NOD Januari

Discussion in 'NOD forum' started by Fransje77, Nov 18, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jannes

Jannes VIP lid

Oct 6, 2006
    7,714
    1
    36
    @Andrea: Rare vraag misschien, maar wat betekenen al die getallen onder jouw banner?

2. Bibu

Bibu Fanatiek lid

Nov 18, 2006
    1,496
    0
    0
    gezondheidszorg
    Zuid-Holland
    Spannend weer hier !
    Hopelijk snel weer een paar positieve testers, ik heb mijn NOD zondag bij een cycles van 28 dagen en anders woensdag bij een cycles van 31 dagen.
    Vandaag nog geen smiley, denk gewoon dat ik hem gemist heb, jammer hoor !

3. Diddl

Diddl Fanatiek lid

Jan 13, 2006
    3,907
    0
    0
    Fryslan
    Heb sinds 30 minuten vreselijke steken links onderin m'n buik. Heb geen idee wat het is. Het zijn geen ongi krampen.
    Herkend iemand dit?

4. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    @ Diddle, ik herken dat

Ik heb het nl. ook en dat gevoel trekt soms ook naar mijn lies.
    Echter kan ik er niets mee...ik heb dit bij al mijn zwangerschappen gehad maar volgens mij ook wanneer ik gewoon ongi geworden ben. Ik heb vanmorgen een test gedaan en deze was negatief...dussssssssssss tis afwachten...
    Wanneer ga je testen?

5. Angelique79

Jan 22, 2007
    76
    0
    0
    ik heb vanochtend getest maar helaas.
    Verder een beetje een opgeblazen gevoel maar geen krampjes,die ik de afgelopen 2 weken wel heb gehad heel erg. Maar dat wachten breekt me af en toe wel op hoor. We zullen het gaan merken...

6. Jannes

Jannes VIP lid

Oct 6, 2006
    7,714
    1
    36
    O maar je hebt heel vroeg getest.... kan nog vanalles gebeuren... geduld is een schone zaak! :(

Vind het van mezelf ook zo knap dat ik al 5 dagen niet getest heb :D

7. Diddl

Diddl Fanatiek lid

Jan 13, 2006
    3,907
    0
    0
    Fryslan
    Het trekt idd af en toe door naar m'n lies. Wordt er niet goed van...doet echt pijn.
    Heb het nooit voor dat ik ongi wordt....dan zijn het echt krampen vd baarmoeder. :(

Balen dat je test negatief was vanochtend. Testte je bij je vorige zwangerschappen meteen positief na je nod of ook later?
    Wil zelf niet eerder dan zaterdag/zondag testen. Heb namelijk zelf het idee dat de :evil: :evil: zich nog wel gaan melden voor die tijd.

8. lient

lient Actief lid

Dec 16, 2006
    200
    1
    0
    Hey Diddl,
    Dit heb ik ook en ik ben zwanger. Het begon 1 dag voor m'n NOD. Verder had ik geen kwaaltjes. Ook had ik geen zere borsten (nu wel!). Dus wie weet, voor jou misschien ook positief nieuws!

9. Diddl

Diddl Fanatiek lid

Jan 13, 2006
    3,907
    0
    0
    Fryslan
    @ Angelique79...je hebt wel vroeg getest meid. Zou als ik jou was wachten tot na je nod en dan pas weer testen.

10. Diddl

Diddl Fanatiek lid

Jan 13, 2006
    3,907
    0
    0
    Fryslan
    Dat geeft hoop. :)
    Dankje.

11. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    De laatste keer teste ik op dag 33 van mijn cyclus positief dus zeg maar op de dag zelf, maar bij mijn 1ste en 2e zwangerschap soms 3 dgn voor mijn NOD en dan was ie wel een beetje vaag, maar wel positief. Dus ik ben eigenlijk nooit echt overtijd geweest.
    Zo te zien is jou cyclus vrij regelmatig (32-34-34) dus je zou idd zondag mss kunnen testen en andes pas dinsdag...

12. Andrea mv Ryan

Andrea mv Ryan Fanatiek lid

Dec 31, 2006
    1,052
    0
    0
    Groepsleidster kinderopvang
    Noord-Brabant

Ik ben aan het afvallen, daaraan kun je zien hoe het gaat:

01012007= startdatum
    1.78= mijn lengte
    86.8= start gewicht
    83.8= huidige gewicht

Maar geen rare vraag hoor!

13. Diddl

Diddl Fanatiek lid

Jan 13, 2006
    3,907
    0
    0
    Fryslan
    @ Silla....ik dacht een regelmatige cyclus te hebben idd. Maar deze maand kwam m'n ei een klein weekje eerder. Vandaar m'n banner van 28 dagen.

14. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    @ Lient,

Allereerst gefeliciteerd!

Ik heb dus ook geen kwaaltjes, wel dat gevoel in mijn onderbuik cq lies! Maar that's it.
    Wel heb ik soms licht het gevoel van misselijkheid maar niet zo erg dat ik ervan moet kokhalzen ofzo.
    Toch vind ik het vreemd want ik heb altijd last van mijn borsten of ik nou zwanger ben of ongi moet worden tis er altijd van ongeveer de 3e week van mijn cyclus?

Mss (ondanks dat ik vandaag negatief getest heb) is er toch ook nog hoop voor mij...

15. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    @ Diddle,

Ohhhhhhhhhhh oke hihihihihi ik snap hem...
    Well let's keep our fingers crossed!

16. Angelique79

Jan 22, 2007
    76
    0
    0
    ja ik weet dat ik te vroeg getest heb maar voel me deze keer zo vreemd en dacht wie weet geeft hij het wel alvast aan. dat lees ik namelijk wel meer dat dat mogelijk zou zijn. maar bij mij dus niet haha. maakt niet uit ik wacht gewoon nu het weekend af en daarna ga ik testen. voor de rest hopelijk goed nieuws aankomende tijd!

17. Diddl

Diddl Fanatiek lid

Jan 13, 2006
    3,907
    0
    0
    Fryslan
    @ Angelique79 ... succes met wachten.

18. Choco

Choco Fanatiek lid

Oct 30, 2006
    1,186
    0
    0
    Friesland
    Jahoee! Mijn wens is uitgekomen, ik hoef niet meer te wachten tot volgende week. Heb vandaag de :evil: :evil: :evil: op bezoek gekregen.

19. Diddl

Diddl Fanatiek lid

Jan 13, 2006
    3,907
    0
    0
    Fryslan
    :( :( :(

20. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064