Ik heb gisteravond getest, kon niet meer wachten: NIKS.. jammer maar helaas, heb ook geen flauw idee wanneer ik ongi moet worden dus we wachten maar af. Ik moet hier even wat van mn hart, Een vriendin van mij is zwanger en ze WIL HET NIET.... Ze heeft een hele slechte relatie en heeft een dochter van net 1. Dus nu wil ze een abortus doen, en je raad 't al. Ze wil dat ik mee ga.. Ze heeft hier vandeweek een test gedaan, vette PLUS erop natuurlijk! Ja, dat had mijn test moeten zijn.. potverdikke, voel me zo klote... en dat arme babytje dat zo niet gewenst is.. kon ik haar zwangerschap maar over nemen.. Ik voel me zo raar.. loop ik daar straks in een abortuskliniek... terwijl ik zelf zo graag nog een kindje wil! Moest dit even kwijt, hoor. Want niemand mag het weten, zelfs haar vriend weet het niet! Dus kan ik er ook alleen met mn man over praten, maar ja een man is daar toch vrij nuchter in.. hij vindt het wel heel erg, maar zegt : dan ga je toch niet mee.." Ja, maar daar gáát t niet om.. gewoon het idee dat zij zo zwanger wordt en het niet eens wil houden en wij willen allemaal zo graag... oneerlijk, he? ik voel me helemaal zielig.. snif snik.. nee, seriues, ik zit er best mee.. Zo dit moest ik even kwijt, sorry hoor maar loop er al de hele week mee. En dan was mn eigen test gister negatief en gooi ik m in de prullebak waar haar test ook ligt met dikke plus! Sorry sorry maar ik moet t echt even van mij af schrijven.. X Lin
Ik heb nog wel even te gaan tot mijn NOD. Het zal dus voornamelijk meelezen zijn denk ik de komende week! Iedereen die bijna kan testen: succes!
pfffffff ik begin zo te twijfelen he heb daarnet nog eens een ovutest gedaan omdat ze zeggen dat je daar sneller mee kan testen. en daar is niks op te zien. ik ben nu echt aan het twijfelen. heb nog wel erg pijnlijke borsten en tepels enzo en nog erg moe maar ik had gedacht dat er dan toch al iets te zien zou zijn op de test. op die zwangerschapstest lijkt het meer een schaduwlijntje pffffff
Oh Linneke... Wat een vervelende situatie! Kan me voorstellen dat je je er heel rot bij voelt.. Het is zo dubbel allemaal he.. Mensen die geen kind willen raken wel zomaar zwanger en jij die het wel graag wil niet. Ook moeilijk dat je het er met niemand echt over kan hebben. Ik vind het trouwens nogal wat dat ze het niet met haar vriend bespreekt...
jeetje linneke wat een verhaal! begrijp heel goed dat je je kl*te voelt! jij wilt het zooo graag en bij haar is het niet gewenst, zo dubbel, zo oneerlijk! jij test negatief, zegt nog niets he, je bent nog voor je nod, over een paar daagjes nog eens testen! weet je vriendin dat jij bezig bent voor een lief schattig kleintje? succes meis als je met haar meegaat! mamavanbo, nog ff geduld hebben en jezelf niet gek maken he meis!
Hoi Marleen, Ja erg dat ze het niet met haar vriend bespreekt, he? Maar ze weet zeker dast als hij het weet hij haar dwingt het te houden en dat kan ze nu echt niet, zegt ze.. Het is ook niet aan mij om hem in te lichten.. maar wel heel moeilijk..
Hai meiden... ik meld me hier.... Ik moet nog een hele poos tot mn nod, en t is voor ons een wat rare tijd, maar we willen toch graag weer zwanger worden, dus ook weer een beetje uitrekenen wanneer we het beste kunnen klussen, dus dacht ik, dan kan ik net zo goed ook weer gaan meeposten bij de nod-ders... Is wel net zo gezellig, toch? Anyway.... volgens Jan (voor diegenen die me niet kennen, da's manlief ) zit ie nu nog in de groene zone van mijn cyclus.... daarmee bedoelt ie: de rustige tijd, voor de hormonen weer op gaan spelen, hihi...
hey welkon door! ik heb je hele verhaal gelezen, jeetje meid wat een moeilijke tijd! maar heel knap van je dat je hier komt meelezen en posten, heel knap van je, echt waar! haha de groene zone, jullie zijn aan het warmlopen nu dus! hoop dat dit een super jaar voor je gaat worden, je hebt het wel verdient meid! knuffel van bianca
Hey Door, welkom weer hierzo! Ook ik heb je verhaal gelezen toen die tijd! Ik wil je weer suc6 wensen met met je volgende nod Lief ikke
Hoi Meiden, alles goed hier? Voor sommigen is het al spannend aan het woren zag ik. Hier komen de duivels er al aan, ik heb al spotting. Geeft niks we zitten pas in de derde ronde. Meiden allemaal een vruchtbaar 2007 gewenst.
