NOD Januari

Discussie in 'NOD forum' gestart door Fransje77, 18 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Volgens mij mag gewoon vrijen na je eisprong. Zou niet weten waarom niet. Wij gaan in ieder geval gewoon door. :oops: :)

2. mommy to be

mommy to be Bekend lid

4 dec 2006
    549
    0
    0

ja wij gaan naar bungalowpark vencimont in gedinne en jullie?

by the way nog steeds geen duivels hier maar wel zeer gespannen borsten (of zou ik me dat nu weer verbeelden!)
    ik wacht nog tot mogenavond met testen denk ik aangezien mijn man gek word van al dat getest ;)
    kuzz

3. Linneke

Linneke Actief lid

28 dec 2006
    352
    0
    0
    Friesland
    @avalon:
    SUPERRRDEPUPERRRR! Gefeliciteerd, meiske...
    Wat leuk!

Nu de rest nog efkes, hè dames?!

@tijgertje; Je mag toch gewoon ALTIJD vrijen... zou niet weten waarom niet... Is echt niet beschadigend, hoor! Dusss... klusserdeklus

Liefs Lin (die graag wil weten waar ze aan toe is..)

4. Pearly

Pearly Fanatiek lid

11 sep 2006
    1.318
    0
    0
    Zuid-Limburg

ja wij gaan naar bungalowpark vencimont in gedinne en jullie?

by the way nog steeds geen duivels hier maar wel zeer gespannen borsten (of zou ik me dat nu weer verbeelden!)
    ik wacht nog tot mogenavond met testen denk ik aangezien mijn man gek word van al dat getest ;)
    kuzz[/quote:2gzgz0bz]

Wij gaan naar Bungalow park sunclass grandhan bij Durbuy!
    Heb er echt zin in!

Hier verder nog steeds geen :evil: te bekennen! Pffff mijn langste cyclus is 35 dagen, maar dat is maar de eerste 2 rondes geweest! daarna altijd 33/34! dus wordt weer spannend!

Liefs Pearly

5. marina99

marina99 Bekend lid

12 sep 2006
    913
    0
    0
    hier zijn de :evil: doorgebroken...
    voelde het al aankomen.

iedereen veel succes enne ik kom hier nog wel gewoon even meelezen natuurlijk!

6. Vlinder78

Vlinder78 Bekend lid

13 nov 2006
    514
    0
    0
    lerares
    Bovenkarspel
    Hoi,

Jammer Marina! Bij mij komen ze ook door.

@Jannes, ik heb voor jou nog wel hoop hoor! Ik ga niet eens overtijd zijn deze maand, denk ik. Vreselijke ongiklachten gehad gisteren. En hoofdpijn. pffft! Dat lijkt me niet echt een zwangerschapsverschijnsel!

@Diddl: Bedankt dat je even de naam noemde van de site die jij gebruikt voor de banners. Ik heb er meteen een aangemaakt, want die vind ik veel leuker!

Ik ga maar eens werken!

Groetjes Renate

7. Vlinder78

Vlinder78 Bekend lid

13 nov 2006
    514
    0
    0
    lerares
    Bovenkarspel
    Hé, hij doet het niet. Nog even pielen.....

8. Vlinder78

Vlinder78 Bekend lid

13 nov 2006
    514
    0
    0
    lerares
    Bovenkarspel
    Ja, hij doet het!

Ben altijd zo blij, als iets lukt op de computer!

9. pff hier nog helemaal geen duivels en ook geen krampjes of wat er ook maar op lijkt ik snap er echt niks meer van:S ik wil niet nog een x gaan testen want 2 dagen geleden was ie mega negatief wel had ik veel koffie gedronken smorgens of zou dat invloed hebben?!?! grr wat is wachten erg!

10. Andrea mv Ryan

Andrea mv Ryan Fanatiek lid

31 dec 2006
    1.052
    0
    0
    Groepsleidster kinderopvang
    Noord-Brabant
    Balen Marina en Renate !

Ik heb de hoop ook opgegeven, al moet ik nog een week wachten: Alles lijkt "normaal", niet echt zwangerschapskwaaltjes. Het kan natuurlijk altijd, maar ik ga er maar gewoon vanuit van niet. :(

11. Flore

Flore Actief lid

4 okt 2006
    114
    0
    0
    Avalon van harte gefeliciteerd en alle anderen natuurlijk ook. Heb nl. niet alles teruggelezen.

Heb de vk gebeld en mag 21-2 voor de 1e keer komen en 6-3 voor een echo. We gaan nl. nog een weekje wintersporten.

