Heey Doris wat gaaf! OOh geloof dat ik ook een digitale ga halen! Heb de houder alleen nog test staafjes halen! OOh echt een Dikke Proficiat! Nu lekker genieten hoor meis! Liefs Pearly
Heey Pearly, Ja die digie is echt veel leuker Maar ik heb gister nog nieuwe teststrips hier van de site besteld, dus hoop dat die er morgen zijn, kijken wat ie dan aangeeft... Dus het blijft nog ff spannend! Iedereen al wel bedankt voor de voorzichtige felicitaties.... Succes allemaal! Liefs Doris
@ Doris...denk dat ik ook maar een digi van cb ga halen. Heel vreemd, maar toch alvast een klein beetje gefeliciteerd. Geloof dat cb wel betrouwbaar is. Misschien morgen of zondag nog maar eens testen voor de zekerheid.
Dan haal ik een hele nieuwe! hahah maakt ook niks uit! Maar wacht met testen tot morgenvroeg! of misschien zelfs tot zondag! Er was bij mij vanmorgen helemaal niks te zien! ook niet met heel veel fantasie! We wachten geduldig! Liefs Pearly
Eigenlijk stom dat ze die niet los verkopen. Voor hun goede omzet natuurlijk, maar zo heb je als het tegenzit een hele verzameling digitale cb dingen.
Heey meiden, ff vraagje: Is het mogelijk dat je na 9 rondes een cyclus kan overslaan? Heb geen zwangerschapssymtomen geen ongie symptomen helemaal niks! Alleen heel af en toe steekjes links naast het schaambeen! Ik snap er niks meer van! Liefs Pearly
Hai meiden, bedankt voor alle lieve woorden..... voor de meiden die de toch weer langs hebben zien komen, ik duim mee voor jullie volgende ronde! Hier nog steeds niks te zien.... hoop toch wel dat mn cyclus gewoon doet wat ie moet doen, op een zwangerschap hopen is denk ik echt nog te vroeg... Heb wel knallende koppijn, dus wie weet komen ze fijn in het weekend langs...
Toen ik een paar jaar geleden een tijdje met de pil gestopt was, heb ik ook eens een cyclus overgeslagen. Dat was na een maand of 4 na het stoppen. Ook niks aan de hand. (Een zwangerschap was toen het ergste wat mij had kunnen gebeuren, omdat ik net mijn relatie verbroken had.)
@Doris: Wat raar, zeg. In de meeste gevallen is het andersom. Alvast een voorzichtige proficiat! @Pearly: Misschien is het juist een goed teken dat je helemaal geen klachten hebt? Je leest hier wel vaker dat vrouwen die geen klachten hebben toch zwanger zijn. Ik heb vandaag testen besteld via de site. Als het komend weekend nog niet doorkomt, ga ik toch maar een testje doen.
Doris, die test zegt natuurlijk niet zomaar zwanger, alvast voorzichtig gefeliciteerd, en als de testen morgen komen gewoon nog een keer testen, maar denk toch echt dat je zwanger bent hoor. Liefs Moons
@Doris: Toen ik vorige maand heel even zwanger was, had ik drie positieve tests van kruidvat en de dag daarna een negatieve van cb digi. Wat ik probeer te zeggen is, dat die van cb denk ik wel meer hcg nodig heeft, want bij mij gaf hij al niet meer aan dat ik zwanger was en de kruidvat nog wel. Ik weet niet of dit wel helemaal duidelijk klinkt. Ik dacht dat ik ongi ging worden, dus had een tampon ingebracht, maar toen ik thuiskwam zat er alleen maar een beetje roze met bruin op. Helemaal geen rood. Temp. was wel heel laag. En ik voel me absoluut niet zwanger, juist heel erg ongi, dus vanacht zal ik wel de pineut zijn. Ik hoop dat die digi testen veel positief nieuws brengen. @sila: ik ben blij dat ik er bij mag. liefs vlinder
Wat is het rustig, zeg. Wie zijn er hier nog steeds aan het wachten? Het zou fijn zijn als alle meiden die ongi zijn geworden zich niet alleen aanmelden op de NOD-lijst bij de volgende maand, maar ook afmelden bij de huidige maand. Zo kunnen we precies zien wie nog wacht. Ik hoop dat ik vandaag nog de testen binnenkrijg, al reken ik er niet op aangezien ik nét voor 16:30 online heb betaald, dan doe ik gelijk een testje. Ik wil graag zekerheid voor ik mezelf helemaal opvreet. :x
Ik zit nog steeds op de wachtbank, het wordt wel steeds minder druk hier, maar we naderen natuurlijk ook het einde van de maand. Ik heb op het moment absoluut geen kwaaltjes, dus ik zal echt af moeten wachten, alhoewel ik ervan uitga dat ik de op visite krijg (Maar diep in m'n hart denk/hoop ik dat ik zwanger ben!). De misselijkheid is weg, geen steken meer in mijn buik, maar ook geen afscheiding, als er wat is, is het doorzichtig/wit slierterig ( ), ben wat moe, maar niet overdreven, ben niet chaggo, heb geen zin in chocola... Nog 5 dagen!
