NOD Januari

Discussie in 'NOD forum' gestart door Fransje77, 18 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    hallo jollie,

welkome hier, ik heb na het verwijderen van spiraal een cyclus van 49 dagen gehad, dus verwacht eraan dat je een lange cyclus tegemoet gaat de eerste keer, maar kan ook direct inorde zijn, zal even afwachten worden voor jou, hopelijk ben je snel zwanger.

2. Niet meer actief

Schuif es op? Kan ik er ook vast bij!

3. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Gefeliciteerd Flore!

Waar de :evil: :evil: zijn gekomen... balen meiden. Succes in de volgende ronde.

Hier nog alles rustig...geen veranderingen.
    Na het slechte nieuws op donderdag hebben we ons zelf gisteren getrakteert op een andere auto. \:D/ :whistle:
    We waren al een tijdje opzoek hoor, maar hebben er nu eindelijk eentje gevonden.
    Een seat alhambra...dus dat vierde kleintje kan komen. ;) :) :)

4. Linneke

Linneke Actief lid

28 dec 2006
    352
    0
    0
    Friesland
    effe banner checken...

hier nòg niks.. ben zo bang dat ik gewoon geen eisprong meer heb! dan moet je toch die mmm in!

nou, nog maar even afwachten en anders ga ik toch maar naar de huisarts!

Iedereen die zit te wachten : heel veel suc6! en voor de ongi's: balen.. volgende x beter meiden!

Oh, JUUDJE weet jij al wat meer?? Al ongi of positief getest???
    Je kan idd dan maar beter ongi worden dan deze onzekerheid!

Liefs Lin (die het zó zat is... zie banner)

5. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    @ Linneke....balen meid. Hopelijk komen de :evil: :evil: snel zodat je verder kan klussen.
    Heb je deze maand geen eisprong gevoeld of rekbare afscheiding gehad...iets dat er op wijst dat je ei al wel gesprongen is?

6. Linneke

Linneke Actief lid

28 dec 2006
    352
    0
    0
    Friesland
    Hoi Diddl, thanks.. ja idd, hoop dat t gewoon aan ontpillen ligt.. en anders moet het maar opgewekt worden!
    Was jij snel zwanger van de 3 meiden? Weetje nog in welke rondes?

Waar woon je in Fryslan?
    Ik wenje yn Dokkum..

leafs Lin

7. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    De oudste 2 [tweeling] zijn door de pil heen gekomen en bij de jongse was het in de 1ste ronde raak.
    Hopelijk laat nummertje 4 niet te lang op zich wachten. ;)

We wonen in een klein dorpje in de buurt van het 3 provincieënpunt.
    Ben 100% Fries, maar kan het helaas niet schrijven. :oops: :oops:

8. Linneke

Linneke Actief lid

28 dec 2006
    352
    0
    0
    Friesland
    Ha, bij mij precies t zelfde, de 1e kwam door de pil heen (nou, ja had wel antibiotica gebruikt.. dusss..) en de 2e was ook gelijk 1e ronde!

Ja dan moet onze aankomende lytse leave poppe niet lang op zich laten wachten zou je toch zo denken, he?

Leafs Lin

9. Vlinder78

Vlinder78 Bekend lid

13 nov 2006
    514
    0
    0
    lerares
    Bovenkarspel
    hoi,

Nou ik ga ongi worden denk ik. Na een paar hele mooie hoge temp., vandaag toch ineens naar beneden gekelderd. Moet donderdag ongi worden. Voel nog niks in mijn buik, maar dat kan de dag van tevoren ineens komen.

10. marina99

marina99 Bekend lid

12 sep 2006
    913
    0
    0
    ik ga ook ongi worden denk,heb heel erge rugpijn...

11. Vlinder78

Vlinder78 Bekend lid

13 nov 2006
    514
    0
    0
    lerares
    Bovenkarspel
    Ik had nog zo tgeen mezelf gezegd, laat jezelf nou niet gek maken, maar helaas wordt nu toch lichtelijk gek..........

Zo rond NOD ga je toch hopen he?

Nog tot donderdag wachten, maar voel aan mijn humeur en hoofd, dat ik dat misschien niet eens ga halen...............

bah! En dan nog de hele week werken, rapporten en nog meer van die dingen, waar ik niet aan wil denken. Ik voel me nu echt even K*T! :cry:

12. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hi ladies,

Ben ik weer eens...
    Ik zie dat er nog geen zwangeren bij zijn gekomen.
    Het wordt een spannende week, maar ik denk dat het niet raak is. Nog steeds geen symptomen, vanmorgen ff voor de gein getempt. maarre temp was laag voor de tijd van mijn cyclus.

Dusssssssssss ik denk dat ik zaterdag (rekeninghoudend met mijn langste cyclus) gewoon ongi wordt....

Liefs Silla

13. Lindsayvdh

Lindsayvdh Bekend lid

19 dec 2006
    671
    0
    0
    Helaas helaas :cry: . Niet voor mijn 30ste zwanger. Gister kwamen de :evil: :evil: toch 4 dagen te vroeg. Super balen. Maarja niet de hoop opgeven op naar de volgende ronde.
    Iedereen die zwanger is gefeliciteerd. De gene die ongi zijn geworden. Ik leef met jullie mee.

14. Doris

Doris Fanatiek lid

26 okt 2006
    1.197
    0
    0
    Hallo Dames!

Helaas zag ik dat er weer meiden ondie zijn geworden, Balen!

Het wordt bij veel meiden een spannende week aan de banners te zien! (incl. mijzelf ;) )
    Allemaal heel veel succes en kom maar op met die positieve testen!

Groetjes Doris

15. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    wacht nog even op een rustige ochtend om te testen, waarschijnlijk morgen. Maar volgens mij is dat meer een bevestiging van iets dat ik al weet... :)
    Spannend dus... zal ik het oktober-mama-forum kunnen openen?

16. vandaag 2 dagen overtijd erg spannend weer hoop zo dat ze niet doorkomen wil graag testen maar wacht toch nog maar even ben een beetje ziek dus misschien dat de duivels daarom ook uitblijven

@murmel ik hoop voor je dat je het oktober-mama-forum mag openen en alle andere meiden veel succes met afwachten

17. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Spannend meid...hopelijk mag jij het oktober topic openen en mag ik snel volgen. ;) :)

18. Pearly

Pearly Fanatiek lid

11 sep 2006
    1.318
    0
    0
    Zuid-Limburg
    hihih ikke ook! Maar denk dat de :evil: in aantocht zijn! pff wat duren die laatste dagen lang!

Succes dames!

Liefs Pearly

19. lient

lient Actief lid

16 dec 2006
    200
    1
    0
    Ik zie dat bij een aantal die rottige :evil: :evil: zijn langsgekomen...helaas.
    Hier nog niets te zien, ik wacht nog tot woensdag met nog een keer testen 8). Temperatuur hier ook nog steeds hoog!
    Murmel en Anouschka23 ik hoop dat we alledrie oktobermama's worden :D.
    Ik wordt gek van die spanning!

20. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Dat wachten is idd vreselijk. Gelukkig heb ik de afgelopen dagen wel iets anders aan m'n hoofd gehad. Geen leuke dingen, maar de dagen gingen wel sneller.
    Geloof dat het bij mij beide kanten op kan gaan.

Deel Deze Pagina