hoihoi als eerste doris gefeliciteerd! ik heb volgende week mijn NOD...w8 t wel af. moet wel al een paar dagen continu plassen maar ja dat kan ook van de kou zijn natuurlijk hihi
Gefeliciteerd Doris! Super! Ik zit nog steeds te wachten... mijn cyclus is inmiddels 44 dagen... vanmorgen negatieve test... We wachten af....
Aah balen meid! Duurt zolang dat wachten he? In welke ronde zit jij visjes? Hier voor het eerst ook overtijd en gisteren ook negatief getest! We wachten en wachten en wachten! Succes meid! Liefs Pearly
Doris ..... Gefeliciteerd meid. Ben blij dat de twijfel nu weg is. Lekker gaan genieten van die 2 streepjes. Hier zijn de gearriveerd. Balen, maar ben wel blij dat ik m'n lichaam nog steeds ken, was een beetje gaan twijfelen. Hopelijk volgende maand weer een korte cyclus...we gaan er weer voor.
Balen Diddl, maar fijn dat je wel weer wat vertrouwen in je lichaam hebt! Ik ga hard voor je duimen dat het de komende ronde raak is! Liefs Doris
@Doris:Gefeliciteerd! Ohh, wat super meid! Geniet er maar lekker van! Hier nog steeds niks te bekennen, heb maandagochtend afspraak met de huisarts om eventueel eisprong op te wekken. WEET IEMAND VANAF WANNEER ZE JE EISPRONG GAAN OPWEKKEN? STAAT DAAR EEN BEP. TERMIJN VOOR? OF LIGT DAT PER HA VERSCHILLEND? Liefs Lin (die het wachten zó zat is.. dan maar ongi, alles beter dan deze onzekerheid...)
Dan kan het ook nog september worden, maar bij mij kan het natuurlijk ook oktober worden!. Mijn man is 2 oktober jarig, zou wel een leuk verjaardagscadeau zijn. Met onze jongste was ik 25 oktober uitgeteld en die kwam pas 2 november. Maakt ook niet uit, als het maar komt en gezond is. Liefs Moons
Ik heb nu bijna de hele week last van me onderrug gehad en een keer lichte steekjes gehad Me borsten daar heb ik af en toe last van maar geen pijn ofzo en me tepels ook niet Vanmorgen was mijn temp 37,3 maar zou niet weten of dat wat is En sinds een paar daagjes last van lichte hoofdpijn wanneer ik ongi moet worden had ik daar nooit last van Maar ik wacht nog een paar dagen en dan zien we het Nou ik hou jullie op de hoogte Liefs Tijgertje23 En voor de testers ik duim voor jullie
@Pearly, spannend voor het eerst overtijd! En ik zie dat je in ronde 9 zit? Lijkt positief, of niet? Ik duim voor je! Heb je verder ook klachten? Ja, duurt lang, bah. Dit is pas mijn eerste cyclus zonder de pil, dus t schijnt vaker te gebeuren. Heb al regelmatig het gevoel gehad dat ik ongi was geworden, maar dat bleek niet zo te zijn. Heel apart. Ik test nu gewoon 1 keer per week. Heb eigenlijk geen idee wanneer je de huisarts moet contacten... enig idee? Ik ga nu maar es slapen! Slaap lekker allemaal!
Voor alle negatieve testers en mensen met de : BALEN! Ik hou het bijna niet meer van de spanning en aan de andere kant ben ik er ook heel rustig onde. Mijn lichaam vertoond nog steeds geen zwangerschaps- of ongikwaaltjes, nog steeds bijna geen afscheiding, wel meer steken in mijn lies (Lijkt wel bandenpijn) als ik wat drukker ben geweest of iets heb getild. Het wachten duurt nu niet meer zo lang, gelukkig!
@Naomi33: Balen, zeg. Je zou natuurlijk ook te vroeg getest kunnen hebben @Visjes: Ik hoop dat je ongi niet zolang meer op zich zal wachten. Uit eigen ervaring weet ik dat lang wachten echt geen pretje is. @Andrea mv Ryan & tijgertje23: Spannend! Wanneer gaan jullie testen? Ik verwacht mijn testjes dinsdag. Als ik word aangenomen voor een baan waar ik op heb gesolliciteerd, dan mag ik dinsdag beginnen. In dat geval denk ik dat ik dan woensdagochtend test (als mijn ongi nog niet is doorgebroken). Ik test liever zonder mijn man, want áls (met de nadruk op áls ) ik een positieve test heb, wil ik hem 's avonds kunnen verrassen op een speciale manier. Daarbij roept hij al maanden dat ik niet zwanger kan zijn, omdat we het daarvoor te weinig doen. Zo'n opmerking lijkt me niet bepaald leuk als je net negatief getest hebt.
heey meiden, Hier net weer getest met de cb digitaal en alweer negatief! Weet het nu ook niet meer! Heb nog steeds nergens last van! We wachten maar weer af! Liefs Pearly
Hoi wat denken jullie? Heb vanmorgen heel vroeg getest, was namelijk opeens nogal misselijk gister etc. Maar sliep dus nog half en heb geloof ik ook geen drie minuten gewacht, kijk ik nu net (4 uur later) zie ik een steepje staan.................... en het is zondag.......dus kan ook geen test halen, want ze zijn nu op... hebben jullie wel eens een steepje gehad met de test van deze site(na 3 min)terwijl jullie niet zwanger waren? x
Martine, is het een duidelijke streep of heel licht? Heb wel al een keer een hele lichte streep gehad, moest hem echt in het licht houden om hem te kunnen zien, dit was 2 dagen voor nod, werdt toen alsnog ongi, dus als ik jou was zou ik pas op mijn nod weer testen. Hopelijk heb je dan een streep die van het schermpje afspat! Ik duim voor je. Liefs Moons Ps dit was bij mij met een test van deze site.
Hoi Nou hij is niet heel donker maar wel duidelijk te zien... Maar je hebt gelijk is wachte nog even, mn nod op mijn banner is ook wel extra lang hoor, die haat uit van de langste cyclus.. Maar inderdaad toch maar even wachten....pfff slopend.... en dank je, hoop dat je gelijk hebt!
Martine, wat spannend voor je. Maar zoals Moons al schreef, zou ik ook over een paar dagen nog een keer testen, met dan een dikke vette ++++! Schaapje, ik ga woensdag of donderdag testen. Ik plas me eigen helemaal kwijt, het is gewoon helemaal schraal van onder van al dat plassen!