heey doris wordt steeds moeilijker! Heb allemaal vage klachtjes maar wil er niet meer intrappen! 8) Pff duurt nog lang he! En jij? Liefs Pearly
Hee meiden! Wat wordt het weer spannend! Jeetje Zico, wat balen van die stormschade! En wat is het wachten moeilijk he meiden? Zonneschijn: Je kunt toch ook ochtendurine bewaren en dan 's avonds testen? (Ik had trouwens bij mijn dochter op nod 's avonds getest en positief) Ik heb voor mezelf niet veel hoop meer. (Gisteren - te vroeg - nega getest, en heb nu wel af en toe t idee dat er ongikrampjes aankomen) Ik wacht af, wellicht dat ik zondag nogmaals test als de duiveltjes er niet zijn. Eigenlijk wel lastig dat die testen van de site zo goed geprijst zijn: nu wordt het nog lastiger om me in te houden ) Gezellig weekend in ieder geval allemaal! liefs Noor
He meiden, Heb 3 dagen zonder internet gezeten... Vreselijk! Anyway, ik ben nóg niet ongi.. Las hierergens iets over je ongi/eisprong op te wekken met clodien ofzo? Wie heeft hier ervaring mee of weet hier meer over? En moet ik daarvoor naar HA of Gyn? Iedereen veel suc6! Liefs Lin (die het wachten superzat is.. zie banner)
@Linneke: Hai Lin, Is het 100% zeker dat je niet zwanger bent? Kan er evt niet een bloedtest of een echo gemaakt worden? Misschien ben je stiekem toch zwanger, of is er een andere reden dat je menstruatie uitblijft...? Kus Noor
MURMEL schreef @Flore: wat maak jij het spannend voor jezelf zeg! Twee dagen voor je gemiddelde NOD testen is inderdaad wel errug vroeg. Normaal gesproken kun je voor je NOD het beste uitgaan van de langste cyclus die je hebt gehad. Dus dan zou je beter nog even kunnen wachten: zonde van je geld en de zenuwen . Heb je je ei gevoeld? Nee, Murmel ik heb op dag 26 s'avonds getest en 26 dagen is het gemiddelde. Weet niet precies wanneer mijn ei is geweest. Heb nog geen ongiverschijnselen maar ik heb van het hele gedoe wel slecht geslapen. Je leest wel vaker ook een vage streep is een streep maar toch durf ik er niet van uit te gaan. We wachten gewoon tot zondag
Goedemorgen Dames. @ Zonneschijn, ik wilde gister ook testen maar we moeten echt even een paar dagen wachtten want net als wat Brigitte schrijf, zometeen heb je voor niks een teleurstelling. Ik weet dat het spannend is maar we moeten gewoon even volhouden. Hopelijk word geduld beloond
Ik heb vanochtend een test gedaan, met heel veel moeite en fantasie kon ik een streepje zien. Te vaag om een foto van te maken. Misschien te veel fantasie? Maandag test ik nog een keer. Ik heb wel het gevoel dat ik zwanger ben (het voelt in ieder geval niet alsof ik ongesteld ga worden), temp is ook nog steeds hoog. Nog iemand positief getest vandaag?
Zijn er nog testers vandaag? Ik denk ook dat het verstandiger is te wachten tot je NOD om een eventuele teleurstelling te voorkomen. Ik vind het ook altijd heel moeilijk. Ik blijf maar steken in m'n buik houden en het slijm gisteren was maar 1 draad en toen was het weer over. Verder heb ik helemaal geen afscheiding, blijf juist erg droog. Dus wat ik er allemaal van moet denken weet ik niet. Ik verwacht gewoon maar niets, klus lekker verder en wacht in spanning tot mijn NOD komt, want trouwens nog erg lang duurt!
