben ingesteld als het nog eens gebeurd. Kan me voorstellen dat je erg onzeker wordt over "gaat het wel ooit lukken?" Hoop dat me dat bespaard blijft....

Jij ook succes!

15. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Laten we het hopen....is het toch nog ergens goed voor. ;)

16. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    De enige stormschade die wij hebben is dat het oude deel van de schutting dwars door is. Valt dus reuze mee.
    Als ik de foto op oa geenstijl bekijk zijn we er goed vanaf gekomen.

17. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Ik heb alleen onderweg naar huis heel wat stormschade gezien. Veel bomen en takken. Ook grappig was dat het hier oud-papier dag was. Hele wijk lag onder het oud papier.

Mijn vriend vond het maar niets dat ik nog half uur naar huis moest rijden. Paar keer gebeld en stond voor het raam te wachten of ik eraan kwam. Lief he!

18. Flore

Flore Actief lid

4 okt 2006
    114
    0
    0
    Hier nog steeds niets te bekennen. Zit toch wel een beetje in onzekerheid. Er is hier een forum over een vage streep met Kruidvattest en er zijn dus meerdere mensen die gewoon ongi zijn geworden.
    Ga vandaag maar aan andere dingen denken.

Jannes spannend hoor. Ik duim voor je

19. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Heel begrijpelijk. Had er zelf ook last van.
    Zowel mijn vader als broertje waren onderweg met de vrachtwagen en op het nieuws hoorde je steeds meer meldingen van omgevallen vrachtwagens.
    Brrrrr....zat me helemaal niet lekker.
    Gelukkig zijn ze beide heelhuids thuis gekomen. [-o<

Zelf moest ik er ook door evenals mijn man. Gelukkig waren we beide voor het donker thuis.

20. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Ben je al overtijd? Of heb je voor NOD getest?

Deel Deze Pagina