Hoi Jannes, Wij zitten in hetzelfde schuitje! Heb ook mk gehad vorige maand en gewoon m'n eitje op tijd. Ik moet dond. of vrijd. ongi worden, maar ik verwacht ze wel. Jij bent al overtijd he? Ik ga nu minimaal 2 weken wachten met testen. Als de er dan nog niet zijn ga ik pas hopen..... Nou ja hopen doe je elke maand, maar ik verwacht nu gewoon ongi te worden. Vorige maand voelde ik me voor NOD ook echt zwanger (was ik natuurlijk ook), nu voel ik me niet zwanger. Ik voel me meer chaggi, omdat m'n ongi hormonen in de weer zijn. haha. Die kinderen in mijn klas zijn echt niet blij met mij! Ik lijk wel een feeks. [-(
Gaan jullie naar een bungalow park? @ doris hier is nog niks te bekennen! Pff we gaan rustig verder met broekgluren! Spannend! Liefs Pearly
héhé ja heb ze juist gedaan en ben nu aan het wachten,ik denk van niet hoor maar dan kan ik weer voort .......
what the :s twee streepsjes :s betekent zwanger en ja hoor .... er staan er twee ..... ik ga ze nog eens goed bekijken
Avalon gefeliciteerd! Lekker genieten nu! Heb maandag getest, negatief, vanmorgen getest, negatief, maar ben nooit overtijd... Dus tja?
heb er een foto van gemaakt,hoe zet je deze trouwens op de site? kan er nog altijd niet aan uit ik ga eerst naar de dokter bellen.
via je album en dan kun je een plaatje van je computer kiezen.... succes.. we zijn erg benieuwd.... maar eh 2 streepjes zijn 2 streepjes he en je weet wat dat betekent!