@ mamavanbo....laat ons zien dat die theorie klopt. @ Brigitte ... en hoe bevalt het om zwanger te zijn? Heerlijk hé...dat gevoel dat er een klein kindje in je groeit.
Hoi allemaal Ik kom me hier ook melden, hoop voor iedereen een heel vruchtbaar, gezond en gelukkig 2007!
De zelfde wens voor jou Diddl En aan iedereen hier natuurlijk ..... Idd , hoop ik dat die theorie klopt Ik heb er bij mijn vorige zwangerschappen eigenlijk niet op gelet . Dus weet ook niet of het zo is . Aan de andere kant zeg jij dat je dat bij de zwangerschap van je jongste ook had , geeft hoop Ik zal heel erg hard duimen dat Januari jouw maand word En ook voor mezelf , vind het nu wel eens tijd worden Mamavanbo , wanneer is het voor jou tijd om te testen dan ? Ben nu wel aagje of die theorie klopt Jij kan ons uit die onzekerheid halen hahahaha Groetjes Joyce
mijn NOD is de 5de, dus binnen vier dagen bij mijn vorige zwangerschap had ik pas een lichte positieve test de dag voor ongi. en nu lijkt de test al licht positief, ik hou jullie op de hoogte. heb vandaag erg ongigevoel en veel steken rond en achter mijn navel
Spannend Mamavanbo Ik zal ook voor jou duimen voor een vette posi test 4 januarie klinkt nog zo ver weg . Terwijl dat al over 4 dagen is Ik ga je wel in de gaten houden , wil weten of het klopt hihihi Groetjes Joyce
Hallo Allemaal, Ook ik kom naar januari, baalde als een stekker toen gisteren mijn er waren. Had het zo gehoopt. Flink emotioneel gisteren maar we zetten de schouders er maar weer onder. Op naar de volgende ronde. Iedereen die zwanger is een gelukkig, gezond en groeizaam jaar gewenst! Iedereen die nog niet zwanger is een gelukkig, gezond en vruchtbaar jaar gewenst! Heel veel liefs voor iedereen en een voordeel vanavond kunnen we er een nemen!
ik kom me ook hier melden,mijn nod is 27 januari, succes allemaal ,ik zie dat het voor sommige al flink spannend word
Ik heb vanaf vandaag pijnlijke tepels, nog niet super erg maar wel duidelijk aanwezig.het begon vanochtend met steekjes in 1 tepel en sinds de middag voel ik beiden tepels.. Hoop dat het iets goed betekent Liefs Syl mamavanbo, echt spannend voor jou!
@Sylvia, Even een praktische vraag.Ik zie dat je 07-07-2007 gaat trouwen. Hoe ga je dat doen als je nu zwanger blijkt te zijn (qua jurk e.d.)? Of pakken jullie de bruiloft niet "groots" aan? Want tegen die tijd, als je nu zwanger bent, zou je toch wel een maand of 7 zijn. Vroeg het me gewoon even af!
Hoi! Wij weten sinds afgelopen vrijdag dat 07-07-07 onze trouwdatum wordt, 17 december (2006) heeft mijn vriend me ten huwelijk gevraagd. Daar zitten we wel aan te denken ja, wat als ik dan zwanger ben, en een echte buik heb. Maar we zijn nog niet eruit, wat we allemaal gaan doen enzo, zijn druk aan het ideeen op doen Maar dat moeten we dus ook bekijken ja. Ik wil geen jurk kopen maar huren dus ja, ben benieuwd..als ik 5 januari dadelijk weet dat ik misschien zwanger ben kunnen we er al rekening mee houden, als tenminste alles goed gaat.. Hopen heel erg op een wondertje...heb vanaf vandaag pijnlijke tepels, pijn wordt steeds erger..(zit nu 5 dagen voor mn nod) Liefs Syl
Ohh, wat is het spannend voor sommigen van jullie al zo dichtbij... Ik wil graag de test doen, maar ik heb er geen idee van of ik ongsteld wordt en zoja wanneer.. Ik ben eerder een jaar van de pil geweest en toen nooit ongesteld geworden, waarschijnlijk door mn ondergewicht. Ben flink aangkomen dus hoop zo dat ik nu wel ongi wordt! Maar mn 1e dag van laatste ongi was begin december, dus als het goed is zou ik haast kunnen testen toch? Welke test kopen jullie altijd? Het HUISMERK? of de DURE? En kopen jullie ook wel eens gelijk 1 verpakking met 2 testen erin? Dat is ook goedkoper toch? Hebben ze hier alleen bij DA, verder alleen 1 in verpakking.. Nou, hoop dat alle testen posi zijn! Heb nu na al die lichte strepen verhalen ook heel zin om te testen! kga t maar doen geloof ik, jullie horen het nog... Fijn uiteinde.. x Lin
Test gedaan.. NIKS.. jammer maar ergens wist ik het wel.. voelde ook nog niks aan mn borsten e.d. en dat had ik bij beide dochters zo sterk.. zulke zere tepels en gevoelige borsten.. Heb ook geen flauw idee hoelang mn cyclus (hé, cy-"klus" cyKLUSSEN) is.. we wachten maar weer af.. toch stiekum een teleurstelling.. Sterkte allemaal en goed uiteinde en eensupergoed begin en dat er maar veel babytjes komen! Liefs Lin
Wil iedereen een gelukkig nieuwjaar wensen, met geluk, gezondheid liefde een vruchtbaarheid! Liefs ikke
GELUKKIG NIEUWJAAR IEDEREEN! (jaja,ik ben een vroege vogel!) @ linneke ; ik ga maar zo'n dure test kopen. Het zal waarschijnlijk helemaal niks uitmaken, maar doe het maar voor mijn eigen gemoedsrust. ik koop er iig 2 in 1 : check,check, double check