Misschien is het nog wel te vroeg! zit pas op dag 14 na mijn eitje! Heb altijd een korte DPO van 10/11 dagen! Heb me vaker afgevraagd of dit wel genoeg tijd was voor een goede innesteling! Maar ben nu echt overtijd nooit eerder geweest! dus wie weet! Zou ronde 9 beloond worden? Liefs Pearly
had je al bij de temp kaartjes gezien maar blijf je vandaag hier in de gaten houden...... meid ik hoop dat je plasje snel komt en dat je twee mooie streepjes ziet
laten we het hopen. de vruchtbare dagen zijn dan weer achter de rug dus kunnen we optimaal genieten en ff nergens over nadenken. jij veel succes met je nieuwe plasje. ik hoop voor jullie dat t raak is ik ga nu lekker mijn teleurstelling weg shoppen kuzz
Nou net naar het toilet geweest.... niets! Witte tampon.... Zou ik me vanochtend nou vergist hebben. Zag toch echt drup rose. Had wel harde ontlasting, dus misschien was het daarvan. Nou maar weer een nieuwe tampon ingedaan. Wie weet zet het nu door. Hoezo FRUSTI toestanden! :x
Heey ben ik weer! Helaas negatief! Hmm en nu maar weer afwachten! Ik snap er nu helemaal niks meer van! Ben NOOIT overtijd! Maar misschien dat het nog te vroeg is! We wachten weer rustig verder! Liefs Pearly
Ja er zit helaas niks anders op meid! Wanneer ga jij een nieuwe poging wagen? Ik zondag of anders maandag! Liefs Pearly
Het sneeuwt hier! Maakt het wachten wel wat gezelliger 8) Ik moet me nu inhouden, heb dan meteen de neiging 3x op een dag te testen... Maarja ik snap ook wel dat dat geen nut heeft.. Zondag maar weer is proberen...
Sneeuwt het daar? Leuk! Hier niets te zien namelijk.. Spannend hoor hier, ik ga met jullie allemaal mee hopen en wat minder op mijn eigen lijf letten.. maar das toch wel moeilijk he?
Ik ga ook ff shoppen! FF met mijn hondje naar de dierenwinkel is vandaag jarig is 1 jaar geworden! Veel shop plezier! Hoop dat er straks inderdaad wel nog positief nieuws staat! Liefs Pearly
Daar ben ik dan meiden...moest vanochtend nog onze auto in de verzekering doen. We kunnen hem morgen halen en ik was het vergeten. Heb vanmorgen getest en helaas maar 1 streepje. Ook nog geen teken van de , zal dus moeten wachten. Snap er niets van, heb toch echt m'n ei een week eerder gehad dan afgelopen maanden. Doris en Pearly....balen meiden, maar "gelukkig" kunnen we saampjes verder wachten.
Hoi, Bij mij is het denk ik game over. Precies 14 DPO. @Jannes en Sila: Zullen we er voor gaan volgende maand???? Alle drie met kerst mk gehad, dus ik vind dat we volgende maand aan de beurt zijn. Mijn cyclus is langer dan die van jullie, dus ik moet iets langer wachten, houden jullie mijn plaatsje dan bezet? Sila ga jij ook voor ronde 8? Is mijn geluksgetal, dus we hebben al een streepje voor! Jannes: ik duim nog wel voor je. @de wachtenden.......Ik hoop dat het jullie wel gelukt is! Ik zal mijn opdracht geven geen vriendjes naar jullie te sturen! Liefs vlinder
@Diddl: jammer van je negatieve test vanmorgen... maar wie weet was je iets te vroeg... en voor november moet je nog en maandje wachten..... Maar goed als het dan ook zo is is dat ook niet zo heel erg meer...
November zou ook een prima maand zijn. We hebben dan nog maar 2 verjaardagen op de kalender staan. Is een van de rustigste maanden [samen met augustis] die we hebben.
nou meid mocht het deze maand niet gelukt zijn dan zou ik zeggen go for it...... en november is leuker dan december met al die feestdagen... hihihihi... lig je straks te bevallen met sinterklaas of kerst