Vervelend meid ! Ik heb ze vanacht ook op visite gekregen. Op naar de volgend ronde maar weer. Ik verhuis naar Maart.
Wiesje is je banner wel goed? Hier nog niks te bekennen, afgelopen zaterdag weer een testje ertegenaan gegooid.. Ik meende wat te zien, maar volgens mijn vriend was dat alleen als je hem in het licht hield..haha! Nou .. Heb Theunisbloemolie gehaald en tarwekiemolie.. Dus nu maar hopen dat ik snel ongesteld wordt... Had niet gedacht dat ik dat nog ging zeggen! Ik schuif dus ook naar de nod februari, want vandaag wordt het em ook niet meer denk ik..
hahah ja ik zag het ook... 239 dagen overtijd of zo ... had met mn chagarijnige kop 2006 ipv 2007 ingevuld raar verdeeld is het toch he... ik baal dat ik ben en jij hoopt er op (als het niet wat anders is natuurlijk) gekke wereld.. maar we houden de moed dr in met zn allen toch bibu ik denk dat ik nog net februari mag meedoen... nou k ga ff lekker sip wezen..... veel liefs dikke knuf wiesje
Leuk om jullie allemaal weer te lezen of te moeten lezen dat jullie doorgaan naar de volgende NOD, wat heel erg jammer is. Ik wens jullie heel veel sterkte. Of met de zwnagerschap of met zwanger worden. Ik heb in December voor mijn NOD toch getest en wilde even zeggen heb de eerste verloskundigen afspraak gehad en blijk zwanger van een tweeling. Wat ik heel erg spannend vind , wilde het ffies kwijt aan oude vertrouwde groepie. Met liefs van smutsie
Kom nog even hier kijken.... Andrea ... Gefeliciteerd meid! Pearly... Hoe lijkt het bij jou? Smutsie...Gefeliciteerd meid. Super leuk een tweeling [die van ons zijn al weer 6½] Geniet ervan. Je hebt al 3 meiden zag ik....voor een beetje evenwicht zouden 2 jongens wel leuk zijn, of niet? De andere meiden ..... succes met wachten en testen.
Hier net weer negatief getest! Ben benieuwd wat de Ha morgen te vertellen heeft! Pfff van mij mogen die rotte duivels nu wel komen hoor! Liefs Pearly
jammer hoor pearly, zit je niet echt mee en bedankt dames voor al die leuke reakties groetjes van smutsie
@ Pearly...Balen meid. Hopelijk kan je ha je verder helpen. Als je niet zwanger bent kunnen die maar beter komen idd. Weet je waar je aan toe bent en je kan weer verder. Zal aan je denken morgen. *Dikke knuf*
he nee meid... ik had nog zo gehoopt voor je dat het allemaal wat langer duurde voordat die hcg-fabriek op stoom was.... Maar misschien behoor je tot een van de meiden die in de urine heel weinig heeft.. heb ik wel eens gelezen in ieder geval maar ben geen dokter dus weet het niet zeker. In ieder geval heel veel succes morgen bij de dokter! Dikke knuffel
Ik heb wel gister een beetje bruin verlies gehad maar dat is nu weer helemaal weg..Ik heb wel een beetje vage krampjes in mijn buik,m aar dat kan van een aankomende ongesteldheid zijn of van een zwangerschap,dus ben benieuwd..
Bibu en Wiesje balen meiden, maar ik wens julie heel veel geluk toe voor de volgende ronde! Smutsie, das heel gaaf! Dubbel genieten Pearly, heel veel succes morgen hopelijk heb je morgen meer duidelijkheid! Liefs Doris