Mannetje hier, Als ze nou idd alleen op visite komen is het niet erg maar die kl#$%@#^$ blijven gelijk een week logeren..... Moet ik me $^*#&( een week lang inhouden. Vis en gasten ze blijven maar kort fris! groetjes en fijne avond Mannetje van Heidiii
haha ja een echte schipper vaart ook door de rode zee he... Mijn mannetje roept altijd... en schat is oma weer op bezoek... ksnap ook niet hoe die erbij komt!
Hoi hoi meiden Ben nog steeds niet ongi Heb nog steeds dezelfde symp Maar vanmorgen had ik getempt is ie naar 36,7 gegaan Maar dat zal wel betekenen dat ik niet zwanger ben Je temp moet toch boven de 37 zijn Wat denken jullie Liefs Tijgertje23
Heidiiii omkopen? Dan heb ik een beter betalende baan nodig...... Voordeel van niet mogen is dat zij dus ook niet aan haar 'trekken' komt en mij dus over enige dagen...... was het maar zover....... over bed sleurt... Gossssammmeeee BEN ZO 63!L ALS BOTERKOEKJES IN DE OVEN! Mannetje van Heidiii
@ appie:ik ben ook benieuwd,maar het is idd afwachten!Maar denk dat ik wel ongesteld word.Geloof niet dat ik gelijk zwanger ben hoor
Nou lieve mede forummers, we zijn heel blij en het is nog wat onwerkelijk, maar heb vandaag getest en ja ZWANGER Dus nog naar de dokter om het te bevestigen enzo maar jippie Voor alle anderen blijven proberen en blijven genieten van het proberen, want dat is heel belangrijk, succes allemaal Nu moet ik ergens anders heen op deze site denk ik, spannend spannnend spannend........
Jaaa 2 steepjes \/ , nog wel beetje vaag maar staat er duidelijk...geloof het eigenlijk nog niet helemaal, wil nog een hele dikke streep hebben over een paar daagjes... vertelde het net mn vriend..en die schrok eigenlijk een beetje, was niet helemaal de reactie waar ik op wachtte...hij moest op de een of andere manier het bericht nog verwerken ofzo... mannen....