NOD Januari

Discussie in 'NOD forum' gestart door Fransje77, 18 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sporty78

sporty78 Actief lid

15 jan 2007
    195
    0
    0
    hey tijgertje,

lijkt me leuk als we samen een positieve test doen, zullen we dat maar afspreken?
    Het blijft allemaal maar vaag dat vrouwenlichaam, met al die zogenaamde symptomen.

2. margaretha

21 nov 2006
    60
    0
    0
    hoi meiden!

ik heb me maar voorgenomen dat ik me deze maand niet meer zo gek loop te maken, hopelijk is het raak, maar als het niet zo is dan maar op naar de volgende, en de volgende, tja verder kan je er zelf ook weinig aan doen, ben al 7 jaar gestopt met de pil, we zijn nu begonnen aan onze 3de maand om te oefenen, wat uiteraard ook niet erg is, een vriendin die verloskundige is zei laatst ook nog maar een keertje tegen mij dat de kans klein is dat het gelijk de eerste keer raak is, dat lees je trouwens ook overal, nou ja wat ik eigenlijk wil zeggen is dat het wel komt, ook al is het dan niet op het moment dat je graag wilt dat het raak is, het komt wel, ik heb ook gehoord dat als je er teveel mee bezig bent dat dat ook invloed kan hebben en dat wil ik dan maar voorkomen, wat wel moeilijk is,want telkens tegen het einde van de maand, begin ik weer te hopen en op allerlei symptomen te letten en dan zijn die laatste dagen en vermoeiend en slepend.... nu dus maar proberen of dat deze maand iets minder kan, haha! heel veel suc6 voor iedereen en natuurlijk duim ik ook voor degenen die nu overtijd zijn!

3. Linneke

Linneke Actief lid

28 dec 2006
    352
    0
    0
    Friesland
    Hé meiden,

Ik ga morgen een afspraak bij de huisarts maken... Kan nmlk pas over 3 weken bij de gyn terecht en wschnlk moet ik toch eerst een verwijzing van HA hebben.. Dus laat de afspr. bij gyn mooi staan.. des te eerder kan ik daarheen..
    Ik wil gewoon duidelijkheid.. Als ik geen eisprong heb, laat 'm dan in hemelsnaam maar opwekken!

@Door: Hé daar was je weer.. had al vaker berichtjes van je gelezen.. Ik meende dat ze eerst dachten dat Neil overleden was aan een infectie? Maar dat is dus niet zo? (als je 't wil vertellen, hoor!)

@iedereen die wacht/klust/of ongi is.. allemaal heel veel suc6! Maar gauw een dikke vette plus allemaal! Kunnen we niet gewoon eens met het hele forum naar de oktobermamma's?

Liefs Lin (die zekerheid wil..wordt gek van de onzekerheid.. weet niet of ik uberhaubt wel een eisprong heb... misschien klus ik wel voor niks om de dag.. )

4. Doris

Doris Fanatiek lid

26 okt 2006
    1.197
    0
    0
    Goeiemorgen meiden!

Hier net getest, maar helaas geen streepje!
    Het wachten gaat dus gewoon verder...
    Nu eerst nog maar even naar bed, genieten van mn vrije dag 8)

Pearly, diddl en andere testers succes!

Groetjes Doris

5. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Nou...game over voor mij!

De duiveltjes hebben zich gemeld!
    !$!$!^&%&$%**(*%$^#$^ ik baal er best van.
    En ik heb nu mega zeurderige buikpijn!

Ladies die nog gaan testen..........good luck!

6. Schaapje82

Schaapje82 Actief lid

1 sep 2006
    494
    0
    0
    @Silla: Balen, succes in de volgende ronde!

@Doris: Jammer. Misschien te vroeg getest? Of denk je dat het deze ronde niet raak is?

@Linneke: Succes! Ik hoop dat je maar snel weer ongesteld wordt, zodat je verder kan.

@sporty78: Spannend. Het zou een innestelling kunnen zijn. Nu maar afwachten...

@tijgertje23: Ik hoop dat het kwaaltjes zijn voor het 'goede doel'!

@margaretha: Heel goed plan! Maar als we dat allemaal zouden doen, zou het wel heel rustig op het forum worden, zonder al die klachtjes over kwaaltjes en of het wel of niet raak zou zijn. ;)

7. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Nou dames volgens mij komen ze er eindelijk aan! Vanochtend dacht ik wat rose te zien op het toiletpapiertje. Dus maar even in de gaten houden.

Niet erg hoor... had ook niet de illusie dat het meteen na MK raak zou zijn. Vind alleen dat 9 dagen over tijd een beetje teveel van het goede...

Hou jullie op de hoogte na mijn volgende toiletbezoek :D

8. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    He Jannes, bij mij zijn de duivels idd gekomen, vanmorgenvroeg, wel is waar licht maar nu heb ik wel mega buikpijn dusss tzal wel zijn doorgezet.! Tja t was voor mij toch een teleurstelling dat het niet direct na mijn gelukt is, maarre als het vandaag bij jou doorzet dan lopen we ong. gelijk....zou februari dan onze maand zijn?
    Ik had na mijn MK al het gevoel dat het Februari zou worden (gek he) maar toch had ik (wel) de illusie dat het mss wel eerder zwanger zou zijn...

