ik wens jullie allemaal een gezond, gelukkig, liefdevol en super vruchtbaar 2007 toe! ik zit te wachten nog ongeveer 7 dagen heb sinds gisteravond een beetje pijnlijke tepels maar dat had ik ook ton ik na de pil voor het eerst ongie werd dus weet niet waar dit een voorteken van is. mijn man had vannacht gedroomd dat we een dochter hadden gekregen dus wie weet.... verder wachten we af! succes allemaal liefs
Ik heb een paar maanden geleden testen via de webwinkel van deze site gekocht. Nu is er een mooie aanbieding: 9 testen voor maar 15 euro! Dan kom je (incl. verzendingskosten) uit op zo'n 2 euro per stuk. Prima kwaliteit en superservice!
Pfff,wat kan wachten toch lang duren , he! Nog 4 dagen tot nod! Zucht.......echte symptomen heb ik (nog ) niet. wel zijn mijn (.)(.) wat zachter en ongevoelig terwijl ze meestal juist gevoelig en hard zijn rond deze tijd en ik heb soms een beetje vage steekjes/krampjes links en rechts boven mijn lies. Maar ja, je gaat bij alles natuurlijk denken " zou ik nou......?" zelfs manlief wordt nu een beetje nerveus (positief natuurlijk !)
Allemaal de beste wensen! Ik ga zelf voor de duurdere test. Bij de 1e hebben we eerst een eigen merk genomen en toen was de streep heel licht, bij de duurdere was hij heel duidelijk.
Joos Spannend hoor! Ik zal voor je duimen en maar hopen dat jou jaar maar heeeeeeeel goed mag beginnen! Ik om mij hier juist net weer aanmelden, maar 6 dagen overtijd te zijn geweest braken helaas zaterdag de door Het zet niet echt door maar ja duivels zijn duivels... Iedereen heel veel succes deze maand dat er maar weer veel zwnagere mogen bijkomen deze maand
iedereen een heel goed en gezond 2007 ik zit hier ook weer in de wacht modus. nog 9 dagen dat is nog echt lang. ik wou dat je het na een week al wist ofzo... hoe bedoel je niet kunnen wachten uhmmmmm
Hai allemaal Van mij ook allemaal de beste wensen en een heel vruchtbaar 2007 toegewenst Linneke , ik koop ook de testen van deze site ... Zijn goede testen en goedkoper dan die dure . En als er 1 straks positief aangeeft dan koop ik er gewoon een dure digi van clearbleu bij Als je steeds die dure koopt ben je op den duur een fortuin kwijt aan die dingen ... Micha , balen meid ! Heel veel succes in februari . Groetjes Joyce
Bedankt Nic79! balen voor je zeg! ik hoop dat je de volgende x meer geluk hebt! zou idd een goed begin van 2007 worden!
@Nic79: altijd weer balen hè?! Aan mn temperatuur vanmorgen te zien, heb ik gisteren mn eisprong gehad... Snap er niet echt veel meer van dus, altijd keurig een cyclus van 27 dagen, vorige keer 7 dgn overtijd en nu? En heb gisteren niet meer geklust, dus als ik gisteren idd mn eisprong gehad zou hebben zou dat wel balen zijn... Maar goed, we wachten het af... Als het deze maand raak zou zijn, ben ik bang dat ik dadelijk lig te bevallen op de bruiloft van mn broer, dus wat dat betreft zou het niet zo erg zijn als het deze ronde niet raak is... haha
Ik heb nu minder last van de ongi krampjes en baarmoederkrampjes. Ik heb nog 4 dagen te gaan tot nod... Ik heb al wel getest maar nega..maarja ben ook wle erg vroeg. Ben paar keer misselijk geweest en ben steeds zo moe, maar dat komt denk ik ook door het onregelmatige slapen de laatste dagen, kan zo moeilijk in slaap komen. Mijn tepels doen sinds gisteren beetje pijn, niet de hele tijd maar af en toe. Nouja, ik wacht het maar weer af, morgen werken en donderdag werken en dan vrijdag..spannend! want als ik ongi ga worden word ik het donderdagavond al wel... Mijn temp is vanochtend weer omhoog gegaan gelukkig! (naar 37,0) Als ik ongi word zou mijn temp dinsdag/woensdag ongeveer omlaag gaan.. Spannend! Liefs Syl
Hey Sylvia, we zitten in hetzelfde schuitje! Je had het over dat je temp. di of wo weer omlaag zou moeten gaan als je wordt. hoe zit dat precies? Had wel begrepen dat je temp. een halve graad omhoog gaat. (Nu heb ik de afgelopen dag zo rond de 36.8/37 graden (heb normall gespr. rond de 36.2) Dan ga ik dat ook ff in de gaten houden hahaha
Hoi Joos, Als je ongesteld wordt, gaat je temperatuur weer omlaag... Blijft je temperatuur hoog, zou het weleens kunnen zijn dat je zwanger bent! Succes! Liefs, Linda
Hallo Allemaal, Ik hoop dat 2007 voor iedereen een mooi jaar zal gaan worden en waarin veel gezonde kindertjes geboren mogen worden. Zelf hoop ik dat ook wij in 2007 zwanger zullen raken.Nu nog even wel 11 dagen wachten voordat ik weer mag testen. Groetjes Jo
Bedankt voor de tip van de testen kopen via deze site.. waar staan ze dan?? 2 euro per stuk scheelt nogal.. @silvia: hoe zit dat met die temperatuur.. kun je dat eens uitleggen? over de eisprong en over dat de temp omhoog of omlaag gaat dat je dan weet dat je ongi wordt... @ iedereen in de wacht: veel succes.. en voor sommigen is het echt al héél spannend, lot23, joos, linda 1980, silvia, hairdresser joyceD, nic79, Andrea, schaapje82, ikke1981 en de rest allemaal heel veel sterkte en ik hoop dat we allemaal gauw zwanger zijn!
@Linneke: thnx voor het meeleven! Over die temperatuur... Als je je eisprong gehad hebt, gaat je temperatuur omhoog. Die blijft hoog totdat je ongesteld wordt... Of als je zwanger bent, dan blijft hij hoog... Als temp dus zakt, wordt je waarschijnlijk ongesteld... Blijft hij hoog, zou het weleens kunnen zijn dat je zwanger bent... Volgens mij zit het zo... Meiden verbeter me, als ik het niet goed heb!
Bedankt Linda. Pff, het is nog een heel wiskundig gebeuren dat zwanger worden. Eerst je ovu datum berekenen adhv ongi data, dan je temp bijhouden. Maar ja, 't is voor een goed doel moet je maar denken
Ja idd haha. Ik heb me er tot nu toe nog niet zo mee bezig gehouden, maar mocht het deze keer niet raak zijn dan wil ik wel van die ovutesten gaan bestellen... Dan ben je toch iets zekerder van wanneer je eisprong is...