NOD Januari

Discussion in 'NOD forum' started by Fransje77, Nov 18, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Marie26

Marie26 Fanatiek lid

Nov 13, 2006
    1,004
    0
    0
    hoi Bianc

Hoop voor jou ook twee dikke strepen.
    En anders natuurlijk volgende week!
    Ik zal voor je duimen.

Groetjes!

Marie

2. Marie26

Marie26 Fanatiek lid

Nov 13, 2006
    1,004
    0
    0
    p.s moet wel zeggen dat ik zelf aardig zin heb om nu een testje te doen. Heeft allen weinig zin, heb net veel gedronken.

Hoop het zo!

doei doei

3. bianc

bianc Fanatiek lid

Nov 30, 2005
    2,251
    0
    0
    Zuid-Holland
    jaaaaaaaaa ik ga ook voor jou duimen hoor meis!
    hebben we morgen een ochtend-date op het forum bij het jaaaaaaaaaaaa ik ben zwanger-topic, zou wel cool zijn he hahaha

4. lisa84

lisa84 Actief lid

Dec 20, 2005
    319
    0
    0
    moeder, vrouw, werknemer
    Almere
    Succes allemaal

5. Marie26

Marie26 Fanatiek lid

Nov 13, 2006
    1,004
    0
    0
    dank je Lisa. Jij ook he!

Bianc: zou wel helemaal geweldig zijn als we morgen allebei posi testen! dan ga ik wel 's avonds aan de kinderbubbels, maar dat neem ik dan maar voor lief! heel graag zelfs.
    toi toi!

Marie

6. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

Jun 7, 2006
    1,768
    0
    0
    Ik wil even alle meiden die graag zwanger willen worden een heel vruchtbaar 2007 wensen!
    Dat jullie wens maar uit mag komen!

7. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

jammer mariekpieke....die vervelende rot duivels ook altijd!
    Dikke knuf!

Ik heb nog 6 dagen te gaan...

Liefs

Syl

8. lot23

lot23 VIP lid

Aug 13, 2006
    6,130
    0
    0
    gelderland
    lief van je erica bedankt hoe gaat het met jouw zwangerschap?

ik zit nog steeds op de wachtbank, blijf in de buurt van mijn eistokken wat gevoelig zijn en verder nergens last van hoop natuurlijk bij ieder gevoel zou het zo mogen wezen of denk zou dit iets goeds of iets slechts betekenen maar kan nu nog weinig voelen had vorige maand 9 dagen na posi ovutest bruin verlies en na 12 dagen goed ongie die 9 dagen na ei zijn woensdag hoop zo dat het niet zo is en dat ik volgend weekend positief mag testen zou een geweldig begin zijn van het nieuwe jaar!

succes allemaal hier begint het weer spannend te worden al zeg je zo vaak tegen jezelf zal vast niet zo zijn toch hoop je!

liefs

9. ikke1981

ikke1981 VIP lid

Apr 14, 2006
    13,689
    0
    0
    Den Haag
    Dankje wel!
    Dit vind ik nou echt ff een lief gebaar!

Jij nog veel suc6 met de zwangerschap

Liefs Ikke

10. heleentje80

heleentje80 Fanatiek lid

Dec 30, 2006
    2,296
    28
    48
    Gent
    "Ik zie dat je al een banner hebt. Je moet het aantal dagen tellen vanaf je eerste ongesteldheid ( dag 1) tot de dag voor je tweede ongesteldheid. Dat is dan de lengte van je cyclus. Omdat je net gestopt bent met de pil kan het best zijn dat je nog niet regelmatig bent en dus nu een langere of een kortere cyclus hebt. Ik heb hem toendertijd steeds op het langste aantal dagen laten staan, dan wordt je niet zo vaak teleurgesteld door je eigen lichaam... Veel succes en hopelijk wordt 2007 jullie jaar!"

Ik heb het maar aangepast, want blijkbaar zat ik er naast met die banner. Tja het is al zo lang geleden dat ik nog eens normale maandstonden gehad heb dat ik zelf al niet meer weet hoe het werkt.
    Duimen maar[/quote]

11. heleentje80

heleentje80 Fanatiek lid

Dec 30, 2006
    2,296
    28
    48
    Gent
    Oei, blijkbaar een beetje foutjes in mijn bericht, ik zal eerst eens met al die banners leren werken

12. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

Dec 12, 2006
    3,801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Kom nog even snel binnenwippen om iedereen hier een supergezond, gelukkig, liefdevol, gezellig, vruchtbaar 2007 toe te wensen! Dat er maar veel zwangeren mogen bijkomen in januari!!!

13. Diddl

Diddl Fanatiek lid

Jan 13, 2006
    3,907
    0
    0
    Fryslan
    De :evil: :evil: zijn hier zo goed als weer vertrokken. Een korte heftige ongi dus.
    Het klussen kan dus weer beginnen. :)

14. ikke1981

ikke1981 VIP lid

Apr 14, 2006
    13,689
    0
    0
    Den Haag
    zo das lekker snel zeg 3 dagen!
    Pff ben er ruim 6 dagen zoet mee

15. Sophie

Sophie Fanatiek lid

Jul 28, 2006
    3,129
    0
    0
    Noord-Holland

Ik wens iedereen een gezellige jaarwisseling en een super gelukkig en vruchtbaar 2007!
    Veel liefs, Sophie

16. ikke1981

ikke1981 VIP lid

Apr 14, 2006
    13,689
    0
    0
    Den Haag
  17. Diddl

Diddl Fanatiek lid

Jan 13, 2006
    3,907
    0
    0
    Fryslan
    @ ikke ... normaal ben ik ook langer ongi hoor. Maar het was deze keer ook extreem heftig en op= op denk ik maar. :)

18. ikke1981

ikke1981 VIP lid

Apr 14, 2006
    13,689
    0
    0
    Den Haag
    hahahha op=op dat vind ik een mooie :)

Jammer genoeg is het bij mij 6 dagen enorm de xxxl tampons zijn niet aan te slepen + de ibrofen hihihihi
    Kan me niet meer heugen dat het voor de pil zo was, maar goed heb het er wel voor over! Ooit moet er maar een mooie beloning voor komen

19. joos1

joos1 Bekend lid

Dec 29, 2006
    509
    0
    16
    Goedemorgen iedereen,

Ik kom me bij jullie aansluiten!
    4/5 januari moet ik ongi worden (of eigenlijk liever niet!)
    Heb verder weinig last van " symptomen " , tja wat last van mijn onderbuik, maar dat kan ook door mijn slechte eetgewoonten komen!
    Zijn er meer ladies die 4/5 januari moeten testen?kunnen we gezellig met z'n allen stressen!

Vraagje: ik zag een paar x staan dat een aantal meiden voor hun NOD gingen testen, heeft dat zin? (sorry, ben nog een leek in het hele test/zwanger worden gebeuren)

Verder wens ik uiteraard iedereen een gezellig nieuwjaar toe! :p

20. bianc

bianc Fanatiek lid

Nov 30, 2005
    2,251
    0
    0
    Zuid-Holland
    goeiemorgen!

helaas...negatief getest, maar ja...ben natuurlijk ook veels te vroeg haha ongeduldig he!

Share This Page