Hoi dames Alles goed met jullie Ik zie dat er wat zwangere zijn GEFELICITEERD allemaal @pearly; jammer dat je pas over 3 weken een echo gaat maken en het klopt wel dat je soms een maand oversla En ik heb vanmiddag lichtbruine kleur verlies gehad maar heb nog steeds dat vol gevoel in me onderbuik En dat zeurige ook Vanmorgen had ik mijn temp nog steeds op 36,7 ik hoop dat het zo blijft Liefs Tijgertje23
Bedankt allemaal! Begin het nu beetje te geloven, met clear blue ook een mooi kruis! succes allemaal!1
@Pearly: meid wat ontzettend balen... ik hoop voor je dat ze snel komen... dan kun je tenminste verder..... @alle nieuwe zwangeren: gefeliciteerd.... nog een paar mooie testjes van de januarimeiden op de valreep
Alle zwangeren: van harte! Ik ben (helaas) ongesteld geworden en zit nu, hoewel verwacht, eigenlijk ook wel te balen (maar wel met een lekker wijntje \/) ... Denk dat ik toch nog een beetje aan het ontpillen ben, of gewoon een lange cyclus? Mijn NOD met lange cyclus op eens veel verder weg en ik schuif dus door naar maart. Voor alle zwangeren: geniet! En de februariNOD-ers: succes (en plezier nartuurlijk )
Hallo Allemaal, Ik ben een tijd niet geweest maar wil jullie toch even mededelen dat ik gisteren positief getest heb! Ben echt SUPER blij.... Ik zal een hoop HCG jullie kant op strooien en heel veel succes allemaal.... Groetjes Diaantje
@ pearly wat balen meid ik ben zelf vorige maand 2 weken te laat ongi geworden dus weet hoe verschrikkelijk lang de dagen dan duren als je maar moet afwachten.(zei de huisarts toen ook tegen mij wachten wachten...) hopelijk krijg je snel duidelijkheid. op naar volgende week lekker effies ontspannen in de ardennen probeer daar maar van te gaan genieten! kuzz
Heey meid, Gaat zeker goed komen! Maar heb het idee dat ik nu weer rond mijn ovulatie zit! Temp extreem laag , vruchtbaar slijm enz enz! Dus we klussen maar gewoon door! Mijn lichaam is echt de draad kwijt! Ik denk dat ik over 2 weken dan ongie wordt of niet natuurlijk ! Jullie ook heel veel plezier in de ardennen! Liefs Pearly
gisteren testje gedaan ennnnnnn! ZWANGER! zoooooo blij, duidelijke tweede streep, kon het maar niet geloven, maar het is echt zo en we zijn zooo blij, suc6 iedereen en ik hou jullie op de hoogte! xx
Ik hoopte zo dat Door al een positief bericht had geplaatst hier. Maar helaas... ik ga weer geduldig in het hoekje zitten wachten