Greetz Silla

9. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Oja Jannes, het kan dus zijn dat je cyclus na je MK wat langer kan duren, vandaar dat je dus " overtijd" bent. Bij mij was dat ook maar dan bij mijn 2e mk, nu (na mijn 3e MK) is mijn cyclus bij maar 1 dag langer dan normaal....dus dat valt mee....

10. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Nou ik snap mijn overtijd niet. Zeker niet omdat ik mijn eisprong heb gevoeld (en positief getest). Mijn luteale fase heeft dus 20 dagen geduurd! Maar ja, je lichaam kan raar doen na een MK.

Ik hou vandaag in de gaten en dan ga ik je vast in NOD februari ontmoeten.. Gezellig kunnen we samen opgaan :D

11. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    huismoeder / administratie schildersbedrijf van mi
    provincie Groningen
    Silla, zie net dat jij al 3 x een mk hebt gehad. Wat erg voor je. Weet je ook hoe dit kan, is dit onderzocht of is dat gewoon puur pech dat het jou 3 x gebeurde?

Liefs Moons

12. Doris

Doris Fanatiek lid

26 okt 2006
    1.197
    0
    0
    Zo, ook weer wakker ;)

@ schaapje: idd misschien toch nog te vroeg.
    Heb eigenlijk helemaal geen klachtjes alleen in rechter zijkant wat steekjes. Maar ik moet toegeven, als je dan weer overtijd bent ga je er toch wel weer op hopen :(
    En je kon met heel veel fantasie een heel vaag streepje zien, maar dat was de vorige keer ook en toen ging het ook al vrij snel daarna mis, dus voor mij is het pas raak als ik een dikke vette streep zie!

We wachten maar weer verder 8)

Groetjes Doris

13. pekske

pekske Fanatiek lid

25 okt 2006
    2.216
    0
    0
    goedemorgen allemaal,

voor sommige is het helaas al weer game over zeg k, heel veel sterkte vandaag en op naar de volgende ronde.

voor mij zal het ook wel game over zijn, ik heb buikpijn, normaal niet zo erg als nu dus dan zal het zeker wel over zijn.
    morgen zullen ze zich wel aan kondigen ben ik bang.

maak zo al zovast een afspraak bij de gyn om mijn eileiders na te laten kijken.

groetjes peggy

14. Doris

Doris Fanatiek lid

26 okt 2006
    1.197
    0
    0
    @ Silla: Balen meid, maak er vandaag een off-day van incl een kast vol zoetigheidheid en snacks! Ga jezelf het weekend lekker verwennen! Hopelijk kan je daarna weer met goede moed verder en ik hoop dat je gevoel klopt en het in februari dan echt raak mag zijn bij jullie!

Liefs Doris

15. Pearly

Pearly Fanatiek lid

11 sep 2006
    1.318
    0
    0
    Zuid-Limburg
    heey meiden,

Wilde vanmorgen met ochtend urine een test doen maar had hele hoge nood dus niet gelukt! Ik ben vanaf half 9 aan het wachten op een nieuw plasje! Maar er wil nog steeds niks komen! :( :confused:

Liefs Pearly

16. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    @ Moons,
    De onderzoeken zijn in volle gang. Echter moet ik er wel rekening mee houden dat er helemaal niets uit komt...het kan gewoon pech zijn, maar het kan ook door andere oorzaken komen maar goed ik zie het wel. Het enige wat ik wel gek vind is dat het telkens in de 7e week gebeurde en dat ik het dus 3x in 7 mnd tijd is gebeurd.

@ Doris,
    Een echte offday kan ik er niet van maken, tis mega druk om mijn werk. Wel neem ik bij onze vrijdagmiddag borrel een wijntje ofzo...nu mag het wel weer ff ;)
    Ik had me al voorgenomen om deze maand lekker gezond te doen, toevallig vroeg mijn collega'tje net of ik het wel zeker wist of ik echt niet mee ging doen aan de snackluch en ik heb nee gezegd, maar ja dat KAN ik natuurlijk nog terugdraaien ;)

17. Doris

Doris Fanatiek lid

26 okt 2006
    1.197
    0
    0
    Ohhhh Pearly, je maakt het wel weer extra spannend hoor! ;)

18. Pearly

Pearly Fanatiek lid

11 sep 2006
    1.318
    0
    0
    Zuid-Limburg
    Ik ben echt een druif!
    Pff ongelofelijk! Maar waar blijft mijn nieuwe plasje nou?

Liefs Pearly

19. Doris

Doris Fanatiek lid

26 okt 2006
    1.197
    0
    0
    Ja, ik zit ook met spanning op jouw nieuwe plasje te wachten ;)

Maar altijd hetzelfde, als je niet wilt plassen moet je en als je wilt plassen hoef je niet... Ik heb zo ook al een keer een test verknalt, zat zo te wachten op mn plasje dat ik op een gegeven moment dacht : ja nu moet ik echt! Dus ik over die test plassen, kwamen er maar een paar druppels... Kon ik nog weer langer wachten 8)

20. Bibu

Bibu Fanatiek lid

18 nov 2006
    1.496
    0
    0
    gezondheidszorg
    Zuid-Holland
    Hoi,

Ik heb de kraan voor je open gezet, hopelijk komt je plasje nu snel en brengt ie goed nieuws met zich mee !

Liefs, Bibu !

Deel Deze Pagina