@Linneke: Hoe is het met jou bij de huisarts gegaan? @Pearly: Balen, zeg. Ik hoop dat je snel weet waar je aan toe bent! @Doris: Bedankt voor de info. Ik ga ervan uit dat morgen mijn testjes worden bezorgd. Als ik dan negatief test, ga ik misschien een bezoekje brengen aan de huisarts. Schrijft de huisarts dan meestal meteen een receptje uit om je ongi op te wekken of blijft het bij een kijk-het-nog-maar-even-aan-verhaaltje? En hebben die medicijnen nare bijwerkingen? Heeft iemand hier daar toevallig ervaring mee?
Hoi hoi meiden Bij mij is het ook spannend nog steeds geen ongi Heb nog steeds een beetje wit/doorzichtige slijm Gistermorgen had ik 37,3 temp en vanochtend 36,9 dus ben benieuwd hoe hoog mijn temp morgen is Heb wel zeurige rugpijn en nog steeds lichte hoofdpijn en heb al 3 dagen last van lichte misselijkheid Maar ben benieuwd mijn hubbie vindt het ook errug spannend Nou ik laat jullie het wel weten Liefs Tijgertje23
@schaapje: Ik ben vanmorgen naar de huisarts geweest en ik moet dus eerst mn ongi afwachten! En voor ontpillen staat ongeveer een half jaar! Daarvoor doen ze zowiezo niks.. En daarbij, ik heb 2 kinderen en dus bewezen dat ik zwanger kan worden. Die medicijnen is dus niet even een receptje uitschrijven, maar zware medicijnen die nogal wat bijwerkingen kunnen hebben. Ook is dat geen pretje, je moet elke dag tempen, constant naar het ziekenhuis en onderzoeken, kijken of je al een eisprong hebt, kijken of er eitjes rijpen.. etc.. Dus na een half jaar wil ze eventueel wel kijken of ze dan mn eisprong opgaan wekken En als je na een jaar nog niet zwanger bent ga je pas in de mmm van testen doen enzo! Dus dat was een hele tegenvaller! Ik begrijp 't wel, maar ik had verwacht dat ze mn ongi zo even op zou wekken! Nou, ik heb wel een afspraak staan bij de gyn (maar dus géén verwijsbrief) en ik ga er toch heen. Misschien kan ze ook gewoon die medicijnen geven, zonder al die poespas erom heen? Nou, hoop dat jullie hier ook wat aan hebben.. Wel een domper, he? gewoon afwachten.. Laat me please zo snel mogelijk ongi worden! Liefs Lin
Tijgertje, dat klinkt veelbelovend! Wanneer ga je testen? Linneke, dat is balen, eigenlijk ben je nog geen stap verder gekomen! Ik hoop voor jou dat de zich héél snel aandienen, zodat je zonder zorgen weer verder kan!
@naomi33: Succes in de volgende ronde! @tijgertje23: Dat is inderdaad spannend. Weet je al wanneer je een test gaat doen? @Linneke: Wat vervelend, zeg. Ik wacht dan ook nog maar even af. Ik heb slechte ervaringen met medicijnen met bijwerkingen. Ik ben best wel zenuwachtig voor morgen en dat is niets voor mij. Zoals ik al eerder zei, ben ik vrij nuchter, maar aan de andere kant begin ik nu ook een beetje hoop te krijgen. En dat wil ik helemaal niet! (Zelfbescherming). Ik ben ook zo stom geweest om op dit forum te zoeken wat mijn symptomen zouden kunnen betekenen. En je raadt het waarschijnlijk al... veel zwangeren hebben dat ook (gehad). Tsja, het kan zoals altijd nog alle kanten op.
ik ben benieuwd of het bij jou raak is.. ik had precies dezelfde temp en ook wit doorzichtig slijm en niet zo'n beetje ook niet
Ik denk nog niet dat ik ga testen omdat ik 2 maand geleden ook 5 dagen overtijd was vandaar..... Ik heb nog wel een cb-tje liggen maar denk nog niet dat ik veel hcg heb zitten ga morgen of overmorgen maar kruidvat testen halen En nou is mijn rugpijn weer weg snap je het nou? Wat kan een lichaam raar doen he hi hi Mijn hubbie hoopt ook dat ik zwanger ben Liefs Tijgertje23
Hallo dames, Wat zit iedereen toch in spanning he? Ik ben vandaag ongi geworden! Eindelijk... wel jammer dat ik niet zwanger ben, maar ook wel blij dat ik nu duidelijkheid heb! M'n mannetje was wel een beetje teleurgesteld! Ik ga m'n banner maar even aanpassen!
