Silla, hopelijk komt er niets uit die onderzoeken en is het gewoon domme pech. Wel vreemd inderdaad dat het steeds met 7 weken gebeurt. Ik ben vandaag 5 w en 4 dagen en dit is de dag dat ik bij de mk begon te vloeien. Hoop dat deze dag snel voorbij is, ben er toch wel mee bezig en beetje bang dat het weer gebeurt. Gelukkig heb ik deze keer wel het gevoel zwanger te zijn en heb ik ook symtomen, dit had ik vorige keer namelijk helemaal niet, werd alleen niet ongi en had een positieve test, maar meer ook niet. Voelde mij toen ook absoluut niet zwanger. Nog 2 weekjes en dan mag ik voor de echo, dus nog even geduld. Liefs moons
@ Vlinder, kom er bij! Tis voor mij ronde ? Ik ben nu al een jaar bezig (waarin ik dus in de laatste 7 mnd. 3x zwanger ben geweest). Maar goed join the club en dat we elkaar daarna weer mogen begroeten bij de "November mamma's" .... @ Moons, Ik duim voor je dat dat het deze keer goed gaat. duim duimduimduimduimduimduim
Wat balen, geen +++++ vandaag! Ik heb heel de dag al wat druk op mijn buik, een echt vol gevoel. Ben ook vaak misselijk, moet constant speeksel wegslikken met een vieze smaak in m'n mond. Afscheiding is zo goed als niets... Ga er gewoon vanuit dat dit alles met een aankomende ongi te maken heeft.
@ diddl Balen meid! Misschien het weekend of na het weekend meer geluk! We wachten weer geduldig af! Liefs Pearly
Ooo maar je bent veel te vroeg met testen! Kan nog allemaal veranderen. Hier niet veel verandering. Nog niet echt wat te zien, maar ik voel aan de krampjes wel dat het eraan komt. Dus ik denk morgen...
Ik heb nog niet getest, hoor, ik bedoelde de andere meiden. Zijn het de gebruikelijke krampjes bij jou of toch anders? Je weet maar nooit, natuurlijk.
Ik weet het niet.... ben net weer gaan plassen en er is echt niets te zien! Geen druppel meer. Wellicht kwam het vanochtend toch door de harde ontlasting... En de krampjes... ik heb het idee dat het ongi-krampen zijn, maar deze voel ik wel al op en af ruim een week :
hier knallende buikpijn, niet normaal, heb ik anders nooit. dus ze zullen er morgen wel zijn die duivels, heb al een afspraak bij de gyn voor de woensdag na carnaval. gaam we even verder kijken. alle wachters succes. alle ongi dames. klote, sterkte
Nou, wat ik nu toch heb! Ik net wezen shoppen, denk laat ik de digitale van cb kopen, vind ik altijd makkelijk mocht ik toch nog een wat duidelijker vaag lijnthe krijgen 8) Maar ik kom er net mee thuis, kon me natuurlijk niet bedwingen en dacht: "äch wat, ik doe er 1...." Tijdje gewacht en wat zie ik staan ........... zwanger! Das toch raar, vanochtend met de strips van deze site moest ik echt heeeel veel fantasie gebruiken om een lijntje te zien (met ochtendurine en gisteravond niet heel veel gedronken) En nu met de digi van cb ineens positief! Niet dat ik er niet blij mee ben hoor maar die van cb heeft toch heel wat meer hcgtjes nodig hoor ik altijd.... Ik vind het raar, en ga dus nog niet helemaal uit mn bol, vorige keer ging het ook al vroeg mis (toen ook een positieve cb), maar heeft 1 van jullie misschien enig idee hoe dit kan? Groetjes Doris
Nou hier zijn ze er weer hoor de kl#te . Een dag te vroeg nog wel, ben erg boos en verdrietig enzo. Ik hoop dat het de rest van deze maand wel lukt om de buiten de deur te houden, ik ga door naar februari.
geen idee maar CB digi (inderdaad meer hcg nodig; ongeveer 50) geeft niet zomaar zwanger aan..... maar wel raar dat je vanmorgen dan niets had... Vanmorgen wel een goede controlestreep? En anders voor je eigen gemoedsrust morgen of zondagochtend nog lekker een testje doen (ik heb 3 verschillende testen gedaan voordat ik het geloofde hahahaha)
Hoi Brigitte, Ja vanmorgen wel een goede controlestreep... Maar misschien is het hcg al wel weer aan het afnemen, vorige keer werden de lijntjes op de test ook steeds minder duidelijk... Dus ik wacht nog ff in spanning af. Heb nu wel meer last van mn buik (geen ongi pijn) dan de vorige keer, dus wie weet gaat het nu allemaal wel goed! Haha, ik ben nog steeds verbaasd 8) Liefs Doris
Hey Doris, Digiding zegt zwanger? Zeggen wij toch ook maar voorzichtig gefeliciteerd, Heidiii en mannetje van Heidiii
Dan is je test vanmorgen in ieder geval goed gegaan..... Maar als je hcg nu zou afnemen zou je met de cb digi niet positief testen hoor... daar heb je namelijk meer hcg voor nodig dan de testen van de site hier volgens mij... En de lijntjes worden na verloop van tijd altijd vager (tip uit het boekje van kluun om er doorzichtige nagellak op te doen dan zou dat niet het geval zijn.... hihihi).. ik had het na 3 dagen ook op mijn test en toen lekker weggegooid..... hihihi Ik ga je voorzichtig feliciteren maar snap je onzekerheid.... meid doe gewoon nog een keer een test morgenochtend en dan weet je het zeker... en die pijntjes in je buik kunnen er heeeeeeeel goed bijhoren!
kan heel goed zijn dat je te vroeg getest hebt.... ik hoop voor je dat je na je NOD nog een keertje mag testen..... En dan lekker met ochtendurine proberen