weet ik ook wel, maar toch. ik ga er maar niet meer vanuit. en als het wel zo is dan is het mooi mee genomen. dan probeer ik het nog 1 maand zelf en dan ga ik naar de gyneacoloog. word er ook niet jonger op he
Nou dames, januarie duurt niet meer heel lang. Ik hoop echt dat er nog een paar bij komen in het zwangeren lijstje. Liefste allemaal. Suc6 allemaal en laat de moed niet zaken
Spannend allemaal. Pekske, jammer meid, het zou nog kunnen maar goed dat je je er niet op vast pint dan valt het alleen maar mee als het wel positief is over een paar dagen. Hier nog een paar daagjes wachten, misschien zondag of anders woensdag mijn NOD, ben benieuwd !
Hallo allemaal, nou januari bijna voorbij maar voor mij en nog wat anderen extra spannend...... Ben minder nerveus, maar wel een beetje. Ik hoop het zo, maar denk het op een of andere manier van niet.. : Hoop het zo, misschien te veel, nee dat kan niet Nou iedereen goodluck en zenuw ze...... Nogmaals ik hoop het zo
hallo.. voor mij wordt het ook nog wel wat spannend in januari... ik mag over 5 dagen testen als dat dan nog zin heeft... heb gewoon sterk vermoeden dat de zullen komen. Succes voor iedereen. Liefs jollie
Hoi, @Moons: Nee de zijn er nog niet. Maar mijn temp. zakte. ik heb nog geen echte buikkrampen. Ik had nog een gratis stick van matcare liggen en die heb ik vanmorgen gedaan. Hij bleef maagdelijk wit. haha Dat had ik ook verwacht hoor! Nu maar wachten op de Ik hoop dat ze snel komen, want dan is mijn cyclus weer normaal. Oh ja, heb mijn gebruikersnaam moeten veranderen. Ik sta voor de klas en nu heeft de directie vragen van ouders gehad, die dus mijn eigen naam hadden gezien op deze site! O wat was ik kwaad :x Ik wil niet van de site af, want ik vind jullie allemaal zo lief Dan maar mijn gebruikersnaam veranderen, in de hoop dat ze nu ophouden met zeiken. Blijkbaar mag ik geen privé-leven hebben ofzo?
Avalon Gefeliciteerd! Succes allemaal deze laatste dagen van januari! (ben altijd wel blij als deze maand voorbij is en nu nog ietsjes meer... ben toch altijd benieuwd als NOD nadert )
Hoi Vlinder78, Wat een toestand zeg over die gebruikersnaam. Je moet toch zelf weten wat je doet in je vrije tijd en hier doe je toch niemand kwaad mee. Goed dat je wel blijft ! Liefs, Bibu !
Heey Moons, Heb nog geen idee wanneer ik ga testen! Pff er is nog steeds te bekennen! Mijn geduld wordt voor het eerst echt op de proef gesteld! Liefs Pearly
Hoi, Het probleem dat ze ermee hebben is, dat er dus een juf bezig is zwanger te worden. Dan kunnen een paar ouders alleen maar denken: "O jee, dan krijgen we invalproblemen en daar heeft mijn kind last van!" Erg jammer, dat ze niet kunnen denken: "Wat leuk voor die juf, dat ze graag een babytje wil." Mijn baas vertelde, dat ik erg populair ben bij de ouders en dat ze zich daarom zorgen maken. ik zou het dus als een compliment moeten zien. Nou, dat voel ik op dit moment even niet zo! Ik kan er echt slecht tegen als er voor mij wordt bepaald, wat ik moet doen.
@Vlinder: vind het echt te gek voor woorden. Ze snappen toch zelf ook wel dat iemand op jouw leeftijd op een gegeven moment ook kindjes wil! Al wilde je er 8 ... echt te triest dat ze dat aankaarten bij de directie... Sinds net wat ongikrampjes. Ben benieuwd of het doorzet of net als vorige week opeens weer ophoudt. :
Eerder mag natuurlijk ook Als je het maar wel meteen laat weten! (ik ben niet nieuwsgierig, is belangstelling 8) ) Als er morgen niks is test ik morgenvroeg om half zeven Dan kan ik het nog samen met mn mannetje doen voor zn werk! Zelf ben ik de hele dag heerlijk vrij 8) Dus daarna lekker weer mn bed in Liefs Doris
@vlinder sjee wat een gedoe zeg! Denk je een prive leven te hebben komen ze het zo verzieken, triest. ze hadden je beter kunnen laten gaan, pfff snap die mensen niet hoor Hier een lekker dagje tot nu toe Net mn nieuwe foon gehaald dus ben weer lekker zoet Strakkies weer werken pfff nog geen zin in, maar ja als iker eenmaal ben dan is het ook zo weer voorbij.
Heey, ja tuurlijk laat ik iets weten als ik eerder zou testen! Maar probeer ook te wachten tot morgen! 8) Liefs Pearly
Hoi meiden.... Ben ik weer. Moest vandaag werken, maar kon gelukkig wat eerder naar huis. Hier nog geen te bekennen. Misschien dat ik morgenochtend toch een testje er tegenaan gooi. Ben het wachten nu wel erg zat.