@schaapje: die (61)bij jou was dat je 1e ongi na pilgebruik? nee, ik geloof er niet meer in, wacht op ongi.. @Noor en Lient: GEFELICITEERD! Oh wat zullen jullie blij zijn! Elke keer als t weer tot je doordringt.. oh ja IK BEN ZWANGER.. dat is toch zo leuk! Geniet er maar lekker van! @marjo: hier een dikke knuf voor jou: kkkknnnnuuufffffff... (heb je 'm?) Liefs Lin
Wow........ Noor en Lient van harte gefeliciteerd! Over twee dagen moet ik ongi worden en ik voel ook dat ik ongi ga worden. Ik ben blij dat dat na vorige maand weer goed loopt. Dat beloofd wat voor de volgende maand. Nu nog een paar dagen op de wachten. Suc7 iedereen!
heey meiden, @ noor en lient VAN HArte gefeliciteerd en geniet ervan! Meiden die ongie geworden zijn een hele dikke knuff voor jullie! Hier ook het gevoel dat de onderweg zijn! @ DORIS hihi wij zijn ook een weekje op vakantie als mijn vruchtbare periode is! Dit moet zeker weten goed komen ! Wat toevalig! Liefs Pearly
@ Lient en Noor GEFELICITEERD! Echt leuk! @ Linneke: Ik heb wel het idee dat ik ongie moet worden en dat dat binnen een dag kan gebeuren. Het is wel mijn eerste keer na de pil, maar ik krijg al wel dat gevoel. Ik had de week van mijn eisprong erg veel last van mijn lijf; misselijk, moe, veel afscheiding en ook erg vervelend continue stijve tepels. Ik ben op zich al blij als ik nu ongie wordt, want dat zou betekenen dat mijn cyclus in ieder geval meteen weer op gang is na de pil. Echt vervelend dat je er nu al 3 weken op moet wachten! Ik weet dat het lang kan duren, dus ik hoop echt dat mijn voorgevoel voor mijn ongie een beetje klopt. Alle anderen uiteraard veel succes, en balen als je weer zijn langs geweest.
@ Irene: Ja meid dat probeer ik! Maar het valt allemaal niet mee! Barstte spontaan in snikken uit toen de toch nog kwamen! Maar we gaan ervoor! Hoop dat IVF/ICSI ons ons zo lang verlangde wondertje mag brengen. En wel z.s.m. Groetjes en suc6!
@ muuske OOh meid ik wil je ook heel veel sterkte wensen met alles! En hoop dat het snel gaat lukken voor jullie! Dikke knuff en ich doem veur dich! Leefs Pearly
@ DORIS hihi wij zijn ook een weekje op vakantie als mijn vruchtbare periode is! Dit moet zeker weten goed komen ! Wat toevalig! Liefs Pearly[/quote] Hee Pearly, Als het dan geen oktoberfeestje wordt, dan MOET het toch een novemberfeestje worden zou je denken als de vruchtbare periode in onze vakantie valt Maar wie weet, we zijn nog niet ongie dus het oktoberfeestje is nog niet aan onze neus voorbij gegaan 8) Liefs Doris
hihih klopt meid! Wie weet kan nog altijd! SPannend! Waar gaan jullie naartoe? Wij gaan naar de ardennen lekker een weekje van 12 t/m17 februari! Liefs Pearly
Noor en Lient gefeliciteerd meiden ik ben echt blij voor jullie, geniet er maar lekker van. Ik hoop dat we jullie snel gaan volgen. @ Muuske balen zeg dat het deze maan dals nog niet gelukt is, ik hoop dat je bij je eerste behandeling gelijk raak mag zijn. @ Pearly en Doris laten we het hopen dat het jullie vakantiekindje worden. Heel veel plezier die week. Vandaag was mijn dag voor de aankomst van mijn duivels maar nog niks te bekennen, ik voel ze ook nog niet dat ze onderweg zijn, dus we wachtten wel weer af. Groetjes Jolie
Heerlijk! dat wordt genieten geblazen! Wij gaan naar een bungalow park met allemaal leuke houten challetjes! En we hebben huisje 69 en als het dan wel gelukt zou zijn kunnen we later zeggen je bent gemaakt in huisje 69 op standje 69 8) Maar zolang er nu geen bloed is houden we moed! Liefs Pearly