lees net dat je een mk hebt gehad op bijna 12 weken, wat erg voor je, dan denk je dat je de gevarenzone voorbij bent en dan alsnog een mk. Ik heb zelf in juni een mk gehad op bijna 6 weken, is ook erg, maar gelukkig nog niet zo lang zwanger. Hopelijk ben ik gauw weer zwanger, zou anders over 5 weken al uitgeteld zijn. Liefs Moons
hey moons, ja ik voel me eigenlijk zwanger, heel raar maar toch... volgens mij heb ik het zelfde "rare" gevoel als toen ik zwanger was... rare buik, een soort van nerveus opgejaagt gevoel, is moeilijk te omschrijven...en rare flubber borsten, hihhi ze zijn zooooo zacht haha, normaal zitten er veel verklevingen in, ben er ook al eens aan geopereerd, nu zijn ze helemaal flubber hihi! en een heel licht positief lijntje op de test, maar is heeel licht en ver voor mijn nod gedaan... woensdag nog eens testen...
ja idd een mk gehad met ruim 11 weken ja... tja je doet er niets aan, ik hou mezelf maar voor dat het moeder natuur is die dat regeld en " de foutjes" er tussen uit haald... jij hebt ook een mk gehad, denkl dat het niets uit maakt met 6 of 12 weken... denk dat het moeilijker is als je het hartje al eens hebt horen klotten, het bewijs van "echt leven" in je... maar wij zijn heel nuchter, de verwerking ging makkelijk... alleen feb. zal ff een kl*te maand worden, was samen met mijn bazin en beste vriendin zwanger, bazin 1 feb. uitgerekend, ik op 18 feb. (verjaardag schoonmoeder) en vriendin 20 feb., dus ja dat zal ff pittig worden...
hopelijk ben je ook snel weer zwanger meid, we zouden gelijk gelopen hebben denk ik als jij over 5 weken uitgeteld was... hopelijk zijn we voor die tijd weer zwanger, zou helemaal super zijn he!
nou bianc, het word steeds spannender voor je, de symptomen klinken goed succes nog even en laat maar snel die dikke positieve test zien! moons nog even klussen en dan hopen dat het eitje snel bevrucht word succes! alee andere dames succes hoop voor jullie dat het snel raak is. ik zit te wachten voelde vandaag wat steekjes boven mijn schaambot en rond mijn schaambot weet niet of dit positief is maar bij alles wat ik voel denk ik mijn lichaam houd me vast weer voor de gek, het weekend had mijn moeder gedroomd dat ze een baby in bad deed vannacht droomde mijn man dat ik beviel van een meisje......we zullen zien maar durf bijna geen symptomen te beschrijven want het is vast weer het vrouwelijk lichaam maar ja blijf hopen! liefs
ohhh spannend lot23! en het is idd erg moeilijk he! je durft niet teveel te hopen maar stiekum in je achterhoofd denk je...ohhh zal het dan toch waar zijn! wanneer verwacht jij je nod? ook bijna toch, zie dat je 24 dec een positieve ovutest had!
Lot, ik duim mee hoor. Bianca, ik was anders volgens mijn berekening 6 februari uitgeteld, dus haast tegelijk met jou. Vind dat de tijd wel erg snel is gegaan, kan me helemaal niet voorstellen dat ik anders bijna mocht bevallen. Liefs Moons
6 feb, ja dan zaten we idd vlak bijelkaar... ja helemaal mee eens, is zooo snel gegaan, we hadden nu dan " zwangerschapsverlof" gehad, raar he! als ik mijn bazin of vriendin ziet denk ik, jeetje wat een buik, maar gek want zelf had je ook zo'n buik kunnen hebben! kan me er geen voorstelling van maken dat we nu bijna een kindje zouden hebben...
ja dat hoop ik ook heel erg, dat "verzacht' het dan iets he... dan zeggen mijn vriend en ik ook steeds, het zou mooi zijn als we voor de 18e feb, zwanger zijn....
bianc als ik goed reken heb ik rond 8 januari mijn nod vorige maand had ik na 9 dg al bruin verlies en na 12 dagen ongie maar nu 9 maanden niet meer [-o< hoop ik! lief dat je mee duimt moons. jullie ook succes en duim ook voor jullie hopelijk begint het nieuwe jaar voor iedereen goed! liefs
lot23, hoop dat je op 8 jan. 2 mooie vette streepjes ziet! als het ff meezit wil ik op 8 jan. mijn moeder het mooiste verjaardagskadootje ooit geven!
het ziet er wel positief voor je uit toch het zou vast een mooi kado zijn voor je moeder! als ik op 9 dg geen bruin verlies heb denk ik dat ik toch wel ga twijfelen of het dan raak zou zijn maar wil zeker niet te vroeg testen maar geduld is ook altijd zo moeilijk he! wanneer ga je weer testen?
Succes Bianc en Lot32.. Nog héél effies geduld he meiden, dan kunnen jullie voor het echie testen! Liefs Lin
geduld is een schone zaak zeggen ze, maar wel een hele moeilijke opgave! geduld zijn ze mij vergeten te geven toen ik in de maak was haha! ben zo ongeduldig als het maar zijn kan haha
Haaidiehaai! Allemaal een heel gezond en super vruchtbaar 2007 gewenst! Dat we maar allemaal dikke buikjes krijgen
geduld heb ik ook niet gekregen en vooral niet of zulke momenten! ik hou je in de gaten van de week bianca wil die positieve test wel zien van je! @linneke ook voor jouw word het spannend hoe gaat het ergens last van of niet? alle wachtende dames laat maar zien al die dikke vette strepen alle klussers go for it! liefs