@ Flore: beetje laat, maar toch! Hoop dat je nu wat beter hebt geslapen. Zo'n vage test is echt heel irritant zeg! Nog steeds niets gebeurd in de tussentijd. Spannend allemaal zeg.... Morgen ga je er weer voor? Ik ben benieuwd, laat het weten!
@ schaapje 82: je ongi opwekken? Daar heb ik echt nog nooit van gehoord! Wat bedoel je daar precies mee?
Hey meiden, Lees al een tijdje mee. Ben net als de meeste van jullie aan het wachten... Wat duren die 2 weken toch lang! Heb gister getest, negatief! Maar toen ik vandaag keek stond er een heel licht streepje.. Durf nog niet opnieuw te testen, (probeer) te wachten tot maandag! Wanneer kan de cb test gebruikt worden? Voor degene die wachten... Succes! Liefs Karin
Irene82: Wat een teleurstelling na vier dagen overtijd te zijn. Ik hoop dat je je gauw weer wat beter voelt. Schaapje82: Is toch positief dat je nog niet ongi bent? Een negatieve test betekent toch niet perse dat je niet zwanger bent? Claudia23: De teleurstelling komt pas met de , ik had toch nog 3 testen liggen. Voor alle anderen die ongi zijn geworden: veel succes in de volgende ronde!
Hoi meiden, Ook hier geen verblijdend nieuws, ongi kan nu echt elk moment komen, heb echt het gevoel dat het binnen nu en een paar uur losbarst Maar ja, aan de andere kant wel een cyclus van exact 28 dagen, hopelijk volgende maand weer zo'n strakke planning! Ik schuif door naar februari. Alle meiden die binnenkort gaan testen: heel veel succes! Ik duim voor jullie! Alle wachters: succes nog even, houd vol, test niet te vroeg, maar wel op tijd Liefs Noor
Hallo meiden, Ik wil ook graag meer informatie over je ongi opwekken.. Is daar Clomid voor? Schaapje hoelang ben jij overtijd dan? Ik al 3 weken.. en NIET zwanger.. ben t nu echt zat.. liever ongi, dan kunnen we aan een nieuwe ronde beginnen. Heb nu waarschijnlijk geeneens een eisprong.. Sterkte en suc6 allemaal! Liefs Lin
@schaapje: Heb even gegoogled en hier meer info gevonden! http://www.fertiliteit.info/content/fer ... wekken.asp Liefs Lin
Heey Ik heb nog geen idee! Heb ook last van mijn soort van ongie krampjes nu toch al weer 1 week! Maar heb me voorgenomen dat het van de aan komende zijn! Heb nu al een paar keer meegemaakt dat mijn lichaam me bedrogen heeft! door allerlei kwaaltjes! dus gewoon afwachten! hmm ja wanneer ga ik testen? ik denk dat het woensdag wordt als ik me kan inhouden! ! Heb ook wel eens voor mijn NOD getest en die waren dus negatief en dan weet ik ook zeker dat er aan komen! dat scheelt natuurlijk ook weer in de spanning! En jij weet jij al wanneer je gaat testen! Liefs Pearly
Hier nog steeds niets! Maar vanochtend getest en ook daar niets te zien Mijn vriend is nu ook flink boos op me dat ik getest heb. Zeker gezien ik pas vorige maand MK heb gehad dus cyclus wellicht in de was is, maar ik kon het gewoon niet laten...
Jannes ik kan me ook voorstellen dat het best moeilijk is om je in te houden en niet te testen hoor.... Jammer dat de test negatief was....*knuff*
Heey Ik heb nog geen idee! Heb ook last van mijn soort van ongie krampjes nu toch al weer 1 week! Maar heb me voorgenomen dat het van de aan komende zijn! Heb nu al een paar keer meegemaakt dat mijn lichaam me bedrogen heeft! door allerlei kwaaltjes! dus gewoon afwachten! hmm ja wanneer ga ik testen? ik denk dat het woensdag wordt als ik me kan inhouden! ! Heb ook wel eens voor mijn NOD getest en die waren dus negatief en dan weet ik ook zeker dat er aan komen! dat scheelt natuurlijk ook weer in de spanning! En jij weet jij al wanneer je gaat testen! Liefs Pearly[/quote] Ik prbeer me ook in te houden, sowieso tot woensdag, als er dan nog niks is ga ik denk ik wel testen, of misschien ook pas vrijdag, dan ben ik nl lekker vrij! Maarja eerst maar zien of ik niet ong wordt.. Succes!
Ik kon het niet laten, na de hele dag jengelig geweest te zijn, heb ik weer getest en................. een vette blauwe streep. Joepie Balen voor de meiden die ongi zijn geworden en meiden die nog wachten, veel geduld gewenst
@Flore: GEFELICITEERD! Super, het werd ook weer is tijd voor een positief bericht! Geniet er van! Groetjes Doris
gefeliciteerd flore............................ nu lekker genieten ervan.............. groetjes peggy
Hoi Flore, GEFELICITEERD meid. Voor alle meiden die ongi zijn geworden, balen ! heel veel succes in de komende ronde. Voor de dames die wachten heel veel geduld gewenst. Voor alle andere, een dikke knuffel !