Helaas door naar de volgende ronde. Ondanks: 4 dagen overtijd (nog niet eerder gehad te hebben), ook het gevoel zwanger te zijn (steekjes, zere borsten, hoge temp.), vage streep op test gezien. En nu vanmorgen totaal onverwachts tot nog ongie doorgebroken. Zo'n teleurstelling voor ons allebei. Zal me morgen wel weer beter voelen en dan gaan we weer vol nieuwe hoop naar volgende ronde. Hoop voor alle wachters dat jullie met beter nieuws komen.
@Zonneschijn: de testen die je via deze site kan bestellen zijn niet zo duur, misschien een idee? groetjes Nikkie
Spannend Lient! Mijn cyclus is inmiddels 37 dagen... Hoop dan m'n ongi snel komt en anders een positieve test! Zo te lezen zitten er veel in spanning! Irene, wat balen zeg! Hopelijk in de volgende ronde meer geluk!
Hallo, Ik ga ook door naar de volgende ronde. Vanmorgen ongi op bezoek gekregen! Jammer, maar we houden de moed erin. OP naar ronde 7. Meiden, ik hoop voor jullie dat ik jullie niet meer in februari tref. Voor mij is het wel gezellig. Liefs
Heeey dames, Balen zeg voor iedereen van wie de ongi is doorgebroken. Ik heb continu ongi krampen En s' avonds misselijk en heel veel dorst, ook heeel erg moe. We zullen t zien Nog heel ff wachten voor mij. Duimduimduim
Hmm... balen iedereen die ongesteld is geworden. Lient; klinkt hoopvol, spannend! Nikkie; heb nog 3 testen liggen cb en predictor, daarna zal ik ook es via deze site gaan bestellen (alhoewel ik liever hoop dat dat niet meer nodig is...). Zijn het verder prima testen? Jolie; ik wacht ook nog met testen, zeker nu ik vanmorgen alweer allerlei tekenen van een naderende ongesteldheid voel. Succes met wachten.
@ Lient, Ik hoop dat het niet je fantasie was maar echt een streep van zwanger zijn. Als je maandag weer ga testen veel succes. Irene en Just4love balen zeg, ik hoop dat jullie de volgende ronde meer geluk hebben, dan eindelijk die positieve test in jullie handen heb. @ zonneschijn, ik hoop dat ze snel weer weg zijn die tekens van je menstruatie, en dat het gewoon door zwangerschap komen die symptonen. Groetjes Jolie
Hee girls! Ik ben helemaal in de war! Heb steeds een regelmatige cyclus en nu ineens na 21 dagen ben ik ongesteld geworden. Ik snap er nix van! Is dit raar? :
Ik heb niet echt klachten die erop kunnen duiden, wel een zere buik (darmen) maar dat heb ik wel vaker.. Verder dus niet het idee dat het echt raak zal zijn deze ronde, maar het blijft spannend.... Weet jij al wanneer je gaat testen als je ongi wegblijft? Groetjes Doris
@Lient: Ik hoop het voor je! @Mariekepieke & just4love: Balen zeg, succes in de volgende ronde! Hier nog steeds niets! Ik wacht nog maar gewoon af en ga voorlopig niet testen. Vraagje tussendoor: met hoeveel dagen overtijd kan je bij de HA terecht om je ongi op te wekken?
Meiden, hoe moeilijk het ook is, wacht tot na je nod! Een test kan zeker voor je nod al positief geven echter er mocht maar iets mis te gaan met de innesteling en je wordt gewoon ongi...Vandaar dat ook steeds gezegd wordt dat zeker 55% vd vrouwen al een miskraam heeft gehad zonder dat ze het weten... BEspaar jezelf dus een hoop geld, ellende en teleurstelling, en wacht gewoon tot na je nod... Ik moest gewoon ff een realistisch berichtje plaatsten...vindt het zo erg om te lezen dat meiden zo verdrietig zijn.... Een dikke knuf voor jullie die ongi zijn geworden... ik ga de vruchtbaarheid wel over jullie uitstrooien