Tijgertje, spannend joh! Kruidvat testen zijn wat gevoeliger, dus wie weet... Ik duim voor je! Visjes: Balen! Gelukkig kun je nu wel weer vol goede moed door naar de volgende ronde! Yvetje: Hoe voel je je? Heb je er een goed gevoel over? Ga je morgen ook meteen testen? Succes! Ik heb heel de dag al honger, echt niet normaal. Heb ik net goed geten, beginnen mijn darmen te rommelen en dan heb ik wéér honger. En niet lekkere trek, maar echt honger... Ik zei tijdens het eten al tegen mijn man dat ik hoop dat het door een zwangerschap komt en niet door een aankomende ongi, anders moet ik volgende week die extra kilo('s) er weer af werken.
@ andrea Ik heb helemaal nergens last van,echt vreemd...Niet van een aankomende ongesteldheid en niet alsof ik zwanger zou kunnen zijn..Dus ben benieuwd..Ik denk dat ik morgenvroeg ff test met een kruidvat test,dan weet ik iig al een beetje!Hou jullie op de hoogte!
@ Pearly ... Balen meid. Gewoon even bellen naar je huisarts. Al is het maar voor je eigen geruststelling.
Hoi Heb vandaag niet getest, mn testen komen morgen binnen dus ga morgen testen...spannend... is even afwachten of ze nog binnen komen voor mn avonddienst anders wordt het s avonds laat.... nog geen ongi dus te bekennen wel rugpijn vandaag en wat buikkrampen maar verder niks bijzonders.... succes allemaal!
Beetje vroeg, maar ik wil jullie even op de hoogte brengen: Ik heb net getest en ook al zie je het maar heel licht, ik zie toch echt 2 streepjes! Dit had ik bij Ryan ook, dus ik doe gewoon hetzelfde al toen en gooi er over een paar daagjes nog een testje tegenaan, maar ik ben in ieder geval al helemaal door het dolle heen! Ik heb geprobeerd er een foto van te maken, maar dat lukte niet, hij wilde niet scherp stellen.
Alvast gefeliciteerd! Ene de volgende test heeft vast en zeker dikke strepen! Geniet er maar lekker van Liefs Ikke
Andrea, woehaaa, spannend. Alvast voorzichtig gefeliciteerd en overmorgen vast een dikkere streep. Liefs Moons
Ik weet het niet hoor : : Ben gister niet ongi geworden, wel het gevoel en idee. Een heel klein beetje lichtroze, voel mn buik. Vind het heel spannend, wer vanmorgen om 6.30 wakker gelijk klaarwakker, durfde niet naar de wc, hihihi. Weer 1 druppeltje? Maar heb nu buikpijn en had hoofdpijn zoals altijd als ik het word. Voel nu wat maar weet niet of het nou, ik denk gewoon ongi te worden, dat zegt mijn gevoel, hoop het niet. Raar hoor Moet naar de W maar wacht nog ff, uitstellen en je zelf voor de gek houden, ben zenuwachtig, hihihihihihihihi Niet gezond, was gister trouwens heel hyper en nerveus, maar leuk! Nou u will know, if i do
hihih just a rose ik zit met precies het zelfde.... ook gisteren hoofdpijn en ongi krampjes en een heeeeeeel klein beetje roze slijm verder niks... gisteren avond en al een paar dagen ervoor behoorlijk misselijk net of er iets boven in mijn maag zit... en gisterenavond was het echt zuur het wou niet weg heeel vreemd.... mijn darmen zijn ook helemaal van slag af ,voel me ook super zenuwachtig terwijl ik juist deze maand er niet mee bezig ben geweest en ook heeeel weinig op forum gekeken heb...maar nu......... ANDREA gefeliciteerd! liefs wiesje