Ik moest ook even spieken of je al getest hebt Door. Wat moet dit spannend voor je zijn zeg. Ik duim voor je!
Hai Schaapje 82, Weet het nog niet voel me nog steeds bijna en of ongi , maar dit is of was ronde 3 dus opzich nog niet lang hoor! Tnx voor je reactie, btw Laat het je zo denk ik wel weten, want als het zo is dan komt het zo Laters iedereen....
Heey meiden Wordt spannend hier! Ik duim voor jullie dat het raak mag zijn! Hier ook nog steeds niks te bekennen! Ben het nu wel zat! We wachten maar geduldig af! Liefs Pearly
@just a roos: Ik hoop dat je gevoel het deze keer niet bij het juiste eind heeft. @Door & Martine: Hoe is het gegaan met het testen?
Hai dames, Bij mij zijn de in alle hevigheid losgebarsten zaterdag. ben er al weer bijna van af. Precies 14 DPO, dus dat geeft moed voor de volgende rondes. Vriend gaat ook nog stoppen met roken deze maand, dus we kunnen er weer goed tegenaan.
jeetje meid nog steeds niets te bekennen? Wanneer wil je weer gaan testen? Het kan toch bijna niet anders meer dan dat je ook een +++ zou moeten krijgen........ Hoe is het met je temperatuur?
Door en Martine: Hebben jullie al getest? Vlinder: BAlen! Mijn goede gevoel is verdwenen en waardoor kan ik je niet zeggen. Misschien is het wel een stuk zelfbescherming...Heb wel een zwaar gevoel in mijn buik, beetje ongi idee, maar heb meer het idee, dat als ik zo een dikke scheet laat of eens even goed naar de wc ga, dat ik daar dan weer van af ben. Morgenochtend ga ik alvast een test doen, ik weet het, veel te vroeg, maar ik kan niet wachten!
Hoi hoi, Heb vanochtend (voor het eerst ooit ) een test gedaan, maar helaas negatief. Ook nog geen ongi, dus wacht het deze week maar af. Hoop dat de ongi niet te lang op zich laat wachten, dat lijkt me namelijk helemaal irritant. @Pearly jij bent ook allang aan het wachten, hoop dat je snel die ++ test hebt! @ schaapje82 ga jij nog langs de HA? @ Andrea: ik hoop dat je zelfbescherming niet nodig is en dat je morgen positief test, succes! Anderen natuurlijk ook succes! Groetjes!
temp is 36.8 Ik ga vanmiddag nog een kruidvat testje halen! En dan nog maar eens testen! ben benieuwd wat het wordt! Jullie horen nog van me! Liefs Pearly
Nog steeds spannend hier! @ Vlinder: Balen meid! @ Pearly: Ik ben nog steeds aan het wachten tot we samen ons feestje kunnen vieren Kom maar op met die positieve test! Liefs Doris
Heey meiden, Alweer negatief! Wanneer moet ik de huisarts raadplegen? Heb nu sterk het vermoeden dat ergens iets niet klopt! We wachten maar weer af! Liefs Pearly
Jeetje Pearly, das balen... Nu weet je nog niet waar je aan toe bent! Ik heb de huisarts een keer gebeld toen ik 9 dagen overtijd was, moest nog maar een weekje afwachten.. Nog geen uur later brak mn ongi door 8) Succes! Liefs Doris
Hey Pearly, Je zegt zelf al dat je het vermoeden hebt dat er iets niet klopt. Lijkt mij al een signaal om naar de huisarts te gaan. Onzekerheid weg en je weet dan waar je aan toe bent. Iig veel suc6 Liefs Mannetje van Heidiii
Ok Thanx meid! Maar zit al in ronde 9 of maakt dat geen verschil? Weet niet welke ronde jij toen zat? Liefs Pearly
Ik denk dat ik toen idd pas 3 maanden met de pil gestopt was. Denk idd dat dat wel verschil maakt! Zou gewoon ff bellen, ook voor je eigen gevoel! Liefs Doris