NOD Januari

Discussie in 'NOD forum' gestart door Fransje77, 18 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mariekje

Mariekje Fanatiek lid

19 nov 2006
    1.014
    0
    0
    Mijn goede voornemen is om eens geld aan het eind van de maand over te houden.
    Eens kijken of het lukt en niet steeds met onbenullige dingen thuiskomen,
    bijv ik heb op het moment alleen al 30 kopjes voor onder de senseo, (onder het mom van ze zijn zo goedkoop en altijd wel makkelijk)

En ik geef mijn vriend een verbod om oude, lelijke en onmogelijke auto's (VW polo's uit 1984, die hij dan oldtimers noemt) te kopen. Scheelt ook geld.

2. heleentje80

heleentje80 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.296
    28
    48
    Gent
    Hoi,

Ik ben volledig nieuw op deze site en ik kwam mij dan maar eens voorstellen. Ik ben heleentje 80 en ik kom uit Gent.
    Ik weet wel niet goed hoe hier met alles gerekend wordt. Ik ben op 02/11 gestopt met de pil en ondertussen al 2 maal ongesteld geweest. Welke ronde zit ik dan, verder weet ik ook niet goed mijn cyclus. Ik ben 27j maar ik zat wel 12 jaar aan de pil. Dus duimen maar.

3. Niet meer actief

Hoi allemaal,

Het wachten bij mij is ook begonnnen... Denk dat ik 11 jan. mn NOD heb, maar de vorige keer was ik 7 dgn overtijd, dus helemaal zeker weet ik het niet.

Welkom alle nieuwe meiden die erbij zijn gekomen... Ik hoop voor iedereen op een heel vruchtbaar jaar in 2007!

Mijn voornemen voor het nieuwe jaar is eindelijk eens van dat overgewicht af te komen... Het is niet veel, dus dat zou makkelijk moeten kunnen...

4. Schaapje82

Schaapje82 Actief lid

1 sep 2006
    494
    0
    0
    @Sophia & Marleen1979: Gelukkig, dan ben ik niet de enige. Ik dacht de vorige keer dat het aan mijn beeldscherm lag. [​IMG] Ik heb even gezocht op het forum en er bestaat ook een topic over.

Dus dan zou ik gisteren mijn eisprong hebben gehad? :(

5. lisa84

lisa84 Actief lid

20 dec 2005
    319
    0
    0
    moeder, vrouw, werknemer
    Almere
    Hoi ik heb een vraagje.. 2 weken geleden was mijn 1e ongi dag en gister geklutst, (eerder ook wel hoor maar.. vanmorgen kwam er allemaal vlies, heel veel vlies, en een heel klein beetje licht roze uit me.. en is dat iets om zorgen om te maken? of is mijn ei aan het in nestelen? of is het zaad van de man :( sorry voor dit vieze praatje..
    graag hoor ik snel van julie! :)
    groetjes Lisa

6. lisa84

lisa84 Actief lid

20 dec 2005
    319
    0
    0
    moeder, vrouw, werknemer
    Almere
    En aangezien mijn eisprong vandaag is, en ik gister gekluts heb.. kan ik dan ook zwanger zijn? of moet ik vandaag nog een keertje klutsen?

7. lisa84

lisa84 Actief lid

20 dec 2005
    319
    0
    0
    moeder, vrouw, werknemer
    Almere
    :oops: en NOG een vraagje.. sorrrry ..
    maar gister , na het klutsen ongeveer 20 min volede ik rond mijn rechter eistok Ofzo :oops: een soort krampje, ik heb een miskraam gehad vorig jaar dus ik kan zeggen het voelde als of er iets rond die plek aan het bij één trekken was, is dat mijn eisprong?

8. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Klinkt als je eisprong, dat trekkerige. Gewoon nog een keertje klussen, dat eitje blijft een aantal uurtjes goed! Geen zorgen maken, lijkt me!

9. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    En innestelen is paar een dag of 5 na de bevruchting. Dus dat is het niet, denk ik.

10. lisa84

lisa84 Actief lid

20 dec 2005
    319
    0
    0
    moeder, vrouw, werknemer
    Almere
    ow oke thanks.. :)

11. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    En dat slijm is welicht je vruchtbare slijm? Als ik naar je banner kijk, dan kan dat allemaal kloppen!

Zo, hier zijn wat mogelijke antwoorden!

12. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    @iedereen: een aantal ken ik van december en ik ga jullie niet volgen naar januari.... maar ik ga jullie hier wel in de gaten houden! Bij de septembermama's zijn we nog maar met een handje vol dus nog ruimte genoeg! Ik hoop jullie daar allemaal te zien verschijnen komende maand

13. lisa84

lisa84 Actief lid

20 dec 2005
    319
    0
    0
    moeder, vrouw, werknemer
    Almere
    Ik hoop het ook!

14. essiee

essiee Actief lid

28 aug 2006
    320
    0
    0
    Gelderland
    HOi allemaal,

Lang niet hier geweest kom toch maar weer even kijken hoe het met iedereen gaat.
    Brigitte Gefeliciteerd! En alle anderen die zwanger zijn (heb nog niet terug gelezen)

Groetjes essiee

15. lisa84

lisa84 Actief lid

20 dec 2005
    319
    0
    0
    moeder, vrouw, werknemer
    Almere
    Hoi.. we lopen gelijk.. :)
    hoe is het dan met jou? qua vlies enzo?
    en klutsen?
    gister geklutst of doe je dat vandaag?

16. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    hoi iedereen,
    lang geleden dat ik geweest ben. Mijn klusperiode is eraan gekomen. Komende donderdag mijn eisprong denk ik. We zijn nu een jaar bezig, dus het zou wel mooi zijn als het nu eens raak is...

Iedereen deze ronde veel succes weer!

liefs wies

17. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    oh, ik zie dat ik mijn banner nog aan moet passen. Ik wou dat het waar was, hahahaha

18. Niet meer actief

Ik moet een beetje lachen om het klutsen van jou :)
    Staat er zo vreemd als je klussen gewent bent:)

Maar ik zou het nog een keer proberen ihn deze periode dan weet je zeker dat je veilig zit!

Succes meid! ;)

19. demi26

demi26 Niet meer actief

Ik zie dat je al een banner hebt. Je moet het aantal dagen tellen vanaf je eerste ongesteldheid ( dag 1) tot de dag voor je tweede ongesteldheid. Dat is dan de lengte van je cyclus. Omdat je net gestopt bent met de pil kan het best zijn dat je nog niet regelmatig bent en dus nu een langere of een kortere cyclus hebt. Ik heb hem toendertijd steeds op het langste aantal dagen laten staan, dan wordt je niet zo vaak teleurgesteld door je eigen lichaam... Veel succes en hopelijk wordt 2007 jullie jaar!

20. lisa84

lisa84 Actief lid

20 dec 2005
    319
    0
    0
    moeder, vrouw, werknemer
    Almere
    ja.. ik bedoel ook klussen, maar sja.. :(.. weet niet ben een beetje groentje met dat woord :p

Deel Deze Pagina