Nou dames Ik heb al een paar dagen dat mijn temp best hoog is varieerend tussen 36,9 tot 37,4 maar denk toch dat ik ongi moet worden Want begin ook pijn in me onderrug te krijgen en het lijkt net of me baarmoeder gevoelig is en het trekt soms en pijn in me borsten aan allebei de kanten En ik kan nog gewoon vrijen met me vriend alleen na die tijd is het gevoelig maar misschien spaningen ofzo..... Liefs Tijgertje23
Er zijn best veel meiden hier gekomen Maar we zijn hier om elkaar te steunen Toch of nie meiden Alleen ik zit me weer gek te majken of het misschien toch........ Weet wel dat ik het niet moet doen maar is moeilijk om er niet aan te denken Wie heeft dat ook soms dat gevoel? Liefs Tijgertje23 En me nod is 4 of 5 jan wie heeft dat ook tegelijk met mij
Tuurlijk zijn we hier om elkaar te steunen. En om met elkaar mee te leven! Als ik af en toe lees dat er iemand zwanger is, dan ben ik volgens mij net zo blij als diegene zelf haha! Ik zou proberen er idd niet teveel aan te denken... Maar dat is moeilijk! Voor mij is het nog iets te ver weg, maar denk dat hoe dichterbij het komt, hoe meer ik er aa ga denken. En bij ieder dingetje wat je voelt, denk je: zou het? Succes meid!
goede middag dames alle die ongi zijn geworden balen en heel veel succes ik zal het morgen erg druk krijgen en dus niet aan waaien maar wil jullie een super uit en in komen van het nieuwejaar een liefdevol en vruchtbaar 2007 toewensen gr maria
Meiden, we gaan er weer allen voor...een NOD in januari!Succes!Hopelijk dat dit dé maand wordt voor jullie allemaal.Zou een mooi begin zijn van 2007!Duim voor jullie allemaal!
Maar soms wordt ik wel zooooo onzeker dat het janken me nader staat dan lachen maar misschien stel ik mij wel aan Maar in jan gaan we naar de ha om wat te bespreken dat vind ik wel erg fijn dat ik er ook niet erachter staat
Ja Tijgertje23, ik heb mijn NOD ook 1 dezer dagen. Spannend, ik kan niet wachten. Heb al veel symptomen, maar of dit psychisch is weet ik niet. hihi.
mijn nod is als hetr allemaal klopt naar mijn berekeningen op 2-1 maar was laast bij gyn, en ik zou die dag eisprong hebben maar dat was niet. dus ik wacht af
@tijgertje23: Ik denk dat we dat allemaal weleens hebben (gehad). Ik vind het persoonlijk geen aanstellerij, hoor. Is dit jouw 9de of 10e ronde? Heb je dat gevoel elke maand en wat voor symptomen heb je dan? Ik kan me voorstellen dat je dan de wanhoop nabij bent. (*geeft knuffel) Ik heb gelukkig nu geen last meer van ontpillingsverschijnselen en dat scheelt een hoop verwarring. @choco: Veel succes en plezier!
Nee dit is mijn 3de of 4de ben sins okt bij jullioe gekomen op de site Ja wordt er echt gek van wat je lichaam niet kan doen zeg Liefs Tijgertje23
Nou meiden, ik kom jullie vergezellen, helaas weer ongesteld geworden. Daar ben ik echt zoooo goed in Heb m'n NOD ergens eind januari. Succes allemaal!
Lieve allemaal, ben hier nog niet heel lang maar leef al zo met jullie mee! En vooral degenen die al zolang bezig zijn.. dan wordt je af en toe vast wel eens moedeloos.. . Nou, iig héél veel sterkte voor iedereen en succes natuurlijk ook! En allemaal een heel goed uiteinde en een VRUCHTBAAR en gelukkig 2007! Ik hoop dat we allemaal snel zwanger worden.. En wat wordt je er soms gtuureluurs van, al die dingen die je lichamelijk èn geestelijk voelt.. Al die keren dat je - zou dit... of zou dat... pffff Nou, maar rustig afwachten, lekker klussen en probeer het van je af te zetten (haha, zei ze dapper, dat lukt mijzelf ook niet, hoor! maar wens 't jullie toch toe dat je het af en toe ook eens van je af kunt zetten..) Ik merk dat ik na mn eisprong gewoon helemaal geen zin meer heb om te ... wel wat sneu voor manlief, die ook zo zn best doet om lief en begripvol te zijn.. hij moet ook maar omgaan met al die schommelingen in hormonene en humeur.. NOU, nogmaals goed uiteinde en tot volgend jaar! (klinkt scary zeg!) Liefs Lin
Hallo, Bij mij zijn vandaag helaas twee dagen vroeger dan verwacht de doorgebroken. Ik meld me dus voor de tweede keer aan voor januari (maar dan nu eind januari) Allemaal een gelukkig en vruchtbaar 2007!
hoi meiden ik kom ook even gezellig hier kletsen, tenminste dat is toch de bedoeling van het nod-topic? Morgen moet ik ongi worden en sinds een paar dagen heb ik wel krampjes in m'n buik, wat vandaag weer erger is geworden. Ben stiekem zo aan het hopen dat die ongi wegblijft, net als jullie! Wie mag er ook morgen testen? Groetjes Marie
hey marie, spannend meis! ik mag morgen nog niet echt testen maar doe het wel, ongeduldig he haha! succes meis, hoop op 2 mooie vette streepjes!