Het is flink spannend hier zeg! Lot23, Linneke, Bianc! Ik hoop zo erg op een mooi begin van het nieuwe jaar, al ben ik natuurlijk ook heel erg blij met onze verloving! maar een wondertje..wow, zou super zijn! Al is het dan wel weer spannende de eerste 12 weken omdat ik vorige keer (in sept) een mk heb gehad met 8,5 week. (tewijl we wel hartje hebben gehoord en echogehad) Nouja, blijven positief denken ! Ben ook weer erg benieuwd wat mn temp morgen doet...hoop dat ie weer hoog is (vanochtend was ie ook weer omhoog gegaan) Als ie donderdag ook hoog is vind ik het helemaal spannend worden, dan zou het iets goeds kunnen betekenen! Ik duim volop voor jullie! Liefs Syl
Ik ben trouwens ook zo super ongeduldig, verschrikkelijk! Als ik dan weer es te vroeg heb getest denk ik ook bij mezelf: wat ben ik toch een ongeduldige dommerik! hihi Oei, krijg nu net weer best scherpe baarmoederkrampjes, had ik vandaag ook al een keer eerder en gister ook, maar heel eventjes en dan is het weer weg...nouja, ik hoop dat het iets goeds is
sylvia hoop voor je dat die baarmoederkrampjes een goed voorteken is en dat je snel positief test het is je zeker gegunt! liefs
jeetje meiden, wat maken jullie het weer spannend zeg! ik ga heel hard voor jullie duimen! Dit wordt het jaar van de veel zwangeren! Liefs ikke
ohhh spannend zeg sylvia! ook een mk gehad, je hoort het best veel he! en jij hebt het hartje gehoord, jeetje meis, dan lijkt het me helemaal kl*te! hoop op een positive test meid! we zitten wel allemaal spannend dichbij elkaar hoor! met z'n alles aftellen dus! ja die kramjes heb ik ook de hele tijd, nu is het wel dubbel, mijn darmen zijn erg van slag, dus daar komen ook wel "prikkels" vanaf zegmaar... meiden we willen gewoon allemaal een mooie positve test hebben! en als we die 2 streepjes hebben gaan we er een hele mooie foto van maken en hier een feestje vieren!
misschien een beetje een domme vraag maar als jullie die baarmoederkrampjes hebben is dat dan echt achter het schaambot of er ook iets boven? ik heb namelijk ook iets krampjes/ steekjes erboven zal toch niet ongie worden....... liefs
kan niet echt beschrijven waar die krampjes zitten, meer in mijn buik denk ik dan bij het schaambot... maar mijn darmen zijn ook van slag nu... maar ze zeggen dat je die ongi krampjes soms ook hebt als je zwanger bent, is zo moeilijk he! mijn vriendin is nu bijna 8 maanden zwanger en heeft ze nog steeds die krampjes...
Jaaaa! Dat zou wel super zijn, met zn allen super zwanger! En natuurlijk gaan we dan allemaal foto's plaatsen ja, vind ik ook altijd leuk om te zien! (en als ik zwanger ben leuk om te laten zien ) Pfff.....spannend spannend, ik wou dat ik dam wat rustiger kon blijven, zo vlak voor mn nod! Ene kant wel gelukkig dat ik morgen moet werken hele dag, zorgt weer voor afleiding. Als ik werk denk ik er nl niet veel aan omdat daar gewoon geen tijd voor is haha. Al is het wel dat ik als steeds duidelijk krampjes voel en mn tepels morgen ook pijnlijk/gevoelig zijn ik er dan wel steeds even aan denk! Heb laatste paar dagen minder honger dan normaal maar heb dat wel vaker van die periodes. En wat je zegt over je darmen, dat is irrirtant hem, steeds zo'n 'pratende' buik. Ik heb dat ook als ik net gegeten heb, dan lijkt het net alsof ik juist honger heb, hihi. (moet wel zeggen dat ik gevoelige darmen heb maar heb eigenlijk nooit echt last van pratende buik om jhet even zo te zeggen) Liefs Syl (die alweer beetje zin heeft om naar bed te gaan want dan is het zo weer morgen en dus weer een dag dichter bij nod...oh, wat ben ik erg zeg haha)
zou zeker mooi zijn met zijn allen super zwanger. heb soms ook wat steekjes en sinds vandaag beetje gevoelige tepels en gevoelige liezen maar last van mijn tepels had ik ook na de eerste ronde na het stoppen met de pil en zere liezen ook eerder gehad dus denk dat dat er bij mij soms bij hoort..... allemaal succes word voor vele weer spannend
haha een pratende buik! nee mijn krampjes maken geen geluid ( ja op het toilet) haha! als er zo'n krampje komt moet ik ook direct rennen anders is het foute boel haha, beetje buikgriep ofzo... wel lekker denk ik dat je morgen moet werken, idd wat afleiding... ik heb nog 2 weken vakantie nu...ook wel lekker maar je bent er meer mee bezig dan denk ik.... ohh ja vroeg naar bed en dan eerder is het morgen haha! nou ik ga er ook echt vroeg in, ben kapot!
Meiden, ik ga samen met mn mannetje film kijken! Ik spreek jullie snel weer, vol goede moed op naar onze nod! Liefs Syl Ik denk dat ik morgenavond kom kijken, ben best laat thuis van het werk. Woensdag ben ik vrij. Tot snel!
Gelukkig nieuwjaar meiden! Ik las dat er veel meiden in spanning zitten..Nou hier ook hoor! Nod is 6 jan... Echter mocht ik nog geen ongi zien op 6 jan, dan wacht ik met testen tot drie dagen later (als ik dat volhoud) aangezien ik de laatste ronde ineens een cyclus had van 30 dagen...6 jan is een gemiddelde van 28 dagen..normaal zit ik namelijk op de 26 dagen.. Effin we moeten gewoon geduld hebben...Zit mezelf hier echt op te vreten..Mijn schoonzusje is ongepland zwanger geworden (nu wel gewenst) echter zij word natuurlijk door iedereen vd familie gefeliciteert etc...Dus heb echt even een klote dag gehad vandaag tijdens de nieuwjaars visites....
hey lot, verveld he al die klachtjes, je gaat maar zitten denken dan, wat als....en van ohh zal het....
meid heerlijk met je man film kijken werkse morgen en succes van de week! ik ga ook ff tv kijken kom straks vast nog even lezen bianca ook succes en kom maar gauw met die posi test! liefs
hey claudia, jij ook de beste wensen he! jeetje wat een rot dag heb jij gehad zeg! bah! wel leuk voor je schoonzusje maar toch.... jij wil ook! spannend 6 jan. knap als je dan nog 3 dagen kan wachten hoor, maar wel heel verstandig! mijn duimen draaien voor je meid!
bianca erg spannend had net het gevoel van kriebels in mijn buik maar dan denk ik zal vast verkeerd voelen en bij alles wat ik voel denk ik zal het zo zijn had het graag al willen weten en diep van binnen heb ik het gevoel van misschien is het wel zo maar wil niet teleurgesteld worden dus probeer te denken het is vast nog niet voor ons weggelegd maar we zullen zien
het is idd afwachten meid, je lijf houd je ook wel eens voor de gek he! laten we maar hopen dat het jaar voor ons super gaat beginnen! ik ga ff een hapje eten, mischien spreek ik jullie vanavond nog en anders tot morgen!