JJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Ik duim voor je en hoop dat ie posi is Heb jij ook last van lichte klachtjes Liefs Tijgertje23 Ik ga zo naar bed is wel mooi geweest zie jullie morgenavond wel weer Alvast weltrusten en slaap lekker iedereen
Heb helemaal geen klachtjes alleen dat vervelende gevoel in je buik dat je ongesteld gaat worden. Hopelijk kom ik morgen met goed nieuws. Slaap lekker !
Hoi meiden ik snel naar huis scheuren zodat testje kon doen, zijn ze niet binnen gekomen...........ahhhhh balen nou dan toch maar morgen ochtend naar de winkel als ze niet binnen zijn dan..... frustrerend..... succes allemaal!
Dankjewel tijgertje en Martine balen meid maar morgen snel een testje halen en hopen dat hij goed nieuws mag brengen. Hier draaien de duimen ook hoor voor iedereen die het nodig heeft.
@Andrea: YESYESYES! Gefeliciteerd meis! Wat super! Geniet er maar lekker van.. @tijgertje: Moeilijk om wat van je buik te zeggen, als je nou een voor en na foto had.. hihi @schaapje: hehe weet je eindelijk waar je aan toe bent.. Jammer, maar nu kun je weer verder iig.. Suc6 met de nieuwe ronde.. Ik weet hoe slopend het is om en geen ongi te krijgen en ook niet zwanger te zijn.. @iedereen: Succes en gaan we nu over naar februari of hoe werkt dat? Liefs Lin (die zichzelf vandaag zóó zielig vindt.. snik snif)
Meiden, goedemorgen. Voor allemaal een dikke knuffel die hem nodig heeft en ik blijf duimen voor de nod'ers. Liefs Moons
even een vraagje, heb 1 dag geleden getest met de test van de site. negatief, nu las ik hier dat ie al 4 dagen voor nod gedaan kan worden. nu wilde ik vrijdag weer testen. of is dat eigenlijk niet meer nodig en kan ik wachten op wat vinden jullie....?
Lieve Andrea & mannetje, Supergefeliciteerd! Dat jullie maar een goede zwangerschap mogen hebben en over 8,5 mnd een wonderschoon, gezond kindje in jullie armen mogen hebben. Liefs, Gaby
het kan zijn dat je te vroeg getest hebt... maar zag dat je ook wel eens een cyclus van 40 dagen hebt gehad.. ik zou die 40 dagen nu ook even afwachten en ben je dan nog niet ongi dan zou ik er eventueel een testje tegenaan gooien......
ja, je hebt gelijk ook. elke keer neem ik me voor om niet gespannen te worden in deze periode maar pfff. word ook niet blij van die lange cyclus. dank je wel in ieder geval!
Hoi hoi, Testen was niet meer nodig, vanacht om 3 uur ongesteld geworden. Vanmorgen een lekker potje gejankt maar gelukkig weer getroost door mijn ventje. Vandaag maar rustig aan en hopelijk meer geluk in ronde 8. Liefs, Bibu !
Bah bah bah Bibu! Balen joh! Gooi maar even lekker alles eruit. En al het geluk voor de volgende ronde. Zie je in feb. Liefs, Gaby
Dankjewel lieverd, Wat kun je je dan ineens weer op je plaats gezet voelen he ?! Had deze maand nergens last van alleen die nare krampjes in mijn buik dus had al wel het idee dat het niks zou zijn maar dan toch valt het als een steen op je maag. Gelukkig krijgen we weer een nieuwe kans deze ronde. Bibu !
He Bibu, wat balen zeg! En Schaapje voor jou ook, al is het misschien ook wel fijn om zekerheid te hebben.. @Linneke wanneer moet jij naar de gyn? Denk trouwens dat we gewoon hier blijven en nog niet naar feb gaan? @Tijgertje: ik herken je klachten echt, maar goed, ik weet niet meer waar ze nou op duiden. Succes iig! En is er verder nog getest vanmorgen? Hier weet ik het niet, misschien word ik vandaag ongi, maar dat zeg ik al een paar dagen... pfft.. raar zo'n lijf