Ja, dat doorzichtige had ik ook rond en na mijn NOD. Wat geinig dat de meeste leden een achter een 'slijmerige opmerking' zetten. Ik heb nu het probleem dat mijn broeken bijna niet meer dicht kunnen. Heb ik zoveel vette hap gegeten afgelopen tijd? Verder heb ik nog steeds last van menstruatiekrampen en 'nattigheid', zonder er afscheiding is. Af en toe heb ik wel wat van gele afscheiding. Ik heb ook soms een drukkend gevoel op mijn borst. Het stomme is dat vrijwel alle zwangerschapskwaaltjes ook ongikwaaltjes kunnen zijn. :x
hallo allemaal, Dit is mijn eerste bericht op deze site. Ik was op zoek naar meer info over symptomen en hoe het allemaal werkt, en toen kwam ik hier. Zoals ik heb geleerd uit alle info heb ik vandaag innestelingsdag. Maar waarom ik me er nu al in verdiep is omdat ik mij deze week anders voelde dan anders. Het is vrijwel onmogelijk om meteen na de eisprong al dingen te voelen geloof ik, maar ik heb de volgende symptomen bij mezelf gemerkt: - vanaf afgelopen dinsdag is mijn lichaam veel moeier dan normaal, terwijl ik goed slaap - sinds woensdag zijn mijn borsten wat steviger en zijn mijn tepels vrijwel constant hard (allebei nog nooit eerder opgevallen) - ik heb het zo koud, kom niet in slaap 's avonds omdat ik het zo koud heb. Terwijl ik onder 2 dekens lig, en absoluut niet ziek ben. Verder, ik slaap dus goed, ik eet heel gezond, ik beweeg goed, daar kan het niet aan liggen. Dus heb ik ineens een lichtbruin vermoeden dat het wel eens zwangerschap zou kunnen zijn. Maar ja, misschien heb ik het helemaal mis... Ook heb ik natuurlijk al een test gedaan, maar nu heb ik gelezen dat dat totaal geen zin heeft omdat je lichaam pas ná de innesteling zwangerschapshormoon uitscheidt. Dus daar heb ik nu even helemaal niks aan. Herkennen jullie dit als symptomen voor zwangerschap? Hebben jullie hier wel eens van gehoord? Ben benieuwd. Alvast dank voor de reacties!
Welkom op het forum, Mint! Is dit je eerste ronde? Ik herken alleen de moeheid. Ook zonder zwangerschap heb ik het ijskoud. Aan mijn reactie heb je dus niet zoveel. Heb je toevallig al in deze topic gekeken? Ik wens je veel succes met wachten! Ik hoop dat het deze maand raak is voor je!
Dank voor de tip schaapje, is wel handig om te lezen. En nee, dit is de 3e maand dat we het min of meer bewust proberen geloof ik, alleen ik heb deze maand voor het eerst berekend wanneer de eisprong was. Dat wist ik eerst helemaal niet. En in welke ronde zit jij Schaapje? Ik ben blij dat ik deze site gevonden heb, ik vind al die berichten van iedereen toch wel superhandig om je in te lezen in hoe en wat! Groet,
goede morgen dames kom ook weer eens aanwaaien kijken hoe het met jullie gaat typen doen jullie al aardig alleerst alle zwanger van hartegefeliciteerd meiden die ongi zijn geworden @(^%^%#$ da is echt balen heel veel succes in de volgende ronde schaapje hoop voor je dat je snel een positieve test in je handenmag houden doris heel voorzichtig geliciteerd cb testen hebben een hoger hcg nodig maar misschien die test van smorgens nog niet wakker geweest mint er zijn vrouwen die voelen en weten dat ze bevrucht zijn er zijn vrouwen die de innesteling voelen maar ja je symtomen kan op zwangerschap wijzen maar durf dat niet echt te bevestigen al hoop ik het voor jullie hoor hoelang zijn jullie voor een baby bezig succes Pearly ow meis ik hoop zo dat je zwanger mag zijn wanneer ga je testen we draaien hard de duimen we draaien ook voor alle wachters hard de duimen heel veel succes gr maria
Eigenlijk raar, want ik schaam me er niet voor, het is denk ik meer voor de omschrijving... Ik zal het niet meer doen,oké? Dat nattige gevoel heb ik ook, meestal duidt dat op een aankomende ongi, maar verder voel en zie ik niets. Gisterenavond ook wel wat ongikrampen, maar dat vond ik veel te vroeg. Wie weet komt het bij mij er dus toch aan, weer vroeger dan verwacht. Jij sterkte met wachten, want overtijd zonder positieve test lijkt me helemaal niets!