Meiden die nog wachten succes.
    Liefs Flore

12. Doris

Doris Fanatiek lid

26 okt 2006
    1.197
    0
    0
    Goeiemorge meiden!

@ Linneke: Jeetje wat duurt dat lang, ben je al een keer bij de ha geweest? Kan me voorstellen dat het erg frustrerend is als je maar niet weet waar je aan toe bent!

@ Pealy: Hopelijk wordt het voor ons allebei een positief weekend ;)

@ diddl: Hoe is het bij jou?

Hier nog steeds niks te bekennen...Als er morgenochtend nog niks is dan ga ik testen!

Testers en wachters, succes!

Groetjes Doris

13. Doris

Doris Fanatiek lid

26 okt 2006
    1.197
    0
    0
    @ Marina en Renate: Balen meiden!

Liefs Doris

14. Door

Door Bekend lid

7 dec 2005
    750
    0
    0
    Praktijkopleider
    Veenendaal
    Hai meiden... heb een paar mindere weekjes achter de rug, post nu maar weer...
    Moet zeggen dat ik me pas gisteren realiseerde dat mn nod al zo dichtbij is... moet weer even wennen aan de signaaltjes, dus hoop nergens op en we zien wel....

Ik weet ook niet of mijn lichaam ontregeld is door mn zwangerschap en de stress erna, dus ga ook pas testen als de :evil: echt lang wegblijven....

Heb niet bijgelezen, doe ik later....
    @ de meiden die nog aan het wachten zijn: verkijk je niet op de signaaltjes hoor, toen ik zwanger bleek van Neil had ik minder kwaaltjes dan ooit....;)

knuf

15. Andrea mv Ryan

Andrea mv Ryan Fanatiek lid

31 dec 2006
    1.052
    0
    0
    Groepsleidster kinderopvang
    Noord-Brabant
    Hallo Door,

Ik ken je verhaal niet, maar uit vorig stukje kan ik opmaken dat je een erg vervelende tijd achter de rug hebt (Ik heb wel een vermoeden...). Ik wil je heel veel sterkte wensen met alles.

Wat je zei over die symptomen dat klopt als een bus, ik had dat ook bij de zwangerschap van Ryan. Geen kwaaltjes, maar me super gelukkig voelen...

Toch, nu we voor een 2e wondertje bezig zijn, ga je onbewust toch op allerlei kwaaltjes letten, zo raar.

Succes met wachten!

16. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    huismoeder / administratie schildersbedrijf van mi
    provincie Groningen
    Pearly, ik duim voor je. wanneer ga je testen?

Marina, balen meid

Voor de rest van de nod'ers, ik blijf duimen

Renate, ze zijn er toch nog niet? of wel?

Liefs Moons

17. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Goedemorgen allemaal,

Nou er zijn al heel wat dames overtijd zeg! Ik zelf nu ook al een week. Begin er een beetje moedeloos van te worden. Ook omdat ik niets merk: geen ongiklachten, maar ook geen zw-symptomen...

Zaterdag maar een testje er tegenaan. Snap niet hoe de luteale fase opeens al 21 dagen duurt, ipv 14!

@Door: heb net op een ander forum jouw verhaal gelezen. Wat een verdriet. Dit zou niet mogen gebeuren. Heel veel sterkte!

18. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Nou ik denk dat bij mij de rode rakkers onderweg zijn. Mijn lichaamstemp. is gezakt, dus de rode rakkkers zullen vanmiddag of vanavond op bezoek komen? :(

19. pekske

pekske Fanatiek lid

25 okt 2006
    2.216
    0
    0
    goede morgen allemaal,

hier ook weer spannend.
    iedere maand heb ik klachten of verschhijnselen hoe je ze ook wil noemen.
    maar deze maand noppes.
    zelfs geen pijnlijke borsten.
    het enige wat ik wel voel is een soort buikpijn alsof ik eisprong moet krijgen(bal gevoel in mijn lies).

heb vanmorgen al stiekem een testje geprobeert van deze site kon het niet laten, maar was negatief.
    toen ik in nov. de vroege miskraam kreeg had ik al wel een heeeeeeeell vaaaaagg streepje rond deze tijd.

dus ik ga er maar vanuit dat het niet zo is.

groetjes peggy

20. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Elke keer is het anders, dus de moed niet opgeven. Twee dagen voor NOD testen is over het algemeen erg vroeg. Dus wie weet! :)

Deel Deze Pagina