ja , hoor, rook niet en dronk niet meer vanaf ik het wist...Ze zijn kerngezond m'n kanjers en worden al groot , we hebben een jarige op 2 januari en dat gaan we met onze dochter goed vieren... Ze wordt dan officieel een tiener
Ik kan niet over alcohol dus dat probleem heb ik niet. Ik heb gerookt maar toen ik stopte met de pil ben ik ook gestopt ment roken, soms heb ik zo'n zin in een peukje maar ja.....je moet er wat voor over hebben vind ik. Heb tot nu toe nog geen sigaretje aangeraakt en ik ben al ruim 2 maanden gestopt.
Ben ik de laaste deze maand wat betreft haar NOD? De mijne is op 31 januari......wat is dat nog vreselijke ver weg zeg pfffffff. Ik drink af en toe wat alcohol. Maar let er nu goed op dat ik na m'n ei niet meer drink. Heb wel gedronken tijdens de eerste weken van m'n zwangerschap van de ousten. Ik wist helemaal niet dat ik zwanger was toen, ze zijn door de pil heen gekomen. Gelukkig hebben ze geen schade onder vonden van die hoeveelheid boswandelingetjes toen.
Mijn NOD is op 05 januari, nu nog een smoes verzinnen om oud en nieuw alcohol vrij door te komen! Iemand tips? spannend hoor! maar mag nog niet klagen dit is pas de eerste ronde. Maar je weet maar nooit. Groetjes Lin
Goedenavond dames Helaas , helaas hoor ik er nu echt bij hier Die ongie die laatst had bleek geen ongi te zijn dus NOD 7 januari klopt niet meer . Ze zijn vandaag in alle hevigheid terug gekomen ( of gewoon doorgebroken dus eigenlijk ) Volgende NOD word dus op 25 Januari . Groetjes Joyce
Een drankje kan geen kwaad hoor. Als je je maar niet helemaal lam zuipt. Maar gewoon een wijntje en champagne kan echt geen kwaad.
hoi meiden, alles ok hier? Ook met de meiden die inde eerste week 2007 hun nod behoren te krijgen? Ik voel me eigenlijk helemaal niets niet anders als normaal. Ga er dus maar vanuit dat mijn nod er gewoon aan zit te komen... pfffff
Een wijntje kan toch geen kwaad? Als het maar geen hele fles is hahaha! Heeft er nog iemand goede voornemens? Of is ons gezamenlijke goede voornemen om zwanger te worden!
Hé hoi, Mijn goede voornemen is héél lief voor mn husband te zijn.. hihi zodat we snel een kleintje erbij krijgen! Ik lees al n poosje mee.. Ik hoop zo voor jullie allemaal dat het niet lang meer duurt! Wat fijn trouwens om zo'n forum te hebben waar je je "ei kwijt kan" .. (ik wil mn ei niet kwijt.. het moet gauw innestelen!) Ik drink niet met oud en nieuw.. als ik lees wat je babytje er allemaal aan over kan houden.. Las vanmiddag nog dat je kindje geen zuurstof krijgt al bij 1 glas alcohol!, was een soort quiz waar ik dus het antwoord fout had, dacht dat 1 glaasje geen kwaas kon. Maar misschien bedoelen ze als je vaak een glaasje drinkt, maar wil toch geen risico lopen. Ik heb mn cyclus gegokt, dus ik heb geen flauw idee wanneer ik testen kan, half januari misschien, maar dat duurt nog zóó lang.. Ik hoop dat ik 't direct 'voel'als ik zwanger ben... Doeidoei, welterusten en klus-ze en wacht-ze allemaal.. Lin
Hoi Hoi, ik wacht en wacht en wacht en wacht nog steeds. Jeetje wat duurt het lang! Voor alle nieuwe meiden: kop op he? 2007 is een heel vruchtbaar jaar. Alle klussers: zet hem op! Alle wachters: geduld geduld en nog eens geduld! Ooit word het beloond!
Hoi meiden nog steeds in de wacht wat duurd dat lang zeg. Veel te veel meiden ongie geworden datzie ik al weer. heel veel succes en klusplezier dames en ik voorzie een vruchtbaar jaar in 2007. Let maar op. gro jennie72
@ JoyceD ... hier is ook een heftige schoonmaak aan de gang. Heb het eigenlijks nooit zo erg als nu. Laten we hopen dat het dé grote schoonmaak is ... zodat de komende bevruchte eicel zich strakjes heerlijk kan gaan nestelen.
Ik ben vandaag echt enorm duizelig geweest en zag op sommige momenten alles dubbel. Ik heb zoiets al eens eerder gehad, maar heb alleen niet opgeschreven wanneer dat was. Misschien ook rond de eisprong? Hebben jullie rond de eisprong ook rare kwaaltjes?
Op enorme buikpijn na en de pijnlijke boods eigelijk geen kwaaltjes. Vind die buikpijn al niks, die voel ik echt een dag of 3
hoi schaapje, ik heb dat ook, ben nu aan het uitvogelen of het inderdaad door het ei komt maar ik vermoed van wel! gr. Sophia
Ik heb dat een week of drie geleden dus ook gehad.. Wist niet wat het was. Ineens duizelig... Maar ik denk nu ook dat het met mij ei te maken heeft gehad. Ik zal er deze maand eens goed op letten!
@Diddl , ik heb het ook nog nooit zo erg als nu gehad Het stroomt er echt uit , zeg maar Met slierten en stolsels aan toe pfffffffffff Ow wat is dat vies om te zien en te voelen bah ale: Ik heb me nog nooit zo vaak verschoont als nu . Maar moet wel bekennen dat ik het zo en zo al een vies gevoel vind hoor . Ik hoop dat dit de grote winterschoonmaak is , dan moet in Januari alles pico bello zijn Lekker schoon en klaar voor de beeb , hoop bij jou ook Mijn goede voornemens voor 2007? Daar hoef ik niet bij na te denken , dat word stoppen met roken ! Alweer Maar ja , ben al een jaar bezig en hoop dat als ik gestopt ben dat het dan misschien wat sneller gaat . Ach , hoop doet leven en tis toch beter voor me Alcohol drink ik al jaren niet meer , dus die nuttig ik met oud en nieuw ook niet ... Weltrusten dames Groetjes Joyce