Ik heb te vroeg "gejuicht". *Juichen in de zin van "Als ik niet zwanger ben, laat het dan maar komen zodat we verder kunnen". Ik heb namelijk toch geen bruinverlies verloren, niet op het inlegkruisje en niet bij het afvegen. Ik verwacht echter, met mijn huidige klachtjes, dat het vandaag wel zal komen. Maar goed, dat dacht ik afgelopen dagen ook. Alleen nu is het anders. Nog maar even afwachten, zeker?
Nou...ik ben gewoon blij dat ze eerder zijn gekomen. Dan kan ik ook eerder weer beginnen met klussen.
Dan is er nog steeds hoop schaapje82! Heb trouwens m'n maandelijkse pukkel ook nog niet gesignaleerd, en die komt iedere maand voor m'n ongi wel ergens de kop op steken.
O oke, zie het bij anderen er ook onderstaan, vandaar... Maar het gaat goed zie ik! En we zijn even groot, toevallig!
@Diddl....nee niet zoveel maar dat vind ik ook niet erg. Heb de vorige keer een goeie ongi gehad sinds tijden en nu is mijn cyclus ook weer goed. Nu gaan we er helemaal voor. Heb het gevoel dat alles in orde is in m'n lichaam en dat de pilresten weg zijn. En m'n gevoel laat me niet zo vaak in de steek.
Proficiat iedereen die zwanger is ! Bij mij is het nog altijd wachten op die verdomde Vorige week woensdag had ik beetje bloedverlies wat roze en paar daagjes nadien ook en één keer na het vrijen ook.maar had geen menstruatiepijn. wss van het ontpillen maar het is wel lastig want je begint je vanalles in te beelden en ik zou willen testen maar ik zou beter gewoon wachte.... Slecht trekje van me Groetjes joyce
Heb er juist één aangemaakt sé maar ja het is bij mij nog wat onregelmatig dus vorige keer duurde mijn cyclus 34 dagen , dus heb ik dat gepakt
Leuk! Kunnen we het wat beter in de gaten houden. En niet testen is geen slecht trekje hoor. Heel knap. Zijn ook dames die in jouw positie al 5 testen gedaan zouden hebben.
Was vorige maand ook een week overtijd dat dacht ik toch :d ben me dan een test gaan halen en dan is de ontgoocheling toch groot,ik durf eigenlijk niet testen..... En de dag na de test had ik mijn natuurlijk
@avalon Heb ik nu ook. Heb afgelopen zaterdag een test gedaan (negatief), maar zie mijn banner :C Normaal heb ik een vrij reguliere cyclus maar misschien issie in de war door MK in december. Al had ik netjes op tijd mijn eisprong, dat maakt het zo vreemd! Maar ik ga nu ook ff niet meer testen. Heb geen zin in weer een negatieve test. Als het wel positief is, nou dan komen we daar vanzelf wel een keer achter
Wat spijtig van je mk,maar weer met volle moed er tegen aan Ik hoop mee voor jou dat je niet gaan komen maar ja het kan ook zijn dat je cyclus nog wat in de war. Veel succes!
Hai lieve meiden, Allemaal onwijs bedankt voor jullie reacties! Het besef begint een beetje te komen hier (samen met de misselijkheid ) maar eigenlijk ben ik nog steeds vooral verbaasd! Ik ga heel hard duimen dat jullie in drommen achter me aan komen en ik hou jullie in de gaten! Wachters allemaal succes met wachten Testers Succes! Klussers: Have fun! Liefs Noor
hey, Ik ben zojuist een test gaan halen ik kon het echt niet laten. En nu is de vraag zou ik of zou ik niet een nee heb je een ja kan je krijgen hé .... Groetjes joyce