Bianc ik zie toch ook een tweede lijntje hoor ik heb ook getest deze ochtend en ook ik heb een vaag tweede lijntje al valt het niet te fotograferen denk ik. ik probeer dadelijk wel eens.
bianc wat spannend meid hoop dat je over 2 dagen een dikke 2de streep hebt dan heb je zelf wat meer zekerheid succes en zal voor je duimen! sylvia balen dat de test negatief was maar je bent vroeg dus duim voor je dat hij toch nog positief word succes! ik zit te wachten en heb vandaag nergens last van net geklust dat was iets minder prettig maar ja ik hoop toch dat ik iets ga voelen en dat het raak is natuurlijk nou nog een week wachten en dan weet ik meer [-o< ik wens jullie allen een goede jaarwisseling doe voorzichtig en een goed gezond, liefdevol en vruchtbaar 2007 met veel positieve testen in januari! liefs
hey mamavanbo! ook een vaag 2e lijntje! ik kreeg hem ook moeilijk op de foto... lot23 spannend hoor! oef das minder dat het sexen minder fijn was!
ach ja bianc kan gebeuren maar alleen het begin was minder hoor! spannend meid de komende dagen heb je ergens last van? of zegt je gevoel dat het wel eens raak zou kunnen zijn? succes ik vind het wel spannend maar ja elke maand weer hoop en dan weer een tegenslag en weer op naar die 6 a7 wk cyclus dat duurt zolang dus hoop dat het nu 9 maanden duurt! liefs
het lot23, ja ik heb wel een vermoeden ja... heb een "rare buik" en flubbertietjes haha, heb normaal veel verklevingen, nu zijn ze helemaal zacht... niet pijnlijk maar ik voel ze, weet niet hoe ik dat moet uitleggen... heb aan de andere kant ook wel ongikrampjes.... mmmm moeilijk he! hopelijk is jou cyclus nu korter meis, of helemaal niet! gewoon pats boom zwanger haha, dat zou ff fijn zijn!
ja bianc dat zou zeker leuk zijn als het zo is. bij klinkt veelbelovend zou een mooi begin zijn van 2007. ik heb nergens last van moet ook nog tot 8 januari dus kan ook haast niet..... mijn duimen draaien voor je! liefs
WAt is het hier spannend allemaal. WAchten jullie met testen op de NOD of proberen jullie het al eerder? Ik heb idee dat ik nu véél langer moet wachten tot ik iets meer weet, dan toen we voor de 1e bezig waren.
Ik weet dat het fout is maar ik begin meetal eerder met testen. Elke maand neem ik me voor het niet te doen, maar de spanning is niet te houden!
die ongikrampjes heb ik ook erger vandaag. en normaal gezien heb ik al 5 of 6 dagen voor ongi roze verlies als ik naar de grote wc ga en nu niks. heb ook een ovutest gedaan omdat ze zeggen dat je het daar ook mee kan zien. en daar staat duidelijk een tweede lijntje. nog een paar dagen wachten en ik weet meer hihi.
Bianc en Sylvia, jullie zijn lief en de rest natuurlijk ook! Heerlijk dat jullie er allemaal zijn als ik zit te dippen vanwege een nieuwe ongi. Ik wil jullie allemaal een supervruchtbaar 2007 toewensen, en dat we allemaal maar snel zwanger zullen zijn! Hele dikke knuffel, Mariekepieke
Pfffff, wordt hier gewoon zenuwachtig van! Heb nu ook een ENORMe neiging om zo;n test te doen ondanks dat het te vroeg is! Gelukkig heb ik er geen in huis!......alhoewel de Albert heijn vandaag tot 18:00 open is...........mmmmmmm
* komt ff om het hoekje kijken* Wou iedereen alvast en gelukkig nieuwjaar toewensen en dat onze grootste wens mag uitkomen......
ik heb bewust maar 1 test in huis gehaald om vandaag te gebruiken... morgen winkels dicht, dinsdag kopen en woensdag testen! dan zit ik niet meer te vroeg ook haha, is mezelf indekken he, als ik ze hier heb liggen zijn ze zo op hahaha
Je hebt gelijk Lies! Ik houd gewoon braaf de tandjes op elkaar en ga 2/3 januari de test halen. Zolang je hem niet in huis hebt kan je hem ook niet gebruiken (echte johan cruijff opmerking haha) maar het wachten.......zucht
Knap hoor! Als ik eenmaal een vaag streepje heb gezien ben ik niet meerte houden Dan wil ik het weten ook!
@ JoyceD ... dat van die korte ongi voor dat je zwnager wordt is bij mij bekend. Had het zelf bij de jongste ook. M'n vorige ongi was ook al wat korter dan normaal en nu maar 2½ dag....als januari niet mijn maand owrdt dan weet ik het ook niet meer Gaan we gezelli samen door naar de zwangeren.
@Diddl: ik kom nog even spieken hier en ik ga heel hard voor je duimen dat januari 2007 jouw maand gaat worden.....
he dat komt me bekend voor een kortere ongi. ik heb vorige keer ook maar 1 en een halve dag ongi geweest. dus het zou kunnen nu dat het raak is hehe