Andrea: alvast voorzichtig gefeliciteerd! Was al helemaal op zoek naar je berichtje, want was erg benieuwd hoe het bij je zou aflopen. Pearly: hoop dat je snel duidelijkheid hebt! En Schaapje en Tijgertje: ben benieuwd naar jullie testuitslagen. Hier nog steeds hetzelfde: wel buikpijn, maar niet het gevoel dat ik vandaag ongi ga worden, wat minder last van mn rug, maar nog steeds veel witte afscheiding. Ik hoop maar dat ik of deze week ongi wordt, of natuurlijk een positieve test heb... 8)
Hoi hoi, Spannend zeg, hier is het ook nog steeds wachten. Morgen is mijn NOD dus dan maar een testje als het nog nodig is, heb het gevoel dat ik ongesteld ga worden maar goed we wachten nog maar even af. Ik hoop het zoooooo...... voor alle meiden die gaan testen, ik duim voor jullie op positief nieuws en voor alle andere meiden duim ik ook hoor ! Liefs, Bibu !
duim duim duim Liefs Moons ps. eindelijk mijn foto van mijn testen in mijn album, heeft even geduurd, maar het is gelukt. Wil mijn buik er ook nog inzetten, vind hem zelf al heel dik, misschien wel 2 haha. Doe ik later even.
Ik heb ook dezelfde testen, zou wel mooi zijn twee van die roze strepen, we wachten maar "geduldig" af en ondertussen duimen draaien voor heel wat meiden !
even kijken of er hier al iets bijzonders is gebeurd hoor vind niet alleen voor me zelf spannend maar ook voor jullie
Ha die Wiesje, Nou ben nog niet ongi geworden, dacht het net weer wel te worden. Herken jou symps, maar hield me er deze maand niet zo mee bezig, dacht dat het altijd zo was. Dat van je darmen heb ik ook, maar heb vaker last van mn darmen dus weer zoiets waar ik niks mee kan. Ben nerveusig, wel spannend hoor Denk alleen nog steeds dat ik ongi ga worden, ik weet het niet hoor : : : Nou jij ook veel succes en iedereen die zwanger is gefeliciteerd en de rest veel succes. Ik laat het wel weten, Laters
Het zou toch leuk zijn om januari af te sluiten met een aantal positieve testen Ben jij wel vaker overtijd Just a Roos? Good luck allemaal
Ha Appie, Nee dit is de derde keer zeg maar en de afgelopen 2 keer was het werkelijk precies op tijd, paar uurtje eerder zelfs, dus tja : : Ja zou leuk zijn om januari zo af te sluiten, durf alleen niet te veel te hopen, of moet dat juist wel doen. : Spannnend spannend spannend Tnx voor je reactie btw
Vandaag duurde het wachten nog langer dan de afgelopen 18 dagen! Ik ben nu al uren niet naar de wc geweest, want stel je eens voor dat de postbode dan net de testjes brengt en je kunt niet meer plassen... Nu komt net de postbode voorbij en... geen post! :x *Gaat naar de wc en komt weer terug. Ach, het heeft toch geen nut meer. Ik zie net dat ik ongesteld ben geworden. 't Is eigenlijk dus maar goed dat ik geen testje heb uitgevoerd.
Meiden, ik ga jullie echt verlaten, ik ben hartstikke zwanger! Zie mijn albun voor beide testen! Heb net de digitale CB gedaan en deze gaf zwanger aan. Ik voel me ook echt zwanger, misselijk, plassen... Meiden, ik zie jullie snel in het oktober-topic!
@ Schaapje: Balen meid, maar nu weet je in ieder geval waar je aan toe bent! Heel veel succes in de volgende ronde ik ga voor je duimen! Liefs Doris