Hi Renate, Ja we zitten in hetzelfde schuitje. Ook op 1e kerstdag MK gehad. Ook een vroege. Mijn ei kwam op 4 januari, dus 18 januari had ik NOD. Maar zoals je aan mijn banner ziet... niets! Ik ga wachten tot het weekend. Als er dan nog niets is, gooi ik er een testje tegenaan. Jij ook succes! x
@Avalon: wat te gek! Vanochtend waren we nog aan het chit-chatten over dat je overtijd was en je cyclus wellicht in de war was en kijk nu! GEFELICITEERD! En snel he... je was toch eigenlijk nog aan het ontpillen. Nou niet dus...
@ Avalon: Super gefeliciteerd! En wat een duidelijke streep, zoeen wil ik ook Hier nog niks te zien... En hoewel ik denk dat mn ongie er aan zit te komen blijft het toch spannend Succes allemaal! Groetjes Doris
ik snap er nog helemaal niks van een paar dagen geleden had ik het op het forum ook al gevraagd en ze dachten wss dat het van het ontpillen kwam maar blijkbaar niet dus.... Sebiet aan mijn vriend vertellen kan echt niet wachten tot hij hier is wat gaan de minuten traag voor bij nu ? groetjes joyce
Jij bent Belgisch of niet? Ik vind 'tot sebiet' echt zo'n leuke uitdrukking. Wij kijken heel graag de Pfaffs en daar zeggen ze dat ook... ha ha... Heel veel plezier straks met je vriend en geniet er maar van!
Kan iemand me vertellen of een griepje of verkoudheid een ongi kan uitstellen? Ik was er heilig van overtuigd dat het vanmorgen (en daarna werd het vanmiddag) zou doorkomen, maar nog steeds... noppes! De klachten zijn natuurlijk nog wél gebleven. :x Ik denk dat ik vanavond maar weer aan de vette bamischijf en kroket ga. 8-[
Avalon, gefeliciteerd! Ik word volgende week gewoon ongi denk ik zo. Ik begin weer wat afscheiding te krijgen, wel slijmiger en geler dan normaal (Sorry voor de details), maar ik heb de hoop opgegeven.
Ik heb nu nog steeds last van me rug en is ontzettent warm en een raar getrek in me onderbuik Laten we hopen op iets positiefs Liefs Tijgertje23
Spannend diddle voor mij nog 5 dagen te gaan maar reken er nog nergens op wacht tot ik 2 dagen over tijd ben ofzo Liefs Tijgertje23
Idd spannend...ik wil tot het weekend wachten met testen. Heb m'n banner net veranderd, die van lilypie begint anders weer opnieuw bij dag 1.
Heb een vraag he mag je wel tussendoor wel vrijen met je hubbie, weet dat het een rare vraag is, maar ben wel meer dan 2x gekomen zeg maar, weet niet of het beschadigend is, omdat ik nou telkens last heb van me onderbuik en me rug vandaar Liefs Tijgertje23