NOD Januari

Discussion in 'NOD forum' started by Fransje77, Nov 18, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jannes

Jannes VIP lid

Oct 6, 2006
    7,714
    1
    36
    Na een miskraam mag ook ik me weer melden in het NOD forum januari.

Weet niet of mijn banner klopt, maar ga maar gewoon even uit van een cyclus zoals ik deze voor de zwangerschap ook had.

2. Lintje

Lintje VIP lid

Oct 9, 2006
    6,218
    1,423
    113
    Nederland
    Jannes, al het geluk van de wereld toegewenst nu je weer in de NOD-fase zit.

xx Lintje

3. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

hallo meiden, na een druk kerstweekendje mag ik me nu op het wachtbankje begeven.... ben heel benieuwd...

4. Choco

Choco Fanatiek lid

Oct 30, 2006
    1,186
    0
    0
    Friesland
    Ik kom me ff melden, mijn nieuwe nod is op 31 januari.

5. daantje86

daantje86 Fanatiek lid

Nov 20, 2006
    3,570
    0
    0
    kraamverzorgende
    ijsselstein
    choco wat bale zeg

6. mellieklein

Dec 17, 2006
    38
    0
    0
    juf
    Rotterdam
    hoi hoi,

Kom voorlopig even hier meelezen / meekletsen. Eigenlijk is mijn NOD pas rond 4 februari. Mijn laatste cyclus duurde 40 dagen. Ik ga uit van 39 dagen. We zullen zien.

Iedereen heel veel succes in 2007!

7. bianc

bianc Fanatiek lid

Nov 30, 2005
    2,251
    0
    0
    Zuid-Holland
    mellieklein hopelijk is je cyclus deze maand wat korter en ga je positief testen!

8. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

Oct 28, 2006
    2,378
    0
    36
    Female
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Hoi dames

Heb een vraag aan jullie

Wanneer kun je een eisprong voelen eigenlijk want als ik altijd een test doet is ie negatief
    Ik doe de test 3 dagen voor me eisprong van de calculator en ben meestal altijd om de 28 dagen

Wie kan mij uit de brand helpen?

Liefs Tijgertje23

9. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

Dec 1, 2006
    1,561
    0
    0
    Ook ik heb mijn NOD in januari, rond de 23e pas. Dus dat duurt nog wel even. Vorige cyclus was 37 dagen, die ervoor 30. Heb 'm eerst op 30 gezet. En dan zie ik het wel.
    Zie hier weer veel meiden uit het dec forum.

groetjes Nikkie

10. Grassprietje

Grassprietje Fanatiek lid

Dec 3, 2006
    2,328
    0
    0
    tukkerland
    hier is alles ook oke...Ik ga niet al mijn kwaaltjes hier neerzetten..Ken mezelf want ga me dan echt gek maken..

Dus maar weer afwachtten...En ondertussen ook maar door klussen..Je weet maar nooit......

11. bianc

bianc Fanatiek lid

Nov 30, 2005
    2,251
    0
    0
    Zuid-Holland
    doorklussen moet je zoizo, wel of niet een eitje op komst, het is en blijft ook nogeens lekker he hahaha;)

12. lot23

lot23 VIP lid

Aug 13, 2006
    6,130
    0
    0
    gelderland
    ik heb plaatsgenomen op de wachtbank zondag een dikke vette ovutest en gister was de teststreep alweer wat lichter dus heb waarschijnlijk ma of dinsdag mijn ei gehad, heb nu alleen sinds gisteren een beetje een licht pijnlijk gevoel onderin mijn buik in de buurt van mijn eierstokken komt vast van het ei nog niet eerder zo gehad. we zullen zien over 14 dagen hoop zo dat het raak is!

succes voor degene die naast mij zitten op de bank en degene die op hun ei wachten klussen maar en zet m op!

allemaal succes dat er snel in 2007 een boom aan positieve zwangerschapstesten is!

liefs

13. mellieklein

Dec 17, 2006
    38
    0
    0
    juf
    Rotterdam
    Hé,

Bianc, bedankt voor je lieve woorden, ik ga ook voor jou keihard duimen voor een snelle posi test!

Lot: ik zie dat je een lotgenoot van me bent met je lange cyclussen, kunnen we elkaar een beetje steunen tijdens het lange wachten, hihi.

Gr. Mellie

14. lot23

lot23 VIP lid

Aug 13, 2006
    6,130
    0
    0
    gelderland
    ja mellieklein vervelend he die lange cyclus had gehoopt dat deze maand wat korter zou zijn maar weer zo laat mijn ei nu hopen dat de cyclus nu 9maanden is. succes!

liefs

15. mellieklein

Dec 17, 2006
    38
    0
    0
    juf
    Rotterdam
    Ja Lot,
    Dan zou ik echt helemaal geen probleem hebben met het wachten! Met alle genoegen :)

Jij ook succes.. wel spannende dagen voor jou!

16. lot23

lot23 VIP lid

Aug 13, 2006
    6,130
    0
    0
    gelderland
    ja dan zou het lange wachten zeker geen probleem zijn! jij moet nog een poosje wachten tot je ei succes ik vind het zoals iedere maand toch wel weer een beetje spannend heb alleen een beetje "zeurderig'gevoel onderin mijn buik dat heb ik nog niet gehad had ook het idee dat het ei nu voor het eerst van rechterkant kwam voel ik er wel niet echt veel van maar toch iets mss brengt dat geluk!

liefs

17. titus

titus Fanatiek lid

Dec 6, 2006
    1,300
    0
    0
    kinderverpleegkundige
    even een kleine vraag.
    hoe weet je nou waar je je hier moet inschrijven zeg maar
    bijvoorbeeld:
    ik stop begin mei met de pil dan moet ik me bij juni inschrijven zeg maar?
    kan iemand mij uit leggen hoe dit werkt?
    groetjes

18. Grassprietje

Grassprietje Fanatiek lid

Dec 3, 2006
    2,328
    0
    0
    tukkerland
    Ho bedoel je dat precies?
    Bedoel je vanaf wanneer ronde 1 ingaat?

19. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

Dec 8, 2006
    6,488
    1
    0
    NOD is Niet Ongesteldheids Dag. Je meldt je dus aan in de maand waarin je hoopt Niet Ongesteld te worden! Dus wanneer je zwanger kunt zijn. Snap je?

20. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

Dec 8, 2006
    6,488
    1
    0
    Stel: je bent op 2 mei ongesteld geworden. Als je cyclus 28 dagen is, dan is je NOD op 30 mei. Dan hoor je dus in de NOD van Mei (in dat topic). Maar dat is nu natuulijk nog niet geopend omdat we daar nog niet zijn.

Dit nog even ter verduidelijking.

Share This Page