@ Martine; Gefeliciteerd! @ Pearly: Veel succes vandaag bij de HA! Hopelijk weet je na je bezoek meer! Liefs Doris
oh wat heerlijk om te lezen al die zwangeren! gefeliciteerd allemaal! in NOD Februari zijn er ook een paar!.... ik hoop te volgen maar wacht nog af... heb gevoel dat het niet raak is...
Heey meiden, Ik ben bij de huisarts(vervanger) niet veel wijzer geworden! Hij wil me nog niet laten onderzoeken over 3 weken als de nieuwe menstruatie zich niet heeft aangemeld gaan ze pas een echo maken en bloedprikken om te kijken hoe en wat! Voor nu dus afwachten! Liefs balende Pearly
Heey Pearly, Das echt balen meid! Die onduidelijkheid is echt niks, dan liever nog je ongi, kan je tenminste weer verder.. Maar het kan dus zijn dat je gewoon een cyclus over hebt geslagen? Liefs Doris
Dank je meid! Ik Baal verschrikkelijk! Ik had zelf ook wel kunnen verzinnen dat ik moest afwachten! Beetje lullig om me daar voor te laten komen! Hij ging me advies geven over de vruchtbare dagen en vruchtbaar slijm enz enz. Ja duh snap ik ook wel, ik kan mijn lichaam nu ondertussen wel! Maar nu mijn lichaam me ff in de steek laat daar wil ik meer over weten! Ja het is een hormonale kwestie! Goh ja! Wat een #%^&@^T#! PPf sorry meiden voor mijn gezeur maar het moest er ff uit! Liefs Pearly
JA precies ik ging ook voor waarom ik niet ongie wordt! Ik had het woordje zwanger na de eerste negatieve test wel uit mijn hoofd gezet! Wilde gewoon weten waarom ik niet ongie wordt! Krijg ik een of ander verhaaltje van de vruchtbare dagen en slijm en wanneer te klussen enz enz! En ja het kan zijn dat ik een cyclus oversla! Vandaar dat ik moet wachten tot eerst volgende ongie! Liefs Pearly
Wat balen Pearly, hier schiet je idd niets mee op. Dus nu nog drie weken wachten? Dat is ook wel heel lang eigenlijk. Hopelijk krijg je snel duidelijkheid of door een ongi of door een leuke test. Ik duim voor je.
Ben je gek meid daar zijn we toch voor! En inderdaad blablabla vruchtbare dagen alsof jij dat niet weet...pff OEN! Ik hoop dat je snel wat duidelijkheid hebt meid
hoi, Kom toch nog even spieken.......Just a rose en Martine van harte! @pearly: wat een gedoe zeg. Ik hoop voor je dat ze nog doorbreken..... @mannetje van heidii: Spaar je zwemmers maar goed op tot na de ongi....dan willen ze nog liever en zwemmen ze harder! (het schijnt dat vrouwen tijdens hun ongi ook vruchtbaar zijn.....heb je die smoes al eens gebruikt? Doe ik wel, want ik heb altijd last van boterkoekjes gevoel tijdens mijn ongi)
kiekeboe... ik ben officieel nog een januari dame... haha Nu 2 daagjes overtijd... ik heb nog geen gezien...vind het wel spannend... Ik d8 sluit me maar bij de februari dametjes aan.. omdat ik a.s. zaterdag pas wil testen als me ongi wegblijft... en dat is toch in februari... Ik heb nog niet getest... dus ik heb ook echt geen idee... verder kan ik ook geen kwaaltjes onderscheiden aangezien ik net buikgriep heb gehad. Jij wel al getest... want ik jij bent toch ook aardig overtijd? liefs jollie
Ok heb een beetje terug gelezen.. en weet wat meer over je verhaal... Wel vervelend zeg dat het allemaal zo moet lopen... en wat een oen van een ha dat hij je niet wil onderzoeken... als je je toch ongerust maakt moeten hun je toch juist gerust kunnen stellen. Ik hoop dat je snel duidelijk krijgt en natuurlijk toch met een positieve test... Sterkte... je krijgt een cyber huggie van moi!