Jannes, Ik zat gisteren op dag 26 van de cyclus. Dit is het gemiddelde maar zoals je kunt zien zit er ook 28 dagen bij. Dat is dan morgen maar ik wacht tot zondag voor ene cb digitaal. Goed id? Hoe lang wacht jij nog?
Je was dus best vroeg! Kan best dat je morgen pas echt NOD hebt en dus een betere test. Ik heb mijn ei op 4 januari gehad, dus dan 14 dagen erbij, kom ik op gisteren uit. Maar ik ga nog niet testen, aangezien ik ook weleens gelezen heb dat NOD ook na 16 dagen of zo kan komen. Zeker gezien ik MK heb gehad, wacht ik nog tot morgen of zelfs zondag. In ieder geval tot hoe lang ik het kan volhouden Net op het toilet, nog steeds niets! Had zelfs gewoon witte afscheiding...
@Flore: wat maak jij het spannend voor jezelf zeg! Twee dagen voor je gemiddelde NOD testen is inderdaad wel errug vroeg. Normaal gesproken kun je voor je NOD het beste uitgaan van de langste cyclus die je hebt gehad. Dus dan zou je beter nog even kunnen wachten: zonde van je geld en de zenuwen . Heb je je ei gevoeld?
Hoi! Hier zijn de ook weer gearriveerd..en had nog zo'n goede hoop! Heb nu veel buikpijne n ga zo weer op bedje met een kruik... Liefs Es
Ik meld me hier ook even. Nog een klein weekje wachten en dan hopelijk die ++ test in mijn handen. Dat zou echt geweldig zijn. Heb altijd gezegd wil voor mijn 30ste zwanger zijn. Nu wordt ik volgende week zaterdag 30 en de donderdag is mijn NOD. Ben benieuwd of mijn wens nu eindelijk op het allerlaatste moment uit zal komen.
die klote storm. heel de beschutting ligt vanachter plat.... een 1/2 jaar geleden blikseminslag voor 6500 euro kosten nu dit weer, al maar goed dat we verzekerd zijn he
Hoi dames daar ben ik weer, ik was even een paar dagen het land uit. Ik werd helemaal gek thuis dus ik ben even met een vriendin er tussen uit geweest. Het is echt een vruchtbare maand want ik zie veel nieuwe zwangere dames, gefeliciteerd meiden. Ik heb heel erg het gevoel dat het eindelijk bij ons raak is, mag ook wel na 17 rondes. Me ventje komt morgen eindelijk thuis, en disndag kan ik pas testen, gelukkig is hij er dan bij. En voor de andere dames die ook op de wachtbank zitten succes! Groetjes Jolie
Het is hier toch echt game-over; het lijkt erop dat ik toch echt ongi ben geworden. Nou ja dan maar weer op naar de volgende ronde. Helaas valt mijn eisprong dan niet zo gunstig, we krijgen dan net een nieuwe keuken. Dus door drukte enzo zal het wel niet veel tot klussen komen dan. Dus ik denk pas dat we er in maart weer voor kunnen gaan. Iedereen verder nog veel succes! groetjes Nikkie
Oh, balen Nikkie. Succes in de volgende ronde! 't Is in ieder geval wel een mooie (korte) cyclus. Zijn er nog testers dit weekend?
PPFF, bij mij nog steeds niks te bekennen.... Als ik het wachten vol kan houden ga ik zondag of maandag testen. Heb het wel de hele tijd erg warm, van die opvliegers
Zat eraan te denken om zondag al te testen, 2 dagen te vroeg eigenlijk. Op een werkdag testen vind ik niet fijn (als het positief zou zijn...). Ik heb het idee dat als ik ongesteld moet worden, mijn hormoon-aanmaak op volle toeren werkt (vanaf een dag of 4 vantevoren). Betekent dat dan ook automatisch dat met een eventuele zwangerschap er ook al snel en veel hormonen zijn..? Dan heeft eerder testen misschien zin.
Volgens mij kun je dat niet vergelijken. Die hormoonaanmaak. Maar waarom niet testen op de een werkdag. Je kunt dan toch na het werk testen en (indien positief) 's avonds lekker genieten met z'n tweeen. Ik ben namelijk niet zo'n voorstander van voor NOD testen (zit zelf al 2 na NOD zonder te testen). Je leest wel vaak dat het dan negatief is of positief maar enkele dagen later toch menstruatie (foute innestelling). Als je negatief test dit weekend, ben je misschien teleurgesteld en heb je geen gezellig weekend.... Maar je moet het natuurlijk zelf weten.
Hmm zit ook wel wat in wat je vertelt. Mijn vriend vindt het ook geen goed idee om al eerder te testen. Maar dat heeft een hele andere reden; hij vindt het te duur om "zomaar" te testen als het nog niet kan. Ik zal m'n best gaan doen om het nog even uit te stellen dan maar. Maar 's morgens testen is toch het beste?
zonneschijn; ik heb het ook te pakken. Heb net de testen binnen gekregen van de site, en wil zometeen ook gaan testen. Jessica, las dat jij ook aan ronde 11 bezig bent. Nou, hopen dat het nu raak is hè! Las dat koud hebben ook een symptoom is? Heb namelijk de hele week al koud. Kleren aan, badjas erover en kachel op 22 gaden, en dan nog koud... Er komt nog steeds vocht uit mijn tepels en heb zelfs het idee dat ze voller zijn? Verder af en toe steken in onderbuik, en rugpijn. De winderigheid is ook nog steeds niet over, dat duurt morgen al een week. Zou wel erg lang zijn als het zal zijn omdat ik iets verkeerds gegeten heb... liefs wies
Spannend meiden! Hoop zo dat er weer veel ++jes of streepjes te voor schijn komen de komende dagen! Ik duim voor jullie! Liefs Pearly
het zou leuk zijn als er hier binnenkort weer een paar +++ te zien zijn..... maar eh misschien wel slim om te wachten tot je NOD... wat hier net ook al gezegd wordt er zijn de laatste tijd regelmatig meiden die voor hun NOD een vaag streepje hebben en dan uiteindelijk toch nog ongi worden (oftwel een hele vroege MK)... en op zich wil je dat niet weten.... En de kans dat je voor je NOD nog niet positief test is best groot... dus dan heb je eigenlijk nog niets aan je test want dan kan het ook nog van alles zijn....