Volgens mij begint het hier aardig leeg te lopen, óf ze zijn zwanger óf ze zijn verhuisd naar het februari-topic.... De anderen zitten op de wachtbank, ik moet samen met een paar anderen nog een week wachten tot NOD...
Ja ongezellig hoor. Valt niet veel te kletsen... Krampjes hier zijn weer over... en nog niets te zien, dus we wachten maar weer af.
Hier ook geen zin meer om te wachten... Hopelijk hebben we morgenochtend postief nieuws! 8) Groetjes Doris
@ Brigitte ... Dankje voor het duimen. Mocht het positief zijn meld ik me ook bij de september mama's. Zou dan 4 oktober uitgerekend zijn, maar ivm een geplande keizersnede zou het dan eind september worden. @ Doris .... Spannend hoor. Zal ook voor jou duimen.
volgens mij is het bij mij ook niks hoor deze maand. heb nu al ongi buikpijn en in mijn rug. morgen maar de gyneacoloog bellen, ga ook niet langer meer wachten.
@ Andrea.... ja, ik ben in November bevallen van onze mooie zoon Neil... Helaas is Neil net voor de geboorte overleden... door een te kleine placenta. We gaan nu weer lekker de natuur zijn gang laten gaan, vandaar dat ik me ook niet blind ga staren op een paar dagen overtijde, dit is onze eerste ronde weer en ik heb geen idee wat mijn cyclus doet, dus we zien wel... @ de rest: heb niet helemaal bijgelezen sorrry... zag wel dat het voor sommigen echt heel spannend is en ik duim mee!
nou hier zijn die klote ook weer gearriveerd. ook al wist ik het eigenlijk al , ik heb al de hele dag een rothumeur. waarom wil het toch niet lukken? ik denk dat ik vanaf deze maand maar eens ga beginnen me ovulatie testen eens kijken of we daar een beetje wijzer van worden kuzz
Hoi Meid, Balen zeg....... ik hoop dat je de komende ronde (met of zonder ovu testen) heel veel geluk hebt ! Liefs, Bibu.
@ Door ... fijn om weer wat van je te horen meid. Hoop voor jullie dat je snel weer een klein wondertje mag dragen. *Dikke knuf*
@mommy to be: Jammer, zeg! Succes in de volgende ronde. @Door: Sterkte! Ik hoop dat het snel weer raak mag zijn! @Doris & Pearl: Succes met testen! En laat het positief zijn! Er is hier nog steeds niets! Ik ben het beu. Het doorzichtige slijm wat ik een aantal dagen geleden had, is verdwenen. Nu bespeur ik gele afscheiding. Ik zit steeds te kijken of dat omslaat naar bruin. Ik heb net flink gegeten, maar neig weer naar vette hap. :x
@ mommy to be balen meid! Hopelijk bezorgd de vakantie in de ardennen jullie een mooi wondertje! succes! Hier nog steeds niks te bekennen! Liefs Pearly
Hoi hoi meiden Vanmorgen met hoofdpijn uit bed en later in de middag bijna over s''middags last weer van me onderrug en een zeurderig gevoel heel anders dan een ongi gevoel en trekkerig En ik vind m ook een beetje opgeblazen en rond onder me navel een klein beetje hard maar denk dat ik ongi moet worden zijn deze kwaaltjes ook zo'n soort zw kwaaltjes? Liefs Tijgertje23
Oja en ik laat echt alles uit me hand pleuren niet normaal maar ja komt wel weer goed Liefs Tijgertje23
Dat vermoeden had ik al, maar ik wilde er zelf niet over beginnen, is iets wat jij aan moet geven om het over te hebben vind ik. Heel veel sterkte in ieder geval en succes met het weer zwanger worden. Je maakt het wel meteen spannend...
hey allemaal, ik ben ook nog aan het wachten, heb zondag mijn NOD. Ik had net opeens een roze veeg op het toilet Ik weet niet wat ik daarvan moet denken, word ik ongesteld of is dit misschien een innesteling? Ik begrijp er niets van. Alle zwangeren trouwens gefeliciteerd en de rest die weer hadden veel succes weer, ik denk aan jullie.
Hoi Sporty Ik zie dat we gelijk lopen leuk Hoop voor jou dat het ook een positest wordt maar ik heb nu ook lichte klachtjes 3 dagen geleden had ik last van me borsten maar nu ook niet mer en ook niet gevoelig echt heel raar Maar we zien wel Liefs Tijgertje23