Ha Gaby, je had het misschien al gelezen, maar gister zijn toch de gekomen. Na 7 dagen over tijd te zijn geweest. Zondagochtend was er nog steeds niks. En ik had nog 1 test liggen. Van de Etos. Deed die test het niet GRRRRRRRRRRRRR Gewoon niks. Ook geen ' de-test-is-goed-gegaan-streepje' . Ik was helemaal gefrustreerd. M'n mannetje ging naar 't voetbal en die zei, nou als ik terug ben dan gaan we samen een nieuwe test halen. Maar dat hoefde dus niet meer. Toen zondagmiddag toch de kwamen was ik eigenlijk ook een beetje opgelucht dat ik i.i.g. zekerheid had. Want die onzekerheid vind ik helemaal erg. Nu kunnen we ons weer richten op de volgende ronde.
ik had het ook even uitgerekend als ik nu zwanger zou zijn dan ben ik uitgerekend dag naar mijn verjaardag haha en hier nog steeds geen duivels gelukkig aan de eene kant denk ik dat het wel eens raak kon wezen omdat ik vanalles voel maar een lichaam kan je enorm voor de gek houden wel heb ik van zaterdag op zondag nacht alles eruit gegooit en dat ik heb al in jaren niet gespuugt dus wie weet ik hoop het zo want dan hoef ik ook geen foto te maken en ook geen IUI maar het is maar afwachten en ik hoop dat er een heleboel oktober-mama's komen
Zico: dat denk ik ook. Ik wilde vanochtend ook testen, maar mijn mannetje wilde nog wachten tot zondag . We hebben het gemiddelde genomen, dat wordt dus woensdag testen (ja, mijn stem weegt nou eenmaal iets zwaarder )
heb net getest en helaas negatief. Maar nog steeds niet ongi. Ik heb met ov-testen gewerkt en het kan niet missen dat vandaag mijn NOD is. lient; heb jij al eerder getest en negatief? Anders vind ik het knap dat je het zo lang volhoudt! Ik hoop maar dat ze wegblijven en dat ik nog niet genoeg hcg(toch?) in mijn urine heb. Maar ja, het zal wel niet, voel toch lichte ongikrampjes. liefs wies
Heb hetzelfde. Weet exact wanneer ik mijn eisprong heb gehad, dus je zou zeggen dat ik ook wist dat afgelopen donderdag mijn NOD was. Maar zie mijn banner Zaterdag getest, negatief. Kan me niet voorstellen dat HCG waarde twee dagen na NOD nog te laag is, dus ik denk dat het gewoon wachten wordt totdat ik ga menstrueren...
He wat balen, Wies, misschien toch iets te snel geweest? Gewoon nog even proberen een paar daagjes vol te houden en dan nog een keer testen, als je maandelijkse feestje nog niet is begonnen! Sterkte met dit teleurstellende nieuws....
ha meiden, afgelopen maanden telkens van die rare zwangerschapsverschijnselen gehad, begonnen al direct na mijn eisprong. Nu voel ik helemaal niets ben er kiplekker aan. denk dat het deze maand niet raak is en heb me er al op voorbereid maar ja wie weet vandaag zou de innesteling zijn wie weet groetjes tamara
wies: ik heb zaterdag getest, met heel veel fantasie een heeeeeel vaag streepje. Maar mijn NOD is 12 dagen na mijn ovulatie, dus kon nog te vroeg zijn. Ik hoop voor jou dat het nog te vroeg was en je over een paar dagen positief test.
Ik ben al ruim over tijd maar test steeds negatief....... Geduld is een schone zaak, zeggen ze dan.....
Ik zit nu ruim een week voor mijn NOD en weet niet hoe ik me moet voelen. Heb echt geen flauw idee wanneer mijn eisprong geweest is, heb al 1,5 week bijna geen afscheiding, heb sinds vrijdag al akelige steken in mijn onderbuik en liezen. Ik ga er maar van uit dat volgende week de komen, dan kan het altijd meevallen.
Jammer zeg Wies... zo'n nega test is vast niet leuk. Ben reuze benieuwd wie de eerste is die het het oktober 2007 mama's forum gaat openen... ik hou het in de gaten
Nou ik ben hondsmoe van het werken. pffft Vreselijke hoofdpijn. (is voor mij een teken dat de komen. ) Nou gaat de wc-marathon weer van start........naar wc lopen, want ik voel wat.......o nee toch niks........................o nu voel ik echt wat.........weer naar de wc.......... En het is zo lastig rustig plassen, als de kinderen in de klas zijn, want als ik niet snel terug ben, hebben ze de klas al weer overhoop! haha Als je de hele dag met kinderen werkt, wordt je soms zo verrast. Een moeder had via een vriendin van mij (ouwehoer!) gehoord dat ik met kerst een miskraam had gehad. Nu kwam haar zoontje Jord (groep3) met een paarsig steentje aan een koordje. "Juf, ik vind jou zo lief en ik vind het niet leuk dat de baby in je buik dood is gegaan". "Daarom krijg jij van mij een gelukssteentje, maar je moet hem dicht bij je hart dragen, hoor!"Schattig he??? Ik stond met tranen in mijn ogen. Ik had niemand behalve een paar vriendinnen iets verteld en dan krijg je ineens zoiets.
Jammer dat je vriendin het doorverteld tegen iemand die geen naaste is, maar wat een verschrikkelijk lief gebaar! Zo'n kind wil je toch alleen maar knuffelen. Lijkt mij een heerlijke baan!
lient; zo'n heeeel vaag streepje is toch ook een streepje? Ik duim voor je woensdag. Renate; wat gaat slecht nieuws toch snel hè, en dat nog wel van vriendinnen. :x Maar zo'n klein kind maakt dan wel weer veel goed. Dan weet je weer waar je het allemaal voor doet. jannes; voel je al ongisymptomen aankomen? spannend hoor! Maar wel verwarrend. Je verwacht toch dat je standaard 14 dagen na je ovulatie menstrueert. Bij mij kan het nog komen vandaag, maar denk het niet, komt meestal in de ochtend. Waarschijnlijk morgen. liefs wies
Tja, soms (zoals gisteren) heb ik krampjes dat ik denk: o nu komt het eraan! Maar dan een dag later... niets! En die krampjes voel ik al sinds vorige week dinsdag. Ene dag meer dan de andere. Dus het lijkt wel alsof het eraan komt, maar niet doorzet of zo....
het kunnen natuurlijk ook krampjes zijn omdat het een mooi nestje aan het bouwen is daar! Of is dat alleen maar rond de innesteling? Als het bij mij niet raak is, heb ik 1 troost, kan ik flink gaan carnavallen! Vanaf komend weekend 4 weken lang feesten! Dan sla ik wel even een maandje over, en kijken we daarna weer verder. Maar liever dat het nu raak is natuurlijk..... liefs wies
Hallo, Ik ben nieuw hier en ben net bezig met de eerste ronde. Wat een verhaaltjes allemaal. Wel lekker dat je je hart even kan luchten met jullie meiden. Lijkt me erg leuk allemaal. Groetjes Angelique[/quote][/code][/list][/list][/url]
Hallo allemaal, khad me gister al aangemeld hier... maar voor mij is het aftellen naar me nod begonnen.. hihi Morgen nog 7 dagen... Hoort beetje misselijkheid bij ontpillen? Liefs jollie Succes voor iedereen!