Gefeliciteerd Flore! Erg leuk weer zo'n bericht ertussendoor! Sinds gisteren heb ik ineens bruine afscheiding. De vorige 2 rondes zonder pil helemaal geen last van gehad en nu wel. Ik heb geen idee wat het is, maar probeer maar geen negatieve en geen positieve dingen te denken. Vandaag is het gelukkig al iets minder..
@Flore: Gefeliciteerd! Bedankt, ik zal het eens een keer rustig op mijn gemakje doorlezen. Het is nu nog niet op mij van toepassing, hoor. Ik denk dat ik over ruim week nog een keer ga testen (en wellicht is dat dan niet eens meer van toepassing). Alle meiden die ongi zijn geworden: Succes in de volgende ronde!
Ik lees hier iets over ongi opwekken en clomid. Clomid is een medicijn die ervoor zorgt dat er een eisprong plaats vind. Primolut is een medicijn die een ongi kan opwekken. Er treed door primolut een onttrekkingsbloeding op.
flore; gefeliciteerd! Kon helas niet wachten, heb gister getest, 3 dagen voor NOD. Negatief natuurlijk. Heb vandaag vage steken, geen echte ongikrampen, maar met vlagen. Als ik ongesteld moet worden voel ik dat de dag zelf pas aankomen, dus dat zou ook wel vroeg zijn. Kunnen dat ook zw.symptomen zijn? Heb het alleen rond innesteling gehad, daarna niet meer. Verder nog steeds gevoelige boobs en last van winderigheid (al een week!) Ik vind het ook nog steeds overal koud. Komt geen vocht meer uit mijn tepels sinds vandaag. Raar hè. liefs wies
@ flore: proficiat hoor. geniet van je zwangerschap Hier zijn ondertussen de doorgekomen. Normaal heb ik bijna een week last van ongi-krampen voor ze doorkomen en nu ... sinds vanmorgen lichte pijn en nu al een zondvloed Op naar februari.
ik moet nog een week tot mijn nod en ik heb vanaf gisteren helderrood bloedverlies. Dat kan geen ongi zijn, want ik gebruik clomid die een eisprong opwekt. Ik heb altijd een stipte cyclus van 33 dagen met clomid, maar nog nooooooooit eentje van 26 dagen. En ook vrij veel buikpijn wat nu afzwakt. Iemand tips....?
Ja best wel, ontzettende zere borsten, net of dat ik uit het raam hing met iemand die aan mijn borsten hing. Een soort ongipijn maar niet echt die kramp en een heel opgeblazen gevoel.
flore,gefeliciteerd!vanaf wanneer had je trouwens die pijnlijke borsten? ik hoop dat er veel dames je snel gaan volgen!
Hallo, Ik meld me ook maar weer eens. Zit nog 7 dagen op de wachtbank. Heb wel klachtjes, maar ik wil er niet teveel op letten. Na vmk vorige maand, denk ik toch niet aan zwangerschapsverschijnselen. Toen voelde ik ze ook echt heel erg 10 DPO. Nu heb ik lichte steekjes in mijn liezen en borsten. Vorige keer had ik een week voordat ik ongi moest worden heel erg pijn in mijn buik en moest ik ook spugen. dat heb ik nu niet. Ik denk nu dat het daar vorige maand fout is gegaan, bij de innesteling ofzo. Van de zwangeren in mijn omgeving hoor ik juist dat ze van de innesteling weinig voelen. Over wat ik nu voel wil ik niet teveel nadenken, anders wordt de teleurstelling zo groot. Ik ga er vanuit dat ik menstruatieklachten heb. Ik ga nu een vriendin troosten. Zij is 11 weken zwanger en haar vriend heeft net een herseninfarct gehad en is verlamd. Zo zie je maar, er zijn veel ergere dingen dan je druk maken om een evt naderende ongi!
flore van harte gefeliciteerd en lekker gaan genieten. Renate wat een verhaal! Ik wens je heel veel sterkte. groetjes las
@ Flore! Hoera! Dus die slapeloze nacht(en) was/waren niet voor niets! Je kent je eigen lichaam natuurlijk ook het beste! Van harte gefeliciteerd en geniet er van!
Flore: van harte gefeliciteerd! Ik hoop ook op een positieve test morgen . Nog steeds geen hier. Temp ook nog steed hoog. Ik heb al twee nachten slecht geslapen, droom steeds dat ik ongi wordt. Vannacht heb ik ook meerdere keren gedroomd dat ik m'n temp opnam. Renate, wat verschrikkelijk voor je vriendin en haar vriend. Is er nog kans op herstel? Veel sterkte!