Mn vriendin weet dat wij graag nog een kindje willen. Ze zei ook direct toenze de plus zag: "dit had jou test moeten zijn!" Hebben we fijn effe samen gehuild.. Want het is toch ook vreselijk als je er voor kiest om een leventje af te breken. maar het is haar keuze. Zij moet er mee in het reine komen. @DoorHeb je verhaal ook gelezen. Wat vreselijk om je kindje te verliezen door zo'n stomme infectie!! Maar Neil zal altijd in je hart bij je zijn! Je bent en blijft zijn mamma. Heel veel sterkte met het opnieuw zwanger worden. ik hoop voor jullie dat het gauw lukt!! Het is goed om ook eens te lezen dat het fout kan gaan. Daar wil je liever niet aan denken, maar het gebeurd.. Verder iedereen veel plezier met klussen en voor de wachters: wacht-ze, hopen op allemaal positieve testen deze maand! Liefs lin
jeetje linneke wat een verhaal van je vriendin snap dat dit voor jouw heel moeilijk is en vind het toch ook wat dat ze dit niet met haar man bespreekt snap dat ze in een moeilijke situatie zit maar zoiets verzwijgen is ook wat je kan er nooit meer op terug komen, ik wens je succes als je besluit om mee te gaan! Door ik heb je verhaal gelezen wat vreselijk, hoop dat je dit jaar een mooi jaar mag krijgen! sterkte! liefs
ohhh help nu wordt ik nog misselijk ook! zit zo in de zenuwen! ten eerste, ohhh laat er een duidelijk 2e streepje komen woensdag! ten 2e, ohhh als het dan nu maar wel goed gaat en niet weer een mk ga krijgen! pff wordt moe van mezelf, ga lekker mijn bedje opzoeken! welterusten allemaal en tot morgen! doeiiiiiii
bianca het word spannend zo meid hoop het zo voor je en als je dan wat voelt word je nog ongeduldiger succes en zal voor je blijven duimen je maakt het wel spannend dus nu wat misselijk, andere borsten heb je nog meer symptomen?
Lieve Bianc, hoe moeilijk het ook is, blijf wel met beide benen op de wereld staan he?!... Ik heb zo vaak gehad dat ik mezelf compleet gek ging maken of mezelf gek liet maken door o.a. door soort foums, zodat mijn lichaam me echt compleet voor de gek hield... Juist daardoor hang ik het niet meer aan de grote klok wat ik "voel" en wat mijn "kwaaltjes"zijn... Ik hoop echt dat het raak voor je is, maar kan het niet aanzien dat mensen hun hele leven laten beinvloeden en hun leven laten leiden door het zwanger worden... Daarvoor is het leven te kort... Wat een slap gezemel eigenlijk maar het is wel zo... Fijne avond nog allemaal!
Hey Dames Ten eerste; GELUKKIG NIEUWJAAR ALLEMAAL! Wat mij is overkomen ik gerneer wel een beetje hoor Stonden wij net onder de douche te vrijen haalt ie m eruit ik keek of ik je weet wel..................... nat genoeg was kwam er een witte sliert eruit net elastiek want je kon er gewoon mee spelen en het is 3 dagen voor mij nod Wat moet ik doen of wat is het Liefs Tijgertje23
Lieve meiden, Ik wil jullie allemaal een gezond, liefdevol en vruchtbaar 2007 toewensen. Dat er maar veel positieve zwangerschapstesten mogen volgen in de eerste maand van dit nieuwe jaar. Liefs, Gaby
Dan heb ik een hele late ei vandaar dus ik de hele dag rugpijn heb gehad Dus je kan een hele late ei krijgen ook OKEY ga maar naar bed toe ff mijn vriendje.................... Want mij onderbuik is ook opgeblazen Ben ook helemaal in my MOOD Liefs Tijgertje23